Swietny artykul w Rzepie nt kibicow

Data: 2012-02-06 14:01:12
Autor:
Swietny artykul w Rzepie nt kibicow
danpe_ <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Artykul opublikowany w Rzeczpospolitej, ale dostep jest platny wiec wklejam
link do innej strony, co ciekawe przepisali calosc.
Dobrzem ze ACTA jeszcze nie weszla w zycie, bo by ich pozamykali

Polecam kazdemu fanowi pilki noznej.

http://skwk.pl/pilkanozna/8-pilka-nozna-inne/984-pozwolcie-nam-obrazac-na-stadi
onach.html

Po przeczytaniu tego artykulu doszedlem do wniosku, ze niedlugo za "karpia
po zydowsku" dostanie czlowiek wiekszy wyrok, niz za napad z bronia w reku.

A ja artykułu nie polecam - populistyczna papka coś w stylu Korwina. Wnioski z
dupy (też jak u Korwina). Opis kibica który wyszaleje się na stadionie i wraca
na łono rodziny jako przykładny obywatel wzruszył mnie do łez (śmiechu).

Potrafisz rozróżnić "karpia po żydowsku" od "jebać żydów" itp. czy w domu
(ewentualnie szkole) nie nauczyli? Pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2012-02-06 18:29:09
Autor: danpe_
Swietny artykul w Rzepie nt kibicow
Dnia Mon, 6 Feb 2012 14:01:12 +0000 (UTC), petroniusz20xx@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

[...]

Bo?
Takim dziwakiem jestes, ze uwazasz, iz po powrocie z derbow leje sasiadow
po ryju, bo sa za Craxa? Albo kuzyna?

Potrafisz rozróżnić "karpia po żydowsku" od "jebać żydów" itp. czy w domu
(ewentualnie szkole) nie nauczyli?

Ten "karp po zydowsku" znikad sie nie wzial, wisialo kiedys cos takiego na
plocie po kolejnej idiotycznej karze.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-02-06 18:25:47
Autor:
napisał(a):

> [...]

Bo?
Takim dziwakiem jestes, ze uwazasz, iz po powrocie z derbow leje sasiadow

Dobra ostatni post w tym temacie:
Nie, nie uważam. Za to uważam, że na stadionie też nie walisz kogoś po ryju.
Mylę się? A koleś który na stadionie nie panuje nad agresją i jest w stanie
przekroczyć pewne granice w innej sytuacji/miejscu/czasie też ją przekroczy.

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-02-06 21:06:00
Autor: danpe_
Swietny artykul w Rzepie nt kibicow

napisał(a):

[...]

Jak mialem  ledwie nascie lat (nascie tzn sporo blizej 10 niz 20) to tez
lali sie po ryjach. Tez za koszulki, tylko inne. Kuzyn kiedys dostal niezle po pysku, bo szedl
po osiedlu w koszulke z napisem Metallica, a nie potrafil odpowiedziec na
krotkie pytanie "sklad?".
Nie trzeba meczu, zeby sie lal ten, kto szuka zwady.

Zrobic z bandyty kibica latwo, wystarczy go ubrac w koszulke. Niestety
niektorym za latwo przychodzi robienie z kibicow bandytow.

danpe_
gg:827748

Swietny artykul w Rzepie nt kibicow