Święta tuż tuż...

Data: 2009-12-11 17:16:50
Autor: Niewe
Święta tuż tuż...
Już?
Tylko tyle?
Nikt nie ma w zanadrzu żadnych innych pomysłów, czy po prostu wszyscy się do świąt przygotowują na czytanie precla czasu nie mają?
Na razie jak dla mnie numerem jeden są spinki dodane przez Tomasza.
Czaaaadowe.

Data: 2009-12-11 18:40:33
Autor: szaman
Święta tuż tuż...
Niewe wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Już?
Tylko tyle?
Nikt nie ma w zanadrzu żadnych innych pomysłów, czy po prostu wszyscy się do świąt przygotowują na czytanie precla czasu nie mają?

Oj, ja to mam problem z prezentem, no ale już niestety nierowerowym...
Chociaż... kolczyki z motywem rowerowym może:P ?

http://www.pakamera.pl/rower-0-t3438.htm

http://allegro.pl/item820186528_820186528.html

http://szafa.pl/c39063-srebrne-100-kolczyki-rowery.html

szaman