Święczkowski nie pamięta, czy mówił o Wałęsie.

Data: 2011-09-22 08:34:16
Autor: Przemysław W
Święczkowski nie pamięta, czy mówił o Wałęsie.
Jarosław Kaczyński zaprzecza, by interesował się działaniami ABW w sprawie syna Lecha Wałęsy. Ale były prezydent jest przekonany, że jego rodzina była inwigilowana

- Lech Kaczyński miał jeszcze skrupuły, ale Jarosław Kaczyński to samo zło - tak Wałęsa skomentował wczoraj tekst "Gazety". Napisaliśmy, że w 2007 r. szef ABW Bogdan Święczkowski relacjonował premierowi Kaczyńskiemu materiał, który służby zgromadziły na temat syna byłego prezydenta. Analizowano doniesienia na temat rzekomych związków Jarosława Wałęsy, posła Platformy Obywatelskiej, ze światem przestępczym. Żadne się nie potwierdziły.

Według zeznań b. szefa MSWiA Janusza Kaczmarka Kaczyński miał wtedy powiedzieć: "Przez młodego wyjdziemy na starego".

- To absurd. Takie słowa nigdy nie padły. Ta publikacja dowodzi, że ktoś się bardzo denerwuje - oświadczył wczoraj Jarosław Kaczyński.

Ale Lech Wałęsa nie ma wątpliwości, że jego syn był inwigilowany. - Dla mnie to nie żadna sensacja, tylko to są stwierdzone fakty - powiedział Wałęsa. - Oczywiście mogły się zdarzyć jakieś niezręczności, że ktoś komuś rękę podał, ale ja i mój syn jesteśmy ideowi. Biorąc się za sprawy społeczne, musieliśmy być naprawdę czyści i nigdy nie popełniliśmy błędów, które próbowano nam dopisywać - czy agenturalność, czy jakieś kontakty z przestępcami - dodał b. prezydent.

Specjalną konferencję zorganizował Święczkowski. Odbyła się w Świdnicy (Dolny Śląsk), gdzie jako kandydat PiS w najbliższych wyborach ma swój okręg wyborczy (startuje z pierwszego miejsca).

- Kategorycznie zaprzeczam, żeby odbyło się spotkanie z udziałem Janusza Kaczmarka i Jarosława Kaczyńskiego, które dotyczyłoby omawiania jakichkolwiek spraw ABW - mówił.

Nie zaprzeczył jednak informacjom "Gazety", że w zakopiańskim oddziale ABW powstała tajna notatka na temat syna b. prezydenta.

Pytany, czy temat był mu znany, zasłaniał się niepamięcią: - Nie jestem w stanie tego odtworzyć, minęły ponad cztery lata. Nie przypominam sobie, czy jakiekolwiek informacje, dotyczące jakichkolwiek osób, przekazywałem panu premierowi Kaczyńskiemu. Myślę, że nie. Natomiast nie wykluczam, że przy podczas omawiania jakichś spraw mogłem wspomnieć, że takie informacje się pojawiły.

Zapewniał, że "jeżeli chodzi o centralę", to żadnych działań "wobec szeroko pojętej rodziny Lecha Wałęsy nie było".

Święczkowski zaatakował też "Gazetę", twierdząc, że jest inspirowana przez służby specjalne, które tym samym angażują się w kampanię wyborczą: - Z tego, co wiem, dziennikarze dysponują szyfrofaksem ABW - dokumentem ściśle tajnym, którego nie mieli prawa posiadać. Opublikowali go w trakcie trwania kampanii wyborczej. To klasyczne prowadzenie kampanii poprzez służby specjalne, w brudny i nieprofesjonalny sposób.

