Świeckie państwo diabła

Data: 2009-11-29 18:34:09
Autor: abc
Świeckie państwo diabła
Świeckie państwo, za pieniądze katolickich podatników, w państwowych
szkołach sączy do głów katolickich dzieci ateistyczny światopogląd
przedstawiając różne bezbożne  hipotezy o powstaniu świata i życia tak,
jakby to były niezbite naukowe fakty.

Wmawia się dzieciom, że wiara jest sprzeczna z rozumem. Przekazuje się
wypaczoną, antykatolicką wersję historii - opluwane jest Średniowiecze, a
gloryfikowane są wszelkiego rodzaju rewolucje tzw. Oświecenie, itd.

Świeckie państwo, za pieniądze katolickich podatników ustanawia prawa
sprzeczne z prawem Bożym, legalizuje grzech, chroni bluźnierców i szyderców,
którzy bezkarnie obrażają katolików.

Świeckie państwo, za pieniądze katolickich podatników, w państwowych mediach
propaguje rozwiązłość, zboczenia, przemoc, itd. To państwo chroni media
prywatne, które codziennie bezkarnie bombardują katolików oszczerstwami na
temat Kościoła, powielają bluźniestwa "artystów", itd.

Nie ma w tym nic dziwnego, państwo diabła stworzono właśnie w tym celu, aby
sprowadzać jak najwięcej dusz ludzkich do piekła. Dlatego, aby uchronić jak
najwięcej dusz ludzkich przed piekłem,  trzeba przywrócić panowanie
Chrystusa Króla w życiu publicznym.

Data: 2009-11-29 09:39:04
Autor: J-23
Świeckie państwo diabła
On 29 Lis, 18:34, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Uwazaj, bo pan doktor dupe skluje zastrzykami, jak nie bedziesz
polykac tych tabletek, ktore siostry przynosza.

J-23 itede...

Data: 2009-11-29 18:43:21
Autor: abc
Świeckie państwo diabła
A jakieś merytoryczne kontrargumenty też masz czy tylko takie głupawe śmichy - chichy?

Data: 2009-11-29 09:45:31
Autor: J-23
Świeckie państwo diabła
On 29 Lis, 18:43, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
A jakie merytoryczne kontrargumenty te masz czy tylko takie g upawe
michy - chichy?

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

- jaka jest religia panstwowa w USA
- jaka jest religia panstwowa w Kanadzie
- jaka jest religia panstwowa we Francji

np. jakiego kraju to dotyczy? pogooglaj sobie.
Wiele świątyń, które utraciło funkcje sakralne, lub Kościoły nie stać
na ich utrzymanie, są odsprzedawane państwu, instytucjom publicznym
lub prywatnym przedsiębiorcom, a następnie przerabiane na sale
konferencyjne, galerie, hotele, dyskoteki lub prywatne posesje. Bardzo
istotny jest również systematyczny spadek chrztów, konfirmacji w wieku
nastoletnim i małżeństw sakramentalnych.

albo
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_katolicki_na_%C5%...

J-23 itede...

Data: 2009-11-29 18:51:36
Autor: abc
Świeckie państwo diabła
- jaka jest religia panstwowa w USA
- jaka jest religia panstwowa w Kanadzie
- jaka jest religia panstwowa we Francji

To są państwa diabła.  Zdechrystianizowane państwa diabła.

Data: 2009-11-29 19:23:12
Autor: Hans Kloss
Świeckie państwo diabła
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
- jaka jest religia panstwowa w USA
demokratyzm

- jaka jest religia panstwowa w Kanadzie
tolerancjonizm

- jaka jest religia panstwowa we Francji
gilotyniarstwo.
 J-23 --

Data: 2009-11-29 20:42:22
Autor: Grzegorz Z.
Świeckie państwo diabła
Dnia Sun, 29 Nov 2009 19:23:12 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
- jaka jest religia panstwowa w USA
demokratyzm

Pierwsze słyszę o takiej religii. Gdzie znajduje się jej ośrodek
kierowniczy? Jakie są jej zasady? Jest monoteistyczna czy politeistyczna?

- jaka jest religia panstwowa w Kanadzie
tolerancjonizm

j.w.

Data: 2009-11-29 20:15:13
Autor: Hans Kloss
Świeckie państwo diabła
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
> demokratyzm
Pierwsze słyszę o takiej religii.
Toś się z choinki chyba urwał
Gdzie znajduje się jej ośrodek  kierowniczy?
Washington DC.
Jakie są jej zasady?
We the People of the United States, in Order to form a more perfect Union,
establish Justice, insure domestic Tranquility, provide for the common
defence, promote the general Welfare, and secure the Blessings of Liberty to
ourselves and our Posterity, do ordain and establish etc.etc.etc....

Jest monoteistyczna czy politeistyczna?
WE the People....

