Święta tuż tuż...

Data: 2009-12-10 19:53:19
Autor: Niewe
Święta tuż tuż...
Niektórzy pewnie zapytają jakie święta, ale to bez znaczenia :-)
Będzie okazja obdarować naszych bliskich bardzo, bliskich średnio i tych zupełnie dalekich bliskich, a także samemu zostać obdarowanym.
Ho ho ho... propozycję zatem mam:
zachęcam wszystkich do zamieszczania tu linków do gadżetów okołorowerowych. Kryteria są bardzo luźne, ale odpadają rzeczy typowo sprzętowe, bo to zbyt oczywiste. Raczej mam na myśli gadżety niestandardowe, z tematyką rowerową związane czasem zupełnie luźno, czasem pozornie w ogóle. Drogie i tanie. Do domu, do ogrodu, na biurko, do pracy, do ubrania, do czego bądź. Mogą być ładne i mogą być brzydkie. Byle dały się obronić jako rowerowe, nawet po dłuższej dyskusji z Wolfem ;-)

Przykłady:
Etui na okulary:
http://www.pakamera.pl/rowerzystka-0-t10484.htm

Zegarek z ledwo dostrzegalnym motywem rowerowym:
http://www.motofanshop.com/zegarek-festina-tour-de-france-16381_1-p-8999.html

Pozdrawiam
ho ho ho :-)

Data: 2009-12-10 20:02:58
Autor: Adrian S.
Święta tuż tuż...
Niewe wrote:

Niektórzy pewnie zapytają jakie święta, ale to bez znaczenia :-)

  Podobno katolicy coś tam mają akurat wtedy jak jest trochę wolnego :)

zachęcam wszystkich do zamieszczania tu linków do gadżetów
okołorowerowych.

 linka nie mam, ale polecam rowerowy nóż do krojenia pizzy firmy zdaje sie
Park Tool.

Zegarek z ledwo dostrzegalnym motywem rowerowym:

http://www.motofanshop.com/zegarek-festina-tour-de-france-16381_1-p-8999.html

 za tą cenę to można komuś sprawić komplet rowerowy (albo dwa) z własnym
nadrukiem :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-12-10 20:22:38
Autor: Niewe
Święta tuż tuż...
Adrian S. pisze:
  Podobno katolicy coś tam mają akurat wtedy jak jest trochę wolnego :)

Bez prowokacji poproszę. To ma być wątek o gadżetach.

 linka nie mam, ale polecam rowerowy nóż do krojenia pizzy firmy zdaje sie
Park Tool.

dobre, pasuje,
ale o linka mogłeś się postarać, nie było to trudne
http://www.tinyurl.pl?eCJBgUXc

 za tą cenę to można komuś sprawić komplet rowerowy (albo dwa) z własnym
nadrukiem :)
=
cena w tym wątku nie gra roli ;-)

Data: 2009-12-10 22:04:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Święta tuż tuż...
Niewe bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

No to ja wrzucam przyjaciela każdego zaplatacza kół: http://tiny.pl/hx27g
Oraz najbardziej szpanerką biżuterię: http://tiny.pl/hx277
Swojego czasu Giant miał w ofercie miniaturkę najwyższego modelu swojego
roweru szosowego (ponoć jak pokręciło się pedałami to kręciło się tylne
koło!), sprzedawało to CentrumRowerowe, obecnie odgrzebać nie mogę, ale
rowerek poniewierał :-D

Data: 2009-12-10 22:36:43
Autor: Niewe
Święta tuż tuż...
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
No to ja wrzucam przyjaciela każdego zaplatacza kół: http://tiny.pl/hx27g

Nie wiem dlaczego to niby ma być gadżet rowerowy, więc spełnia kryteria wątku jak najbardziej :-)

Oraz najbardziej szpanerką biżuterię: http://tiny.pl/hx277

Piękna :-)

Data: 2009-12-10 22:44:41
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Święta tuż tuż...
[...]

Napisałem przecież: przyjaciel każdego zaplatacza kół. ;-)
Poza tym - Pedros produkuje narzędzia i smary rowerowe, więc jest to
związane z rowerami w pełni! ;-)

Data: 2009-12-11 09:49:38
Autor: Tomasz Minkiewicz
Święta tuż tuż...
On Thu, 10 Dec 2009 22:04:15 +0100
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

Niewe bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić): > zachęcam wszystkich do zamieszczania tu linków do gadżetów > okołorowerowych. Kryteria są bardzo luźne, ale odpadają rzeczy typowo > sprzętowe, bo to zbyt oczywiste. Raczej mam na myśli gadżety > niestandardowe, z tematyką rowerową związane czasem zupełnie luźno, > czasem pozornie w ogóle.

No to ja wrzucam przyjaciela każdego zaplatacza kół: http://tiny.pl/hx27g

Dorzucam przyjaciela każdego dokręcacza kół: http://surlybikes.com/stuff/jethro_tule/

I jeszcze przyjaciółkę zimowego (i nie tylko) rowerzysty:
http://surlybikes.com/stuff/flask/
A żeby przyjaciółka nie mówiła, że nie ma się w co ubrać:
http://www.webcyclery.com/product.php?productid=16571

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-12-12 14:51:08
Autor: Łukasz Bieńkowski
Święta tuż tuż...
Ten Giant o był prawdpopdobnie model Maisto z serii Tour de Maisto w skali 1:18, akurat ten dział na ich stronie nie działa, ale tu znalazlem foto:
http://toysonz.indonetwork.net/1164123/tour-de-maisto.htm

Był jeszcze Giant ATX DH1, i widoczy na zdjeciu czasowy/triatlonowy cannondale, a pozatym to juz same wynalazki typu BMW, Porsche itp

a jak poruszamy sie w swiecie modelarstwa to ponizszy ma dzialajace hamulce:
http://produto.mercadolivre.com.br/MLB-123436506-reliquia-mountain-bike-bicicleta-110-unica-caixa-raro-_JM

Pozdrawiam
Lukasz

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1nsaajpjzd3fz$.dlgpedaluje.ile.moze...

