Święta???

Data: 2013-03-27 15:59:31
Autor: John Kołalsky
Święta???

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl>

Skręcałem dziś w prawo a z przeciwka w tę samą ulicę skręcał radiowóz, przepuszczając mnie. Wiedziałem, że zauważą brak zapiętych pasów u mnie i miałem rację. Jak tylko wjechaliśmy w uliczkę to odpalili dyskotekę i przystąpili do kontroli. Dmuchnąłem w jakąś czarną pałkę, zapytali czemu nie miałem zapiętych pasów, sprawdzili IMEI komórki i zabrali dokumenty do sprawdzenia.
Po kilku minutach oddali dokumenty i kazali zapinać pasy. Mandatu nie dostałem(???). Świąteczna atmosfera czy co?

"A mogli zabić"

To jest dokładnie ten rodzaj myślenia

Zaraz sprawdzę, za ile mogę sobie kupić jakiś prezent ;)

Mi mi. Ja co prawda nie byłem kontrolowany, ale ...

Święta???