> tolerancjonizm
To taka hybryda demokratyzmu z gilotyniarstwem. W sumie nic ciekawego, Głównym
przykazaniem jest zakaz nazywania Eskimosów Eskimosami, Murzynów Murzynami,
Indian Indianami i  pedryli pedrylami.
> gilotyniarstwo.
Nu, święta Gilotyna i Liberté, égalité, fraternité.. na lekcjach historii
wagarowałeś czy spałeś?
J-23

Data: 2009-11-29 21:18:26
Autor: Grzegorz Z.
Świeckie państwo diabła
Dnia Sun, 29 Nov 2009 20:15:13 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

"Święta Gilotyna" ? Do reszty bełkotu nie chce mi się odnosić.

Data: 2009-11-29 20:35:19
Autor: Hans Kloss
Świeckie państwo diabła
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
"Święta Gilotyna" ?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gilotyna

Jakbyś postanowił kiedykolwiek zdawać maturę to lepiej nie wybieraj historii....
J-23

Data: 2009-11-29 22:00:04
Autor: raff
Świeckie państwo diabła
"Święta Gilotyna" ?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gilotyna

Jakbyś postanowił kiedykolwiek zdawać maturę to lepiej nie wybieraj historii....
J-23

Grzesio to student zaoczny. Nie wymagaj wiele.

R.

Data: 2009-11-29 21:17:58
Autor: Hans Kloss
Świeckie państwo diabła
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
Grzesio to student zaoczny. Nie wymagaj wiele.

A jakby jeszcze jakiś niedouk oprócz grzesia  miał wątpliwości co do Świętej
Gilotyny to niech wdziubie w gugle frazę "saint guillotin". Nawet swoje osobne
święto ma, 10 stycznia ;))). Ale Francuzi obchodzą je, nie wiedzieć dlaczego,
14 lipca. J-23

Data: 2009-11-29 13:33:26
Autor: J-23
Świeckie państwo diabła
On 29 Lis, 22:17, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:
raff <trytytyt...@autograf.pl> napisał(a):

> [...]

święto ma, 10 stycznia ;))). Ale Francuzi obchodzą je, nie wiedzieć dlaczego,

Pier... jak zwykle.

Fete Nationale przypada na 14 lipca, i jest to rocznica zdobycia
Bastylii.
Fete Nationale to nie jest "swieto gilotyny" (saint guillotin), jakbys
sobie tego zyczyl.
Ale juz 15 sierpnia jest Swieto Wniebowziecia Najswietszej Maryi
Panny.

J-23 itede...

Data: 2009-11-29 13:43:01
Autor: Hans Kloss
Świeckie państwo diabła
On 29 Lis, 22:33, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

Fete Nationale to nie jest "swieto gilotyny" (saint guillotin), jakbys

Przecież  tobie i tobie podobnym podałem wyraźnie informację że St.
Guillotin ma swoje święto 10 stycznia. A pod jakim pretekstem franzose
obchodzą je 14 lipca to w gruncie rzeczy nieistotne. Staraj się czytać
wolno i ze zrozumieniem, o ile to możliwe kilkakrotnie. W razie
wątpliwości spytaj mądrzejszych... czyli właściwie spytaj kogokolwiek.
J-23

Data: 2009-11-29 13:49:04
Autor: J-23
Świeckie państwo diabła
On 29 Lis, 22:43, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

wolno i ze zrozumieniem, o ile to możliwe kilkakrotnie. W razie
wątpliwości spytaj mądrzejszych... czyli właściwie spytaj kogokolwiek.

Co napisales to jest Twoja rzecz.
Dlaczego zakladasz ze nie rozumiem.
Chodzi o to ze Francuzi takiego swieta nie obchodza.
http://www.invia.pl/francja/swieta-i-wydarzenia/
Jak cus wiesz inego, to podeprzy swoja wersje stosowna argumentacja.
Z zalozenia nie wierze w zadne przekazy apologety KK.
Bo ci potrafia lgac w "zywy kamien".

J-23 itede...

Data: 2009-11-29 18:35:28
Autor: Grzegorz Z.
Świeckie państwo diabła
trzeba przywrócić panowanie
Chrystusa Króla w życiu publicznym.

Leki też trzeba brać...

Data: 2009-11-29 20:10:04
Autor: pluton
Świeckie państwo diabła
trzeba przywrócić panowanie
Chrystusa Króla w życiu publicznym.

doktur rydzyk na krula.

Nullification

Data: 2009-11-29 20:21:59
Autor: abc
Świeckie państwo diabła
trzeba przywrócić panowanie
Chrystusa Króla w życiu publicznym.

doktur rydzyk na krula.

Nie. Chrystus na Króla.

Data: 2009-11-29 20:42:45
Autor: Grzegorz Z.
Świeckie państwo diabła
Dnia Sun, 29 Nov 2009 20:21:59 +0100, abc napisał(a):

trzeba przywrócić panowanie
Chrystusa Króla w życiu publicznym.

doktur rydzyk na krula.

