Świętą krowę na rowerze w DC

Data: 2010-06-12 14:22:09
Autor: Jan Kowalski
Świętą krowę na rowerze w DC
!!!CROSS!!!

Szaleńczo piętnuję świętą krowę na rowerze, która sama przyznała się do posiadania specjalnego immunitetu, pozwalającego na przejeżdżanie na czerwonym świetle w DC (Połczyńska).
Że on komuś wpadnie pod koła i go coś zabije/zrani/rozpieprzy w drobny mak - kij z nim, byleby nikomu innemu się nic nie stało.
Ale że taki palant tworzy "dobrą reklamę" innym, normalnym rowerzystom, którzy starają się mimo wszystko przestrzegać PoRD (o ile to możliwe) - to za to takiemu palantowi **** w dupę. I to od wszystkich kierowców.
Siarczyste piętno, oby te siodełko się rozrzażyło i wlazło ci w dupsko po sam koniec sztycy.

Data: 2010-06-12 14:53:47
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Świętą krowę na rowerze w DC
Jan Kowalski bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):

?

Data: 2010-06-12 18:07:51
Autor: Bydlę
Świętą krowę na rowerze w DC
On 2010-06-12 14:53:47 +0200, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> said:

[...]

Musi - spotkał typowego warszawskiego rowerzystę.
(ale masa dopiero na koniec miesiąca - trenował?)

--
Bydlę

Data: 2010-06-12 15:18:34
Autor: Dusiołek
Świętą krowę na rowerze w DC
Dnia 2010-06-12 14:22, baryłka zaprezentowała dno, a wtedy rozżalony 'Jan Kowalski' rąbnął mnie kuflem w czoło tak silnie, że moje ostatnie szare komórki umknęły, a echo odpowiedziało:

Ale że taki palant tworzy "dobrą reklamę" innym, normalnym rowerzystom

Kłamiesz! Albowiem:

NIE MA NORMALNYCH ROWERZYSTÓW!!

I jestem to w stanie podczas przechadzki
po Gdańsku udowodnić na przykładach...

;>

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

Data: 2010-06-12 15:33:27
Autor: MadMan
Świętą krowę na rowerze w DC
Dnia Sat, 12 Jun 2010 15:18:34 +0200, Dusiołek napisał(a):

I jestem to w stanie podczas przechadzki
po Gdańsku udowodnić na przykładach...

Przechadzki po drogach dla rowerów, tak? :)

FUT na pręga. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-12 15:54:00
Autor: Titus Atomicus
Świętą krowę na rowerze w DC
In article <huvu64$c3h$1@inews.gazeta.pl>,
 Jan Kowalski <janek.kowalski@w.pl> wrote:

!!!CROSS!!!

Szaleńczo piętnuję świętą krowę na rowerze, która sama przyznała się do posiadania specjalnego immunitetu, pozwalającego na przejeżdżanie na czerwonym świetle w DC (Połczyńska).

No, ale co masz generalnie przeciwko przejezdzaniu na czerwonym?

TA

Data: 2010-06-12 15:56:52
Autor: Arkadiusz Dymek
Świętą krowę na rowerze w DC
W dniu 6/12/2010 3:54 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Dura lex sed lex?

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2010-06-12 16:02:00
Autor: Shrek
Świętą krowę na rowerze w DC
Arkadiusz Dymek pisze:

No, ale co masz generalnie przeciwko przejezdzaniu na czerwonym?

Dura lex sed lex?

To akurat średnie tłumaczenie. Spiskowanie przeciw socjalizmowi naruszało samą ustawę zasadniczą. Co prawda chyba się przedawniło, ale dalej Wałęsy nie rehabilitowali - zdrajca i spiskowiec jeden:P

Żeby była jasność - rowerem na czerwonym przejeżdzam bardzo niechętnie. Na piechotę łażę jak tylko nie widzę nikogo na kolizyjnym kursie, ani policji;)

Shrek.

