¦wiête s³owa Senyszyn

Data: 2009-06-22 10:13:45
Autor: boukun
¦wiête s³owa Senyszyn
Wczoraj wieczorkiem skanowa³em sobie naziemne (z terresterycznej) kana³y TV i trafi³em na jaki¶ program w TV4, gdzie by³a zaproszona Joanna Senyszyn. Powiedzia³a bardzo m±dr± rzecz, a mianowicie: Kiedy¶ w PRLu miêsa by³o ma³o, by³o na kartki i ludzie jedli ma³o miêsa. Dzisiaj jest miêsa du¿o w sklepach i ludzie jedz± jeszcze mniej miêsa.

boukun

Data: 2009-06-22 10:56:36
Autor: Piotr
¦wiête s³owa Senyszyn
Dnia Mon, 22 Jun 2009 10:13:45 +0200, boukun napisa³(a):

[...]

Tow. Joanna Szmenda ma tyle samo ¿alu za peerelem, to wy wa³kun.
Pewnie u ¿adnego z was towarzysze nie jest on szczery. Piotr

Data: 2009-06-22 10:58:44
Autor: boukun
¦wiête s³owa Senyszyn

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:qkry8s7upyr4.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Tow. Volksdeutsch Piotru¶ ma tyle ¿alu, ¿e ¦l±sk nie jest Schlesien i za III rzesz±, ¿e...
dopowiedz sobie t³uku.

boukun

Data: 2009-06-22 11:59:25
Autor: Piotr
¦wiête s³owa Senyszyn
Dnia Mon, 22 Jun 2009 10:58:44 +0200, boukun napisa³(a):

Tow. Volksdeutsch Piotru¶ ma tyle ¿alu, ¿e ¦l±sk nie jest Schlesien i za III rzesz±, ¿e...
dopowiedz sobie t³uku.

Dlaczego mia³bym dopowiadaæ cokolwiek do waszego wyssanego z brudnego
palucha be³kotu, tow. wa³kun?
Piotr

Data: 2009-06-22 16:30:00
Autor: CYC
¦wiête s³owa Senyszyn

[...]

Ty sie Piotrzwe ie denerwuj !1.
Prawda o ktorej mowi prof. Senyszyn nie jest zadnym objawieniem , jest znana od dlugiego juz czasu !!.
Nie wnikam w to z czego ona wynika , czy z dbalosci ludzi o zdrowie i niski poziom cholesterolu , czy z biedy ale wlasnie tak ona wyglada !.

cyc

Data: 2009-06-22 16:44:49
Autor: Piotr
¦wiête s³owa Senyszyn
Dnia Mon, 22 Jun 2009 16:30:00 +0200, CYC napisa³(a):

[...]

Pieprzenie popeerelowskich sierot. Czym siê tu przejmowaæ? Chyba tym,
¿e ró¿owe ssyny hoduj± now± populistyczn± seriê wa³kuñstwa. Tym bym
siê przej±³, bo wa³kunstwo jak nie dostaje czego¶ za to, ¿e jest, to
robi siê nerwowe.
Reszta to bzdura, tak g³upia, ¿e a¿ wstyd powtarzac po "pani"
"profesor". Ot, prymitywny populizm, taki "godny" profesora, he, he.
A, tak z drugiej strony, to ludzie ¿r± mniej miêcha cycu, dla zdrowia.
Ja tam przyk³adowo, w tygodniu to zjem mo¿e z 10dkg jakiej¶ wêdliny i
porcjê obiadow± miêsa, a ch³op ze mnie 95 kilowy.
Reszta to ryby, warzywa, sery...
Tobie te¿ polecam, mniej agresji po tym, a i serduszko zdrowsze.
Piotr

Data: 2009-06-22 20:02:03
Autor: CYC
¦wiête s³owa Senyszyn

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1pnk0i768haex.dlgmasz.facet.luzik...

