¦wiêta krowa czy z³y kierowca?

Data: 2009-05-17 16:35:55
Autor: Maciek
¦wiêta krowa czy z³y kierowca?
http://img33.imageshack.us/img33/8288/krowat.jpg

Sytuacja jak na obrazku:

- swoim autem pomaleñku przetaczam siê przez zebrê,
- na pasach ¿adnego pieszego,
- autobus B doje¿d¿a do rufy autobusu A,
- nagle spomiêdzy autobusów (dwa najd³u¿sze jakie dot±d
widzia³em w W-wie) wy³azi jaki¶ kole¶ i wymachuj±c ³apami w stronê kierowcy autobusu B, biegnie mi pod ko³a nie bardzo wiedz±c co ma zrobiæ, bo pasy zrobi³y siê dla niego jakie¶ takie odleg³e (tak to wygl±da³o w jego przera¿onych ¶lepiach). A ja ju¿ przejecha³em przez pasy...

Zatrzyma³em siê parê metrów dalej i wysiad³em, ¿eby sprawdziæ, czy ma co¶ do powiedzenia w zwi±zku z zaistnia³± sytuacj±. Okaza³o siê, ¿e to cudzoziemiec, którego nie mog³em zrozumieæ poza liter± "F", na któr± zaczyna³y siê jego okrzyki.
Przypl±ta³ siê jeszcze jaki¶ starszy wiekiem go¶æ i rzecze do mnie:
- on mia³ zielone, wiêc ja nie mia³em ruchu.
Stoi facet jakie¶ 6-8 metrów od zebry, na ¶rodkowym pasie i t³umaczy mi, ¿e
tamten wy³a¿±cy znienacka kole¶ mia³ s³uszne do mnie pretensje. Gdyby
nie to, ¿e sta³ na ¶rodku jezdni tyle metrów od przej¶cia to przyzna³bym mu
racjê ale tak to mam w±tpliwo¶ci.

?

Pozdro,
Maciek.

Data: 2009-05-17 17:27:23
Autor: orinoco
Maciek wrote:

[...]

Ten cudzoziemiec chyba z jakiego¶ buszu sie wyrwa³ :-)

1. Wchodzenie na jezdnie poza przej¶ciem, odleg³o¶æ do przej¶cia mniej ni¿
100 metrów - mandat 100 z³.

2. Wchodzenie na jezdznie zza przeszkody (autobusu) - kolejne 100 z³.

3. Wchodzenie ne jezdnie przed nadje¿d¿aj±cym samochodem i przez to
stworzenie niebezpieczeñstwa - 500 z³.

Razem: 700 z³ mandatu dla tego pieszego.

Pozdrawiam.

Data: 2009-05-17 19:50:38
Autor: Usrobo
orinoco@host.sk pisze:
Maciek wrote:

[...]

ale rysunki ³adne

Micha³

Data: 2009-05-17 23:29:20
Autor: zkruk [Lodz]
Maciek wrote:

Stoi facet jakie¶ 6-8 metrów od zebry, na ¶rodkowym pasie i t³umaczy
mi, ¿e tamten wy³a¿±cy znienacka kole¶ mia³ s³uszne do mnie
pretensje.

niektórzy potrafi± t³umaczyæ ¿e kole¶ który wszed³ w bok mojego auta na swoim czerwonym ¶wietle mia³ pierszeñstwo bo by³ na pasach... a t³umaczenie otar³o siê o wpierdol...
z t³umem siê nie dyskutuje...

www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic £odzi

Data: 2009-05-18 10:05:34
Autor: kamil

"Maciek" <mmuran@gmail.com> wrote in message news:gup7ci$f82$1inews.gazeta.pl...

- on mia³ zielone, wiêc ja nie mia³em ruchu.

Znaczy przejechales przez przejscie na czerwonym swietle?

Data: 2009-05-18 11:28:33
Autor: Massai
Maciek wrote:

[...]

Nie bardzo kumam ;-)
Rzecz siê dzieje w Wielkiej Brytanii?

Jakim cudem mog³e¶ skrêcaæ w lewo w ten sposób, i w dodatku gdy by³o
zielone dla przej¶cia?

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-05-18 13:31:22
Autor: Usrobo
Massai pisze:
Maciek wrote:

[...]

tez nad tym my¶la³em i chyba jest to 1 kierunkowa ;)

Data: 2009-05-18 11:33:47
Autor: Massai
Usrobo wrote:

Massai pisze:
> Rzecz siê dzieje w Wielkiej Brytanii?
> zielone dla przej¶cia?
> tez nad tym my¶la³em i chyba jest to 1 kierunkowa ;)

No to oczywiste, bo co by robi³ na lewym pasie na pasach...

Ale on skrêca³ w lewo...

Chyba ¿e to taki uk³ad kilku ulic jednokierunkowych i kosmiczne
oznakowanie z warunkow± zielon± strza³k± w lewo ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-05-18 17:28:02
Autor: Maciek
¦wiêta krowa czy z³y kierowca?
U¿ytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisa³
Chyba ¿e to taki uk³ad kilku ulic jednokierunkowych i kosmiczne
oznakowanie z warunkow± zielon± strza³k± w lewo ;-)

Przepraszam, ¿e nie rozrysowa³em ca³ego *skrzy¿owania*.
Skrêca³em w lewo na swoim zielonym ¶wietle i na zielonym dla pieszych - na skrzy¿owaniu.
Gdy wje¿d¿a³em na pasy nikogo na nich nie by³o ani te¿ nikt siê nie przymierza³ do wej¶cia na nie. Gdy ju¿ zje¿d¿a³em z pasów "na prost±" wyskoczy³ ten Irlandczyk (chyba - rudy, w okularach i brzydki jak noc listopadowa) spomiêdzy autobusów. Jak sobie przypomnia³em dok³adnie ca³± akcjê, to pojawi³ mi siê te¿ obrazek, ¿e ten kole¿ka mia³ pretensje do kierowcy autobusu B. Podejrzewam, ¿e wysiad³ z Busa A i od razu wlaz³ na jezdniê nie patrz±c w ogóle co siê wokó³ niego dzieje.
Musi ¶wie¿y jaki¶ w Polsce i koledzy z naszego zmywaka jeszcze go nie nauczyli poruszania siê po asfalcie...

No nic, najwa¿niejsze, ¿e nic siê nikomu nie sta³o :)

Maciek.

Data: 2009-05-18 14:25:35
Autor: Karol Y
[...]

Ja dzisiaj rano, te¿ wymijam jeden autobus po lewej - wy³azi nagle za niego jaka¶ baba. Za 200m nastêpny autobus i znowu po hamulcach.

A w³a¶ciwie to kto mia³ pierwszeñstwo, bo Ci ludzie za autobusów to na przystankach i po pasach, tyle ¿e ja ich nie mog³em zobaczyæ.

--
Mateusz Bogusz

¦wiêta krowa czy z³y kierowca?