Data: 2010-06-14 10:18:55
Autor: MichałG
Świętą krowę na rowerze w DC
Shrek pisze:
Arkadiusz Dymek pisze:

[...]

To może  namówić MH do wystąpienia do Komisji z wnioskiem o zlikwidowanie czerwonego dla rowerzystów- skoro to takie opresyjne prawo....

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-06-14 18:44:13
Autor: Shrek
Świętą krowę na rowerze w DC
MichałG pisze:

[...]

A po co, skoro napisałem, że rowerem raczej nie przejeżdzam? Kłopoty z czytaniem?

Shrek

Data: 2010-06-14 20:49:30
Autor: MichałG
Świętą krowę na rowerze w DC
Shrek pisze:
MichałG pisze:

[...]

kłopoty z pamiecią?- czy celowy wycięcie pierwszego zdania?

Pozdrawiam
michał

Data: 2010-06-14 22:28:52
Autor: Shrek
Świętą krowę na rowerze w DC
MichałG pisze:

[...]

O co ci konkretnie chodzi? Bo jeśli o głupawą zasadę "twardego prawa" to ci napisałem dlaczego jest głupia.

Shrek.

Data: 2010-06-15 07:47:17
Autor: MichałG
Świętą krowę na rowerze w DC
Shrek pisze:
MichałG pisze:

[...]

O porównanie 'spiskowania przeciw socjalizmowi' ( w domysle - czyn chwalebny) do jazdy na czerwonym - tez chwalebne(?????).

Teraz jaśniej?

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-06-12 17:05:13
Autor: jancio
Świętą krowę na rowerze w DC
W dniu 2010-06-12 15:56, Arkadiusz Dymek pisze:
[...]

jedni mają tak, ze spuszczają głowę, bo sed lex, inni uskuteczniają obywatelskie nieposłuszeństwo, podejmując ryzyko ukarania/poniesienia konsekwencji.
Wydaje mi się, że jedna i druga grupa jest potrzebna i nie ma co piętnować grup jako całości, ewentualnie pojedynczych idiotów należących do jednej i drugiej grupy.

Jancio

Data: 2010-06-12 17:34:12
Autor: arturbac
Świętą krowę na rowerze w DC
W dniu 2010-06-12 17:05, jancio pisze:
jedni mają tak, ze spuszczają głowę, bo sed lex, inni uskuteczniają
obywatelskie nieposłuszeństwo, podejmując ryzyko ukarania/poniesienia
konsekwencji.

A inni nie łamiąc PoRD omijają sygnalizację z prawej jej strony jeśli są
ku temu warunki na rowerze. Czyli przed sygnalizacją wyłączają się z
ruchu a za włączają co jest legalne, i ostatnio słyszałem iż
zalegalizowano nawet deptanie trawników w miastach.

Data: 2010-06-14 09:52:13
Autor: Jan Cytawa
Świętą krowę na rowerze w D C
Arkadiusz Dymek napisał:

Dura lex sed lex?

Ale rowniez jest w wolnym tlumaczeniu zasada, ze zbyt rygorystyczne
(szczegolowe) prawo jest bezprawiem. Podaje to za jakas wypowiedzia
profesora prawa.

Jan Cytawa

Data: 2010-06-14 14:17:33
Autor: robert
Świętą krowę na rowerze w DC
!!!CROSS!!!

Szaleńczo piętnuję świętą krowę na rowerze, która sama przyznała się.....

Mam rozumiec ze rozmowiles sie z nim na miejscu? :)

Data: 2010-06-14 19:27:28
Autor: Krzysztof Olszak
Świętą krowę na rowerze w DC
Jan Kowalski pisze:
!!!CROSS!!!

Szaleńczo piętnuję świętą krowę na rowerze, która sama przyznała się do posiadania specjalnego immunitetu, pozwalającego na przejeżdżanie na czerwonym świetle w DC (Połczyńska).

Byles w Indiach? No to sie nie dziw, ze swieta krowa ma immunitet ;-)

Krzysztof

Świętą krowę na rowerze w DC