Święta tuż tuż...

Data: 2009-12-10 22:04:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Święta tuż tuż...
Niewe bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
zachęcam wszystkich do zamieszczania tu linków do gadżetów okołorowerowych. Kryteria są bardzo luźne, ale odpadają rzeczy typowo sprzętowe, bo to zbyt oczywiste. Raczej mam na myśli gadżety niestandardowe, z tematyką rowerową związane czasem zupełnie luźno, czasem pozornie w ogóle.

No to ja wrzucam przyjaciela każdego zaplatacza kół: http://tiny.pl/hx27g
Oraz najbardziej szpanerką biżuterię: http://tiny.pl/hx277
Swojego czasu Giant miał w ofercie miniaturkę najwyższego modelu swojego
roweru szosowego (ponoć jak pokręciło się pedałami to kręciło się tylne
koło!), sprzedawało to CentrumRowerowe, obecnie odgrzebać nie mogę, ale
rowerek poniewierał :-D

Data: 2009-12-10 22:36:43
Autor: Niewe
Święta tuż tuż...
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
No to ja wrzucam przyjaciela każdego zaplatacza kół: http://tiny.pl/hx27g

Nie wiem dlaczego to niby ma być gadżet rowerowy, więc spełnia kryteria wątku jak najbardziej :-)

Oraz najbardziej szpanerką biżuterię: http://tiny.pl/hx277

Piękna :-)

Data: 2009-12-10 22:44:41
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Święta tuż tuż...
[...]

Napisałem przecież: przyjaciel każdego zaplatacza kół. ;-)
Poza tym - Pedros produkuje narzędzia i smary rowerowe, więc jest to
związane z rowerami w pełni! ;-)

Data: 2009-12-11 09:49:38
Autor: Tomasz Minkiewicz
Święta tuż tuż...
On Thu, 10 Dec 2009 22:04:15 +0100
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

[...]

Dorzucam przyjaciela każdego dokręcacza kół: http://surlybikes.com/stuff/jethro_tule/

I jeszcze przyjaciółkę zimowego (i nie tylko) rowerzysty:
http://surlybikes.com/stuff/flask/
A żeby przyjaciółka nie mówiła, że nie ma się w co ubrać:
http://www.webcyclery.com/product.php?productid=16571

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-12-12 14:51:08
Autor: Łukasz Bieńkowski
Święta tuż tuż...
Ten Giant o był prawdpopdobnie model Maisto z serii Tour de Maisto w skali 1:18, akurat ten dział na ich stronie nie działa, ale tu znalazlem foto:
http://toysonz.indonetwork.net/1164123/tour-de-maisto.htm

Był jeszcze Giant ATX DH1, i widoczy na zdjeciu czasowy/triatlonowy cannondale, a pozatym to juz same wynalazki typu BMW, Porsche itp

a jak poruszamy sie w swiecie modelarstwa to ponizszy ma dzialajace hamulce:
http://produto.mercadolivre.com.br/MLB-123436506-reliquia-mountain-bike-bicicleta-110-unica-caixa-raro-_JM

Pozdrawiam
Lukasz

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1nsaajpjzd3fz$.dlgpedaluje.ile.moze...

[...]

-- Pozdrowienia,                            | Próżnoś repliki się spodziewał

Data: 2009-12-14 12:14:04
Autor: T0M0
Święta tuż tuż...

No to ja wrzucam przyjaciela każdego zaplatacza kół: http://tiny.pl/hx27g
Oraz najbardziej szpanerką biżuterię: http://tiny.pl/hx277

etam taka jest bardziej szpanerska: :))
http://picasaweb.google.com/tomek80superstar/Upawa040907092009#5379463803662564770
to moja osobista, topowy model XTR ;) handmade, z jednego lancucha mozna wykonac kilka sztuk :)

pozdro

--
T0M0

Data: 2009-12-14 12:24:11
Autor: T0M0
Święta tuż tuż...

[...]

 a ..no i ciezko ją zgubić... :))

Data: 2009-12-14 18:00:00
Autor: szaman
ÂŚwiĂŞta tuÂż tuÂż...
T0M0 wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

 a ..no i ciezko jÂą zgubiĂŚ... :))
skuwasz ją na ręce:P ?

sz

Data: 2009-12-15 11:28:23
Autor: T0M0
|wieta tu? tu?...

skuwasz ją na ręce:P ?

owszem,jest skuta :)

--
T0M0

Data: 2009-12-15 20:42:50
Autor: Niewe
|wieta tu? tu?...
T0M0 pisze:
skuwasz ją na ręce:P ?

owszem,jest skuta :)

Pomyśl o spince. Będziesz mógł zdjąć do smarowania ;-)

Święta tuż tuż...