¦wietny kontakt z BGŻ Optima

Data: 2011-12-12 16:14:10
Autor: Robert
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Tak, tak - macie rację: tytułowe "¦wietny" powinno być w cudzysłowiu ;-)

Napisałem 6 dni temu (!) email przez stronę kontaktow± banku, opisuj±c problem i zaznaczaj±c, że wybrałem tak± formę kontaktu, bo dodzwonienie się na podany nr telefonu jest niemal niemożliwe... Podałem swój telefon kontaktowy.
Dzi¶ dostałem odpowiedĽ. Konkretn± i pomocn± ;-)
"(...) w celu wyja¶nienia sprawy prosimy o kontakt pod nr 801-280-280".

No rewelacja!
:-)

Data: 2011-12-12 16:28:16
Autor: Kamil Jońca
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
"Robert" <robert@poczta.naOnecie.pl> writes:

Tak, tak - macie rację: tytułowe "¦wietny" powinno być w cudzysłowiu ;-)

Ja się skontaktowałem z nimi 2 czy 3 krotnie, odpowiedĽ była za każdym
razem następnego dnia, zrobili co trzeba. Więc nie jest Ľle.

KJ

GNU is Not Unix

Data: 2011-12-12 16:46:42
Autor: Robert
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
"Kamil "Jońca"" napisał:
Ja się skontaktowałem z nimi 2 czy 3 krotnie, odpowiedĽ była za każdym
razem następnego dnia, zrobili co trzeba. Więc nie jest Ľle.

No to pozazdro¶cić.
Mam nadzieję, że:
- nie będe miał więcej potrzeby pilnego kontaktu,
- je¶li już bedę musiał pisać, to też potraktuj± mnie "normalnie" (czytaj: odpowiedĽ przyjdzie szybko i będzie sensowna).

Data: 2011-12-12 23:49:17
Autor: Piotr Gralak
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Kamil Jońca napisał(a):
[...]

a mi dzi¶ zjadło kasę. walczyłem w ci±gu dnia z zakładaniem lokat, co chwilę bł±d, spróbuj póĽniej. spoko, nie takie rzeczy nie wyprowadzały mnie z równowagi :) no i od czasu do czasu jednak się udawało co¶ założyć. ostateczny rezultat walki to kasa z konta zeszła a lokata nie założyła się. różne cuda widziałem, różne badziewne systemy przerabiałem, ale to pierwszy taki bank, w którym kasa znikła w czarnej dziurze. gratulacje.

PG

Data: 2011-12-12 23:51:33
Autor: Piotr Gralak
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Piotr Gralak napisał(a):

[...]

hmmm... odnalazła się w trakcie pisania posta. w przerwie między błędami przed chwil± system pokazywał mniej lokat, a teraz (dalej w przerwie między błędami) pokazuje więcej. zaczynam bać się tego banku...

Data: 2011-12-13 10:22:08
Autor: Anna Kozłowska
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Piotr Gralak <gral74@gazeta.pl> napisał(a):
Kamil Jońca napisał(a):
> razem następnego dnia, zrobili co trzeba. Więc nie jest Ľle.

PG

Witam,

W celu wyja¶nienia opisywanej sprawy prosimy o przesłanie imienia i nazwiska
wraz z numerem telefonu na adres, który znajduje się tutaj:
//www.bgzoptima.pl/media/default.aspx

Pozdrawiam,
Anna Kozłowska,
Zespół prasowy BGŻOptima

Data: 2011-12-13 14:50:08
Autor: xbartx
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Dnia Tue, 13 Dec 2011 10:22:08 +0000,  Anna KozĹ‚owska napisaĹ‚(a):

Witam,

W celu wyjaśnienia opisywanej sprawy prosimy o przesłanie imienia i
nazwiska wraz z numerem telefonu na adres, ktĂłry znajduje siÄ™ tutaj:

Podpisuje się Pani jako osoba z zespołu prasowego BGŻO z adresem email bgzoptima@NOSPAM.gazeta.pl - trochę słabo to wygląda. --
xbartx

Data: 2011-12-13 16:08:28
Autor: Anna Kozłowska
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Dnia Tue, 13 Dec 2011 10:22:08 +0000,  Anna KozĹ&#65533;owska napisaĹ&#65533;(a):

> Witam,
> nazwiska wraz z numerem telefonu na adres, ktĂłry znajduje siÄ&#65533; tutaj:
> //www.bgzoptima.pl/media/default.aspx
> Anna KozĹ&#65533;owska,
> ZespĂłĹ&#65533; prasowy BGĹ»Optima

Podpisuje siÄ&#65533; Pani jako osoba z zespoĹ&#65533;u prasowego BGĹ»O z adresem email bgzoptima@NOSPAM.gazeta.pl - trochÄ&#65533; sĹ&#65533;abo to wyglÄ&#65533;da.

