Świetlówki reflektorowe

Data: 2010-08-31 12:54:22
Autor: s_13
Świetlówki reflektorowe
On 26 Sie, 12:27, Osadnik <osadnik....@wp.pl> wrote:
Mam sufi podwieszany z tzw oczkami świetlnymi czyli dziury na żarówki.
kiepskie rozwiązanie bo żarówki są drogie i dużo prądu żrą. Myślałem o
świetlówkach kompaktowych ale niestety te sa zbyt kompaktowe i połowa
żarówki oświetla sufit nad płyta GK.

też mam takie oczka, ale wkręciłem żarówki energooszczędne w kształcie
kuli, dokładnie dopasowanej do otworu, wystaje tylko połowa i wszystko
ładnie wygląda, daje rozproszone światło, choć barwa niekoniecznie
najlepsza, ale jak tu pisano to jest wada świetlówek, moje są
kanluxa... jedyne świetlówki jakie są miłe dla mego oka, to wiszące w
kuchni świetlówki z ikei, też kulki, tylko większe,mają dosyć ciepłą
przypominającą zwykłą żarówkę, barwę

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-09-01 18:44:11
Autor: Osadnik
Świetlówki reflektorowe
W dniu 2010-08-31 21:54, s_13 pisze:
[...]

mnie zależy na tych zimnych bo ciepłe nie rozleniwiają.
W każdym razie moje rozwiązanie to zakup złodziejki + świetlówki która wystaje całkiem sporo z oczka, estetyka - przeciętna.

Świetlówki reflektorowe