Swiecenie lodowek i pralek

Data: 2012-08-29 09:04:28
Autor: leszek niewiadomski
Swiecenie lodowek i pralek
>Niedługo otwarcie sklepu sieci Saturn w jednym z największych centrów handlowych w Polsce - łódzkiej "Manufakturze". We wtorek w obecności dziennikarzy sklep i znajdujące się w nim sprzęty zostały uroczyście poświęcone przez księdza Daniela Jarzębskiego, z jednej z łódzkich parafii. Cała uroczystość odbyła się w myśl hasła "Niech sprawiedliwie i z miłością zajmują się kupnem i sprzedażą". Jednocześnie sklep przekazał urządzenia warte 10 tysięcy złotych na rzecz jednego z łódzkich szpitali. <
http://natemat.pl/28939,ksiadz-swieci-lodowke-i-pralke-w-supermarkecie-to-archaiczna-magia-przykryta-chrzescijanskim-obrzedem

Lodowki i pralki beda na pewno lepiej funkcjonowaly i nigdy sie nie psuly? To kto bedzie kupowal nowe, z czego beda zyli fachowcy od reperowania sprzetu?
Kiedys przed laty ktos puscil w usenet kaczke, ze z badan wyniklo, ze poswiecone samochody rzadziej sie psuja i rzadziej uczestnicza w wypadkach. Sporo osob uwierzylo w ten fake!
--
ln.

Data: 2012-08-29 02:40:00
Autor: Stachu Chebel
Swiecenie lodowek i pralek
On 29 Sie, 09:04, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:
> [...]

poswiecone samochody rzadziej sie psuja i rzadziej uczestnicza w
wypadkach. Sporo osob uwierzylo w ten fake!
Ja popijam wódkę wodą święconą i świetnie się czuję.

Swiecenie lodowek i pralek