Nie. Chrystus na Króla.

Żyda chcesz na króla Polski???

Data: 2009-11-30 01:26:21
Autor: zeusx
Świeckie państwo diabła

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:heubf9$70i$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Problemem jesteśmy my sami. W demokratycznych wyborach wybieramy przedstawicieli , którzy pasą to państwo.
Powody? 1. Ignorancja i brak wiedzy. Większość nie rozumie polityki i ekonomii a katolicko jest letnia. 2. Katolicka oferta nie jest prawicowa a co najwyżej centrowa.
I ostatni a właściwie powinien być pierwszym powodem, który zniszczył min hiszpańską kontrrewolucję, to "swąd szatana" na szczytach katolickiej władzy. Portugalia, ostanie państwo mieniące się katolickim zlikwidowało ten przymiotnik na skutek jej próśb.
zx

Data: 2009-11-30 16:15:11
Autor: abc
Świeckie państwo diabła
Po Soborze Watykańskim II we wszystkich krajach uznających jedynie Kościół
katolicki (w Kolumbii, Brazylii, Chile etc.) Watykan interweniował, aby
wprowadzono tam wolność dla wszystkich religii. Skutkiem tego była inwazja
sekt przybyłych z Ameryki Północnej, posiadających wielką ilość pieniędzy.

Przedtem, aby chronić wiarę swoich obywateli, państwa uniemożliwiały
przenikanie tych wszystkich sekt. Jednak w chwili, gdy państwo już nie
posiada religii i gdy Kościół domaga się, aby uznano wszystkie religie,
drzwi są otwarte na oścież.

I jesteśmy świadkami niewiarygodnej inwazji: sekta Moona, adwentyści i inne
sekty protestanckie, do tego stopnia, że sami nawet biskupi zgromadzili się
w Południowej Ameryce, żeby móc zastanowić się nad powagą sytuacji.
Niektórzy mówią o kiludziesięciu milionach, katolików
południowoamerykańskich, którzy przeszli do sekt od 1968 roku, zatem od
czasu Soboru! Oto straszliwy skutek błędu -: apostazja wielu milionów
katolików.

Podobną rzecz stwierdza się zresztą wszędzie; na przykład we Francji, gdzie
widać coraz więcej katolików przechodzących na islam, do sekt i do lóż
masońskich. Po roku 1989 również i Polska stała się prawdziwym eldorado dla
różnego rodzaju sekt.

Data: 2009-11-30 08:41:01
Autor: J-23
Świeckie państwo diabła
On 30 Lis, 16:15, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Kolumbii, Brazylii, Chile etc. religia katolicka jest importem.
Wsrod autochtonow funkcjonuje mnostwo obrzedowosci poganskiej.
Obecny jest tam rowniez szamanizm.
To i miejsce dla roznych sekt i odlamow religijnych jest kulturowo
uzasadnione.

J-23 itede...

Data: 2009-11-30 08:26:41
Autor: Piotr
Świeckie państwo diabła
Dnia Sun, 29 Nov 2009 18:34:09 +0100, abc napisał(a):

Wmawia się dzieciom, że wiara jest sprzeczna z rozumem. Przekazuje się
wypaczoną, antykatolicką wersję historii - opluwane jest Średniowiecze, a
gloryfikowane są wszelkiego rodzaju rewolucje tzw. Oświecenie, itd.

Każda liszka własny ogon chwali...
Piotr

Data: 2009-11-30 02:20:34
Autor: J-23
Świeckie państwo diabła
On 30 Lis, 08:26, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> wypaczoną, antykatolicką wersję historii - opluwane jest Średniowiecze, a
> gloryfikowane są wszelkiego rodzaju rewolucje tzw. Oświecenie, itd.

Tia!
To wywal kompa na smietnik.
Bo efekt postepu - wszak.
Kup dyscypline wielorzemienna.
I napierd.... sie nia po wlasych plecach.
Bedziesz mial namiastke sredniowiecza.

J-23 itede...

Data: 2009-11-30 11:29:39
Autor: Piotr
Świeckie państwo diabła
Dnia Mon, 30 Nov 2009 02:20:34 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

[...]

Ależ... Ja nie jestem przeciwnikiem postępu, mnie wadzi postymp. Zapewniem
cię, że jest różnica.
Piotr
PS. Komputerów nie mieli również w okresie Oswiecenia, drogi kolego. A "dyscyplina wielorzemienna" jest w postympowych domach w użyciu do dziś.

Data: 2009-11-30 03:18:35
Autor: J-23
Świeckie państwo diabła
On 30 Lis, 11:29, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

PS. Komputerów nie mieli również w okresie Oswiecenia, drogi kolego..
A "dyscyplina wielorzemienna" jest w postympowych domach w użyciu do dziś.

Ale co "poeta ma na mysli"?

J-23 itede

Świeckie państwo diabła