Świece żarowe

Data: 2009-09-11 20:05:30
Autor: Tata
Świece żarowe
Passat B3 1.6 TD. Jak, bez demontażu, sprawdzić świece żarowe?

Z poważaniem
MJ

Data: 2009-09-11 20:53:56
Autor: WIHEDCNF
Świece żarowe

Użytkownik "Tata"

Passat B3 1.6 TD. Jak, bez demontażu, sprawdzić świece żarowe?

 Co prawda nie wiem jak w Pasku, i przedewszystkim, czy jest do nich dobry dostęp, ale w Oplu dało się świece sprawdzić poprzez kilkukrotne (zazwyczaj wystarczało 3 razy) włączenie zapłonu i odczekanie aż zgaśnie kontrolka od świec - po takiej "operacji" świece były już wyczuwalnie ciepłe -jak któraś była zimna znaczy uszkodzona, tyle, że tą metodą stwierdzisz całkowite uszkodzenie świecy a nie np. jakieś niedomagania

Data: 2009-09-11 21:48:38
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
Świece żarowe
Tata pisze:
Passat B3 1.6 TD. Jak, bez demontażu, sprawdzić świece żarowe?

Z poważaniem
MJ
Cegowy miernik pradowy... latwiej wymontowac :)

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

Data: 2009-09-12 07:48:41
Autor: Agent
Świece żarowe

Użytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:h8e3gf$lbv$1news.dialog.net.pl...
Passat B3 1.6 TD. Jak, bez demontażu, sprawdzić świece żarowe?

Ja odkręcam przewód łączący wszyskie świece, podłączam kabel do "+" akumulatora i "smergam" przewodem po świecy. Jak pojawiają się iskierki znaczy przewodzi jak nie to wykręcam swiecę i podłączam na krótko do plusa oraz masę i sprawdzam czy grzeje. Jeszcze się na tej metodzie nigdy nie zawiodłem

Świece żarowe