¦wieczka Colortune

Data: 2011-03-26 00:06:40
Autor: morghul
¦wieczka Colortune
Pany, chcê zamówiæ colortune ale nie wiem jakie rozmiary braæ tak ¿eby pasowa³y do wiêkszo¶ci popularnych moto? Jakie s± najpopularniejsze gwinty?

--

morghul

Data: 2011-03-26 10:16:55
Autor: Kuczu
Åšwieczka Colortune
W dniu 2011-03-26 00:06, morghul pisze:
Pany, chcę zamówić colortune ale nie wiem jakie rozmiary brać tak
żeby pasowały do większości popularnych moto? Jakie są
najpopularniejsze gwinty?

SÄ… tylko 3 rozmiary gwintow swiec do moto: M10, M12, M14, wszystkie z drobnym zwojem.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-03-26 11:21:21
Autor: morghul
¦wieczka Colortune
S± tylko 3 rozmiary gwintow swiec do moto: M10, M12, M14, wszystkie z drobnym zwojem.

Wiem Kuczu, tyle wyczyta³em. Tylko siê zapytujê czy wszystkie s± tak samo popularne?

morghul

Data: 2011-03-26 12:10:26
Autor: Kuczu
Åšwieczka Colortune
W dniu 2011-03-26 11:21, morghul pisze:
SÄ… tylko 3 rozmiary gwintow swiec do moto: M10, M12, M14,
wszystkie z drobnym zwojem.

Wiem Kuczu, tyle wyczytałem. Tylko się zapytuję czy wszystkie są
tak samo popularne?

Tak. Swiece NGK z serii C maja gwint M10, D - M12, B - M14. Teraz sobie poszukaj ktore swiece sa najpopularniejsze. Wyjdzie ze wszystkie sa tak samo popularne.

Data: 2011-03-27 22:31:16
Autor: morghul
¦wieczka Colortune

Tak. Swiece NGK z serii C maja gwint M10, D - M12, B - M14. Teraz sobie poszukaj ktore swiece sa najpopularniejsze. Wyjdzie ze wszystkie sa tak samo popularne.

No to dupa, chyba przyjdzie kupiæ 10, 12 i 14.

Dziêki Kuczu

--

morghul

Data: 2011-03-26 12:21:57
Autor: Tmek
¦wieczka Colortune
U¿ytkownik "morghul" <morghul@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Pany, chcê zamówiæ colortune ale nie wiem jakie rozmiary
braæ tak ¿eby pasowa³y do wiêkszo¶ci popularnych moto?
Jakie s± najpopularniejsze gwinty?

Czyli w wersji budzeowej potrzebujesz jednej swiecy i 2 przejsciowek.

Tmek

Data: 2011-03-26 13:20:08
Autor: Kuczu
Åšwieczka Colortune
W dniu 2011-03-26 12:21, Tmek pisze:
Użytkownik "morghul" <morghul@tlen.pl> napisał w wiadomości
Pany, chcę zamówić colortune ale nie wiem jakie rozmiary
brać tak żeby pasowały do większości popularnych moto?
Jakie sÄ… najpopularniejsze gwinty?

Czyli w wersji budzeowej potrzebujesz jednej swiecy i 2 przejsciowek.

Tmek

Ciezko zrobic przejsciowke M10x1 -> M12x1.25 albo M12x1.25 -> M14x1.25

Data: 2011-03-26 14:43:29
Autor: Tmek
Åšwieczka Colortune
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości
W dniu 2011-03-26 12:21, Tmek pisze:
Użytkownik "morghul" <morghul@tlen.pl> napisał w
wiadomości news:imj75s$dcj$1news.onet.pl
[...]

Jesli nie przeszkadza to, ze swieca bedzie gleboko to robia takie.
Wg producenta standard to 14mm. Do tego sprzedaja redukcje na 12 i 10mm.
http://cgi.ebay.pl/Gunson-G4055A-10mm-Colortune-Adaptor-Kit-/230590429971?pt=UK_Hand_Tools_Equipment&hash=item35b042bb13

http://cgi.ebay.pl/Gunson-G4055B-Colortune-Adaptor-Kit-14MM-12MM-/290543770217?pt=UK_Hand_Tools_Equipment&hash=item43a5c21a69

18 tez sa http://cgi.ebay.pl/GUNSON-COLORTUNE-COLOURTUNE-ADAPTOR-18mm-/160560772514?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item25622af5a2

a sama swieczka
http://cgi.ebay.pl/Gunson-G4074-Colortune-14mm-Spark-Plug-Kit-/160553241205?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item2561b80a75

z przesylka 160zl. Po ile sa u nas?

Tmek

Data: 2011-03-26 16:38:45
Autor: Kuczu
Åšwieczka Colortune
W dniu 2011-03-26 14:43, Tmek pisze:

Ciezko zrobic przejsciowke M10x1 -> M12x1.25 albo
M12x1.25 -> M14x1.25

Jesli nie przeszkadza to, ze swieca bedzie gleboko to robia takie.

No ja bylem zawsze przekonany iz przeszkadza ale widocznie nie.

[...]

No tak to sie oczywiscie da. Ja mialem na mysli raczej redukcje typu "gwint wewnetrzny w gwincie zewnetrznym"

z przesylka 160zl. Po ile sa u nas?

Drozej

Data: 2011-03-27 22:53:13
Autor: PawelK vel Pablo
Åšwieczka Colortune
Dnia 085 roku bieżącego, Kuczu zeznał(a) jak następuje:

> z przesylka 160zl. Po ile sa u nas?

Drozej
 koÅ‚o 200zÅ‚ na allegro. --
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl
V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz"
FZS600 Fazer '01 52kkm
Warszawa Gocław

¦wieczka Colortune