Dodał, że jeśli prokuratura z urzędu nie zacznie śledztwa w sprawie wycieku tajnych materiałów, złoży w tej sprawie doniesienie o przestępstwie.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10330938,Swieczkowski_nie_pamieta__czy_mowil_o_Walesie.html#ixzz1Yf0Pq5nu

Przemek

--

"Nie pierwszy raz też służby IV RP próbowały zarzucić sieć na młodego Wałęsę. Jesienią 2007 r. agent Tomasz Kaczmarek z CBA (dziś kandydat PiS w wyborach do Sejmu) skorumpował posłankę PO Beatę Sawicką. W trakcie jej rozpracowywania nalegał na to, by próbowała wciągnąć do swoich interesów innych polityków Platformy."

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10323873,Polowanie_na_mlodego_Walese.html#ixzz1YZ5ckPyk

Data: 2011-09-22 09:14:08
Autor: Zahir

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j5ekt9$fr0$1news.onet.pl...
Jarosław Kaczyński zaprzecza, by interesował się działaniami ABW w sprawie syna Lecha Wałęsy. Ale były prezydent jest przekonany, że jego rodzina była inwigilowana

Jasne. Skleroza dopadła starego kawalera. ABW nie kwinęło palcem bez zgody J.Kaczyńskiego.

--
Zahir

Data: 2011-09-22 09:27:45
Autor: Janek
Użytkownik - Zahir napisał:

[...]

No widzisz, a na twoje kiwnięcie, to nawet kot nie mrugnie, bo ma ciebie w dupie. :-D

Data: 2011-09-22 11:27:50
Autor: Zahir

Użytkownik "Janek" <lonczymy@siem.w.bulu.po> napisał w wiadomości news:j5eo1h$mgm$7news.onet.pl...
Użytkownik - Zahir napisał:

[...]

To, że lubisz wylizać kotu to twój problem pisowska łajzo. Zdecyduj się smieciu czy jesteś Janek czy Zdzisław!

--
Zahir

Data: 2011-09-22 04:00:00
Autor: Hans Kloss
Święczkowski nie pamięta, czy mówił o Wał ęsie.
On 22 Wrz, 11:27, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:

To, e lubisz
 Stul ryj platfonski wyrokowcu. I wypierdalaj na jakieś forum
pensjonariuszy Wronek albo Wołowa, tam ci przypomną twoją więzienną
karierę  parówy i lachociąga.
J-23

Data: 2011-09-22 13:47:12
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:0087576b-5612-456d-be14-086fefc9aec4z7g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Skocz mi na małego palancie. To, że uwielbiasz obciągać wie każdy na dworcach wrocławskich. Zapluwasz psp swoimi rzygowinami jak przysłowiowy menel. Jesteś nędzną kretaurą bez przyszłości. Pfu!

--
Zahir

Data: 2011-09-22 15:00:09
Autor: stevep
Dnia 22-09-2011 o 13:00:00 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]

A pudzies ty kurwi synu do rynsztoka.

--
stevep

Data: 2011-09-22 15:11:34
Autor: Warapiri
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Obok ciebie jeszcze ktoś by się zmieścił, zaropiały dziadu? :-D

Data: 2011-09-22 15:39:51
Autor: stevep
Dnia 22-09-2011 o 15:11:34 Warapiri <polonczmy@siewbulu.po> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

A fuj, Boże strzeż mnie przed takim sparszywiałym jak ty towarzystwem.

--
stevep

Data: 2011-09-22 14:59:11
Autor: stevep
Dnia 22-09-2011 o 09:27:45 Janek <lonczymy@siem.w.bulu.po> napisał(a):

Użytkownik - Zahir napisał:

[...]

Jarków kot, un prawie tak samo mudry jak ty.

--
stevep

Data: 2011-09-22 15:10:42
Autor: Warapiri

Użytkownik - Zahir napisał:

[...]

Od ciebie nawet kocie glizdy są mądrzejsze, wytupie spod krzaka. :-D

Data: 2011-09-22 15:40:38
Autor: stevep

Użytkownik - Zahir napisał:

[...]

A cóż za wykwit intelektu z kociego gowna.

--
stevep

Święczkowski nie pamięta, czy mówił o Wałęsie.