¦wiêta krowa czy z³y kierowca?

Data: 2009-05-17 17:27:23
Autor: orinoco
¦wiêta krowa czy z³y kierowca?
Maciek wrote:

rdzo wiedz±c co ma zrobiæ, bo pasy
zrobi³y siê dla niego jakie¶ takie odleg³e (tak to wygl±da³o w jego
przera¿onych ¶lepiach). A ja ju¿ przejecha³em przez pasy...

Zatrzyma³em siê parê metrów dalej i wysiad³em, ¿eby sprawdziæ, czy ma co¶
do powiedzenia w zwi±zku z zaistnia³± sytuacj±. Okaza³o siê, ¿e to
cudzoziemiec, którego nie mog³em zrozumieæ poza liter± "F", na któr±
zaczyna³y siê jego okrzyki.
Przypl±ta³ siê jeszcze jaki¶ starszy wiekiem go¶æ i rzecze do mnie:
- on mia³ zielone, wiêc ja nie mia³em ruchu.
Stoi facet jakie¶ 6-8 metrów od zebry, na ¶ro

Ten cudzoziemiec chyba z jakiego¶ buszu sie wyrwa³ :-)

1. Wchodzenie na jezdnie poza przej¶ciem, odleg³o¶æ do przej¶cia mniej ni¿
100 metrów - mandat 100 z³.

2. Wchodzenie na jezdznie zza przeszkody (autobusu) - kolejne 100 z³.

3. Wchodzenie ne jezdnie przed nadje¿d¿aj±cym samochodem i przez to
stworzenie niebezpieczeñstwa - 500 z³.

Razem: 700 z³ mandatu dla tego pieszego.

Pozdrawiam.

Data: 2009-05-17 19:50:38
Autor: Usrobo
orinoco@host.sk pisze:

[...]