Swięta krowy są wsz ędzie

Data: 2009-12-23 19:15:59
Autor: radekp@konto.pl
Swięta krowy są wsz ędzie
Wed, 23 Dec 2009 18:08:02 +0000 (UTC), w <hgtma2$ikh$1@inews.gazeta.pl>,
"Sławek " <slawek_xj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(-a):

A co się dzieje jeśli taka mameja nieznająca przepisów zostanie przyłapana w małym miasteczku? Kretyńskie tłumaczenie.
http://www.uprzejmiedonosze.pl/pl/forum/ur...e-na-przepisy/1

http://www.uprzejmiedonosze.pl/pl/forum/urzedy-polityka-gospodarka/straz-miejska/komendant-strazy-miejskiej-w-kostrzynie-leje-na-przepisy/1

Data: 2009-12-24 14:31:41
Autor: jack
Swięta krowy sąwszędzie
> [...]

> A co się dzieje jeśli taka mameja nieznająca przepisów zostanie przyłapana w > małym miasteczku? Kretyńskie tłumaczenie.

Wy Się czepiacia auta zaparkowanego którego mozna spokojnie ominąć,wiec prosze o
odpowiedzieć co mam zrobić w nasteopujacej sytuacji:
Stoję na światłach skrzyzowanie Nowosądecka -Łuzycka:
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc=Krak%F3w%2C+%A3u%BFycka+41&Submit=Szukaj&cId=&sId=
Przedemną 3 osiłków ze strazy miejskiej w berlingo.Zapala sie zielone panowie ze
stazy nie zauwazyli dopiero po jakiś 15sek.ruszają w Łuzycką[dodam ze jest 22
praktycznie zadnych samochodów]i jadą sobie no w porywach 10km/h.Jade grzecznie
za nimi podwójna ciągła potem zakret,nastepnie brak oznakowania poziomego.Wiec
właczam kierunkowskaz i wyprzedzam -wtem kierowca berlingo odzyskuje przytomność
i nagle skreca w gromady grudziąż oczywiscie nie sprawdzając[choć dobrze wie bo
jechałem za nim jakieś 300-400m]czy go ktoś nie wyprzedza.Daje po hamplach i
wyprzedzam drani z prawej.
Po chwili namysłu ruszają w pościg ,a ze mieszkam nie daleko [i wcale nie miałem
zamiaru uciekać tylko spokojnie zaparkowac i udać sie do domu]wiec mnie dorwali
..Pokrutkiej pogadance i mojej propozycji spotkania w sadzie odjechali.
Na mój zazut utrudniania jazdy pod ich adresem odpowiedzieli ze to była predkość
patrolowa????
Po krutkiej pogadance i mojej propozycji spotkania w sadzie odjechali,łapiąc po
drodze małolatów saczących piwo.
Az strach pomyśleć co bedzie teraz kiedy mają wieksze uprawnienia.
pozdro.jack

Data: 2009-12-25 19:39:02
Autor: 'Tom N'
Swięta krowy sąwszędzie
jack w <news:4891.0000010d.4b336d3dnewsgate.onet.pl>:

Az strach pomyśleć co bedzie teraz kiedy mają wieksze uprawnienia.

Dostali uprawnienia do /tłuczenia/ słownikiem ortograficznym do skutku? --
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Swięta krowy są wsz ędzie