¦wiêta krowa czy z³y kierowca?

Data: 2009-05-18 14:25:35
Autor: Karol Y
¦wiêta krowa czy z³y kierowca?
Stoi facet jakie¶ 6-8 metrów od zebry, na ¶rodkowym pasie i t³umaczy mi, ¿e
tamten wy³a¿±cy znienacka kole¶ mia³ s³uszne do mnie pretensje. Gdyby
nie to, ¿e sta³ na ¶rodku jezdni tyle metrów od przej¶cia to przyzna³bym mu
racjê ale tak to mam w±tpliwo¶ci.

Ja dzisiaj rano, te¿ wymijam jeden autobus po lewej - wy³azi nagle za niego jaka¶ baba. Za 200m nastêpny autobus i znowu po hamulcach.

A w³a¶ciwie to kto mia³ pierwszeñstwo, bo Ci ludzie za autobusów to na przystankach i po pasach, tyle ¿e ja ich nie mog³em zobaczyæ.

--
Mateusz Bogusz

¦wiêta krowa czy z³y kierowca?