¦wiźte krowy czy prowokatorzy?

Data: 2012-07-11 19:21:07
Autor: Przemys³aw M.
¦wiźte krowy czy prowokatorzy?

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,126568,12098205,_Manager_zaczal_nas_gonic_z_butelka____relacja_uczestniczki.html

Do zdarzenia doszło w nocy z soboty na niedzielę. Jak powiedziała w
rozmowie z portalem Gazeta.pl jedna z uczestniczek zajścia Daniela Malec,
po godzinie 1 w nocy razem z grupą znajomych poszli do restauracji Moment.
- Byliśmy grupą kilkunastu osób, w większości Żydów obywatelstwa polskiego,
izraelskiego i niemieckiego. Najpierw, przy stoliku na zewnątrz, usiedliśmy
we trójkę, zamówiliśmy trzy piwa. Potem zaczęła dochodzić do nas reszta -
opowiada.

Jak dodaje, w pewnym momencie usłyszeli od obsługi, że zaraz zamykają lokal
i już nie można zamawiać już piwa. Stwierdzili jednak, że wystarczą im te
trzy, które dostali. I zaczęli łączyć stoliki. - W momencie kiedy
łączyliśmy stoliki, usłyszeliśmy, jak chłopak w białej koszuli, który
rozdawał kelnerom polecenia, zaczął komentować to, co się dzieje. I nagle
rzucił tekst: "Pier...ni Żydzi. Nie chcą odejść od stolika" - relacjonuje
Malec i przyznaje, że zignorowali ten komentarz." "Na Facebooku powstała
grupa "Bojkot antysemickiej kawiarni 'Moment' w Krakowie", która według
założycieli jest protestem "przeciw skandalicznemu traktowaniu klientów
żydowskiego pochodzenia" w tym lokalu."

Czy nazwanie Zyda Zydem jest antysemickie? Tak się pytam.

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Data: 2012-07-11 11:20:55
Autor: Marek
On Jul 11, 7:21 pm, Przemys³aw M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
[...]

Wlasciciel lokalu ma prawo wyprosic kogos, kogo nie chce w swoim
lokalu widziec.
Nie wchodze w kwestie, czy nazwanie kogos "pierdolonym zydem" mialo w
tym wypadku jakies podstawy ( moze tak, moze nie...).

Data: 2012-07-11 21:17:48
Autor: Bogdan Idzikowski
¦wiźte krowy czy prowokatorzy?

Uæytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:88a27478-fc0c-48c0-bd85-1ac1cadb5f00l5g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Gówno prawda!
W³a¶ciciel lokalu nie ma prawa nikogo wyprosię, je¶li ten kto¶ zachowuje siź poprawnie i spe³nia wszystkie normy spo³eczne. Choęby ten kto¶ by³ zezowaty i rudy, a w³a¶ciciel nie znosi zezowatych i rudych.
Tak, jak sklepikarz musi obs³uæyę kaædego, kto zachowuje siź poprawnie, ma prawo zakupię okre¶lony towar i ma na to pieni±dze.

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-07-11 12:23:54
Autor: Marek
On Jul 11, 9:17 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa w wiadomo cinews:88a27478-fc0c-48c0-bd85-1ac1cadb5f00l5g2000vbo.googlegroups.com...
On Jul 11, 7:21 pm, Przemys aw M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:

> [...]

> ydowskiego pochodzenia" w tym lokalu."

> Czy nazwanie Zyda Zydem jest antysemickie? Tak si pytam.

> --

> Musimy pami ta , e aby zwyci y , trzeba pami ta o maksymie
> J zefa Pi sudskiego zwyci y i spocz na laurach to kl ska, by
> zwyci onym, a nie ulec to zwyci stwo - powiedzia Jaros aw Kaczy ski.

Wlasciciel lokalu ma prawo wyprosic kogos, kogo nie chce w swoim
lokalu widziec.
Nie wchodze w kwestie, czy nazwanie kogos "pierdolonym zydem" mialo w
tym wypadku jakies podstawy ( moze tak, moze nie...).