Tobie te¿ polecam, mniej agresji po tym, a i serduszko zdrowsze.
Piotr

Serduszko moje zdrowsze juz nie bedzie !!.
W ostatnim roku nabawilem sie dzieki kaczkom , ktorzy doprowadzili moja stosunkowo duza firme do bankructwa , do dwoch zawalow i tylko czekac kiedy spotkam sie z Bogiem !!......ale tego sie nie boje bo mam silne atrybuty . Cale zycie bylem uczciwy i o uczciwosc walczylem !!.
Cale szczescie tez , ze nie nalezalem do rydzykopodobnych ludzi , ktorzy konsumowali cala wczesniej zarobiona kase nie wydajac ja na przeloty biznesklasa dzieki czemu ja  i moj rodzina ma z czego dzisiaj niezle zyc przez kolejne wiele lat a emerytura , ktorej sie rowniez dorobilem , choc ciensza od sb -ckich , czyli tych jakie Wielgusie  otrzymuje , rowiniez ma swoja finasowa "wage " !!.

cyc

Data: 2009-06-22 20:14:06
Autor: Piotr
¦wiête s³owa Senyszyn
Dnia Mon, 22 Jun 2009 20:02:03 +0200, CYC napisa³(a):

[...]

Hm, no to przykro mi, ¿e serduszko zdrowsze byæ nie mo¿e, ale zawsze mo¿na
zadbaæ.
Kaczek nie jedz, t³uste s± i ciê¿ko trafiæ dobr±, ja lubiê w zasadzie tylko
czarne. Polecam sery, oliwki, i oliwê, du¿o ryb, warzyw i serów... Mówiê ci
cycu po upadku tej wrednej komuny, w koñcu, mo¿na kupiæ w Polsce jakie¶
sery.
No i dbaj o nastrój, to podstawa, zbyt siê cycu nakrêcasz i nadajesz wagê
sprawom zupe³nie drugorzêdnym, jak to sk±d Rydzyk, ten wielki Polak, ma
pieni±dze.
Piotr
PS. Zupe³nie szczerze, zdrowia ¿yczê.

Data: 2009-06-22 11:05:58
Autor: awe
¦wiête s³owa Senyszyn

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h1nf4l$bki$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Bo sie odchudzaja i niezdrowe, czy tez tak rzadzi nam Maczo Picu ze ludzi nie stac?
awe

Data: 2009-06-22 11:03:46
Autor: boukun
¦wiête s³owa Senyszyn

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h1nhbf$vri$1news.onet.pl...

[...]

Nie bêdê rozwija³ w±tku, choæ móg³by du¿o nagryzmoliæ w temacie. Powiem krótko, niedawno pisa³em, ¿e dzisiejsze dziewczynki s± wszystkie takie t³uste, takie grubaski. A to za spraw± faszerowanej antybiotykami ¶wininy, sprowadzanej z Francji i Niemiec, dozowanej Polakom w ma³ych ilo¶ciach.

boukun

Data: 2009-06-22 14:54:32
Autor: xcihy
¦wiête s³owa Senyszyn

[...]

Jak mo¿na oceniæ fakt? On jest i tyle.
Kto kiedy¶ widzia³ w sklepie owoce morza? A ryby? Masa dziwnych ryb z ca³ego ¶wiata. Do tego sery, zielenina. To wszystko na wyciagniecie rêki. Nic dziwnego ,ze pyry, mizeria i sma¿ona maortadela siê znudzi³a.
xc

Data: 2009-06-22 06:08:32
Autor: boukun
¦wiête s³owa Senyszyn
On 22 Cze, 14:54, "xcihy" <xc(c)c...@poczta.onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:h1nf4l$bki$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

¶wiata. Do tego sery, zielenina. To wszystko na wyciagniecie rêki. Nic
dziwnego ,ze pyry, mizeria i sma¿ona maortadela siê znudzi³a.

No i to jaka¶ panga z tajlandii, której nikt jeszcze nie przebada³. O
fasazerowanych antybiotykami i zmodyfikowanych genetycznie truciznach
z zachodu nie ma co pisaæ.
By³o kiedy¶ lepiej, w latach prawdziwej wolno¶ci sierpieñ 1980-13
grudnia 1981 roku, nagle zaczê³y ukazywaæ siê takie towary w sklepach,
o których ludzie nawet nie ¶nili i których ju¿ dzisiaj nie u¶wiadczy,
bo przemys³ zaorany.

boukun

Data: 2009-06-22 15:24:13
Autor: Piotr
¦wiête s³owa Senyszyn
Dnia Mon, 22 Jun 2009 06:08:32 -0700 (PDT), boukun napisa³(a):

[...]

Na przyk³ad co, g³uptaku? Szynka? Albo ruskie telewizory, he, he.
Piotr

Data: 2009-06-22 20:02:10
Autor: matusm
¦wiête s³owa Senyszyn

--
"S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ

¦wiête s³owa Senyszyn