[...]

-- Pozdrowienia,                            | Próżnoś repliki się spodziewał

Data: 2009-12-14 12:14:04
Autor: T0M0
Święta tuż tuż...

No to ja wrzucam przyjaciela każdego zaplatacza kół: http://tiny.pl/hx27g
Oraz najbardziej szpanerką biżuterię: http://tiny.pl/hx277

etam taka jest bardziej szpanerska: :))
http://picasaweb.google.com/tomek80superstar/Upawa040907092009#5379463803662564770
to moja osobista, topowy model XTR ;) handmade, z jednego lancucha mozna wykonac kilka sztuk :)

pozdro

--
T0M0

Data: 2009-12-14 12:24:11
Autor: T0M0
Święta tuż tuż...

[...]

 a ..no i ciezko ją zgubić... :))

Data: 2009-12-14 18:00:00
Autor: szaman
ÂŚwiĂŞta tuÂż tuÂż...
T0M0 wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

 a ..no i ciezko jÂą zgubiĂŚ... :))
skuwasz ją na ręce:P ?

sz

Data: 2009-12-15 11:28:23
Autor: T0M0
|wieta tu? tu?...

skuwasz ją na ręce:P ?

owszem,jest skuta :)

--
T0M0

Data: 2009-12-15 20:42:50
Autor: Niewe
|wieta tu? tu?...
T0M0 pisze:
skuwasz ją na ręce:P ?

owszem,jest skuta :)

Pomyśl o spince. Będziesz mógł zdjąć do smarowania ;-)

Data: 2009-12-10 22:05:33
Autor: Tomasz Tarchała
Święta tuż tuż...
On '09-12-10 19:53, Niewe wrote:

[...]

Wczoraj zachorowałem na te spinki do mankietów. Ciekawe, czy Mikołaj da radę.

http://www.shinycufflinks.co.uk/

//NoOffenc

Data: 2009-12-10 22:35:13
Autor: Niewe
Święta tuż tuż...
Tomasz Tarchała pisze:
Wczoraj zachorowałem na te spinki do mankietów. Ciekawe, czy Mikołaj da radę. http://www.shinycufflinks.co.uk/

Jako, że to wątek, który dam zacząłem, sam złamię zasady i zamiast swojego linka ocenie ten twój:
Kurde, te spinki  są zajebiste !!!

Data: 2009-12-11 19:26:54
Autor: Rafał VFR
Święta tuż tuż...
Grande kombinatore powiedziałbym.
Też taki chcę !
RK

Data: 2009-12-14 12:30:11
Autor: T0M0
Święta tuż tuż...

Jako, że to wątek, który dam zacząłem, sam złamię zasady i zamiast
swojego linka ocenie ten twój:
Kurde, te spinki  są zajebiste !!!

CHCE JE!!!

Data: 2009-12-11 13:25:50
Autor: szaman
Święta tuż tuż...

Po wieczerzy wigilijnej po przeżarciu się bajkera dobrze odchudzić coś. Jeśli nie siebie to chociaż rowerek:)

http://www.bikekatalog.pl/2009/akcesoria/279/Ultimate.Waga.rowerowa/

Tylko dokładność marna - do 10g.
A 10 g w tą czy w tamtą różnicę ogromą robi:)

sz

Data: 2009-12-11 17:16:50
Autor: Niewe
Święta tuż tuż...
Już?
Tylko tyle?
Nikt nie ma w zanadrzu żadnych innych pomysłów, czy po prostu wszyscy się do świąt przygotowują na czytanie precla czasu nie mają?
Na razie jak dla mnie numerem jeden są spinki dodane przez Tomasza.
Czaaaadowe.

Data: 2009-12-11 18:40:33
Autor: szaman
Święta tuż tuż...
Niewe wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Już?
Tylko tyle?
Nikt nie ma w zanadrzu żadnych innych pomysłów, czy po prostu wszyscy się do świąt przygotowują na czytanie precla czasu nie mają?

Oj, ja to mam problem z prezentem, no ale już niestety nierowerowym...
Chociaż... kolczyki z motywem rowerowym może:P ?

http://www.pakamera.pl/rower-0-t3438.htm

http://allegro.pl/item820186528_820186528.html

http://szafa.pl/c39063-srebrne-100-kolczyki-rowery.html

szaman

Data: 2009-12-11 22:50:07
Autor: Szewc
Święta tuż tuż...
Niewe pisze:

[...]

No to może niech Mikołaj/Mikołajowie zrzucą się na jakieś dzieło?

http://cyclingtattoogallery.blogspot.com/

pozdr.
szewc

Data: 2009-12-15 22:23:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Święta tuż tuż...
Niewe bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Przykłady:

To ja jeszcze jeden. Dla kobiet: http://www.pakamera.pl/rower-0-t3438.htm
;-)

Data: 2009-12-16 00:26:24
Autor: szaman
Święta tuż tuż...
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

To ja jeszcze jeden. Dla kobiet: http://www.pakamera.pl/rower-0-t3438.htm
;-)

było w tym wątku! :P

sz