G wno prawda!
W a ciciel lokalu nie ma prawa nikogo wyprosi , je li ten kto zachowuje si
poprawnie i spe nia wszystkie normy spo eczne. Cho by ten kto by zezowaty
i rudy, a w a ciciel nie znosi zezowatych i rudych.
Tak, jak sklepikarz musi obs u y ka dego, kto zachowuje si poprawnie, ma
prawo zakupi okre lony towar i ma na to pieni dze.

--
Donald Tusk - "wola bym si nie urodzi , ni na grobach zmar ych budowa
swoj karier polityczn ".

Taaa ???
Ciekawe, jak zachowa sie wlasciciel lokalu, jesli przyjdzie paru
smierdzacych brudasow, zamowia piwo i beda siedziec caly dzien,
odstraszajac innych klientow ?

Powie, ze ich wyglad mu sie nie podoba ?
Czy moze zapach ?

Poza tym, kazdy ma prawo zamykac swoj lokal, kiedy tylko chce.

Data: 2012-07-11 22:32:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Swiete krowy czy prowokatorzy?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:4ae391a0-17f9-4ca5-8776-93b278e92950v9g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

Powie, ze ich wyglad mu sie nie podoba ?
Czy moze zapach ?

Poza tym, kazdy ma prawo zamykac swoj lokal, kiedy tylko chce.

=======================================

Przeczytaj jeszcze raz to, co napisalem ale tym razem ze zrozumieniem.
Moze takze nigdy nie otwierac.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-07-11 12:25:34
Autor: Marek
> [...]

--
Donald Tusk - "wola bym si nie urodzi , ni na grobach zmar ych budowa

Moze przodkowie wlasciciela zostali zadenuncjowani przez Zydow w
czasie okupacji i stracili zycie - stad nie lubi Zydow.
Ma prawo nie lubic.

Data: 2012-07-11 21:33:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Swiete krowy czy prowokatorzy?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:26f7f3bd-a227-48e1-8eda-fda19b9fb966q2g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

====================================

O takiej mozliwosci nie slyszalem.
Bo o szmalcownikach, to owszem.
Moze jakies przyklady?

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-07-11 13:14:10
Autor: Marek
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:26f7f3bd-a227-48e1-8eda-fda19b9fb966q2g2000vbv.googlegroups.com...

===================================>
O takiej mozliwosci nie slyszalem.
Bo o szmalcownikach, to owszem.
Moze jakies przyklady?

Bardzo prosze:
http://forum.gazeta.pl/forum/w,13,28121,28179,Zydzi_tropili_i_denuncjowali_Polakow_Sasiedzi_sas.html

Data: 2012-07-11 22:43:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Swiete krowy czy prowokatorzy?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:190d928d-1713-4e05-a5f1-1e62c21ffd03s1g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

Moze przodkowie wlasciciela zostali zadenuncjowani przez Zydow w
czasie okupacji i stracili zycie - stad nie lubi Zydow.

Nie wiem czy dobrze zrozumialem. Zydzi denuncjowali Rosjanom Polaków, ze Polacy sa Polakami?
I dlatego Polacy pózniej spalili Zydów w stodole?

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-07-11 14:10:48
Autor: Marek
Swiete krowy czy prowokatorzy?
On Jul 11, 10:43 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>
wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:190d928d-1713-4e05-a5f1-1e62c21ffd03s1g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

Polacy sa Polakami?
I dlatego Polacy pózniej spalili Zydów w stodole?

Duren jestes i tyle.

Gdzie Polacy spalili Zydow w stodole ?

Data: 2012-07-12 08:30:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Swiete krowy czy prowokatorzy?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:2f8fa6b3-58a3-4d2d-9588-226a19705cf5s1g2000vbj.googlegroups.com...
wrote:
> [...]

Polacy sa Polakami?
I dlatego Polacy pózniej spalili Zydów w stodole?

Przeczytaj linka, którego podrzuciles!
Chyba, ze zle zrozumialem i to Zydzi sami sie w stodole zamkneli, spalili i pilnowali sami siebie, zeby zaden nie wyszedl ze stodoly! A potem jeszcze na Polaków zwalili!

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-07-11 19:52:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Święte krowy czy prowokatorzy?

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:jtkcn4$ac3$1dont-email.me...

[...]

Dokładnie takie jak gdyby ktoś powiedział do ciebie "pierdolony Polaku"! Czaisz?

¦wiźte krowy czy prowokatorzy?