Witam,

Żeby odpowiadać na posty użytkowników w Usenet, musiałam się zarejestrować na
forum i taki mail został mi przypisany. W postach z pro¶b± o kontakt podawałam
linka do danych zamieszczonych na stronie BGŻOptima.

Pozdrawiam,
Anna Kozłowska,
Zespół prasowy BGŻOptima

Data: 2011-12-13 20:38:16
Autor: Q
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Żeby odpowiadać na posty użytkowników w Usenet, musiałam się zarejestrować na
forum i taki mail został mi przypisany. W postach z pro¶b± o kontakt podawałam
linka do danych zamieszczonych na stronie BGŻOptima.

Nazwa konta a adres zwrotny to dwie rozne rzeczy
a konfiguracja Outlooka jest prostsza niz zalozenie lokaty u Was...

W ogole ma Pani konto w BGZOptima?
I jak tam? Zadowolona? ;)

Data: 2011-12-13 22:53:30
Autor: xbartx
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Dnia Tue, 13 Dec 2011 16:08:28 +0000,  Anna KozĹ‚owska napisaĹ‚(a):

Żeby odpowiadać na posty użytkowników w Usenet, musiałam się
zarejestrować na forum i taki mail został mi przypisany. W postach z
prośbą o kontakt podawałam linka do danych zamieszczonych na stronie
BGŻOptima.

Żeby pisać na grupie/grupach w usenecie nie trzeba się nigdzie rejestrować. Wystarczy tylko skonfigurować dobrze czytnik i korzystać z serwera, który pozwoli wysyłać i odbierać wiadomości. Pani nie zarejestrowała się na forum tylko na gazeta.pl aby korzystać z ich serwera (bramki) do usenetu.
Od czasu do czasu pisuje na grupę "Zespół BZWBK", dla którego stworzono chyba specjalny adres mailowy "zespol_bzwbk@bzwbk.pl" - to już wygląda bardziej sensownie.

Data: 2011-12-13 15:11:18
Autor: Q
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
[...]

Tylko po co?
Mi zmieniliscie rachunek powiazany po ponad 7 dniach,
mimo, ze wysylalem maile i dzwonilem.
Eh...

Data: 2011-12-12 19:40:59
Autor: gregor
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
W dniu 2011-12-12 16:14, Robert pisze:
[...]

Dlaczego co 2 w±tek jest o BGŻ ? aż tak bardzo zależy Wam na 1% więcej niż w innych bankach ? ja mam 5,25% w polbanku w "marmurku" i 0 problemów od 2 lat

nie rozumiem Was aż tak sk±pi jeste¶cie czy co ?

gregor

Data: 2011-12-12 19:17:20
Autor: xbartx
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Dnia Mon, 12 Dec 2011 19:40:59 +0100, gregor napisał(a):

Dlaczego co 2 wątek jest o BGŻ ? aż tak bardzo zależy Wam na 1% więcej
niĹĽ w innych bankach ? ja mam 5,25% w polbanku w "marmurku" i 0
problemĂłw od 2 lat

Jeżeli masz na myśli konto "Mocno Oszczędzające" to o ile mnie pamięć nie myli jest tam już tylko 4,75%.
Co do BGZO to zawsze tak jest jak wchodzi coś nowego, aczkolwiek też mam wrażenie, że tym razem jest tego trochę więcej a większość obraca się wokół tych samym tematów na okrągło, jakby nie można popatrzeć do archiwum. A już posty w stylu "jest godzina 00:00:01 niedziela, zalogowałem się do konta i nie widzę swoich 7 groszy odsetek" rzeczywiście można by sobie darować.

Data: 2011-12-12 21:02:11
Autor: gregor
Ĺšwietny kontakt z BGĹ» Optima
W dniu 2011-12-12 20:17, xbartx pisze:

Jeżeli masz na myśli konto "Mocno Oszczędzające" to o ile mnie pamięć nie
myli jest tam juĹĽ tylko 4,75%.
Co do BGZO to zawsze tak jest jak wchodzi coĹ› nowego, aczkolwiek teĹĽ mam
wrażenie, że tym razem jest tego trochę więcej a większość obraca się
wokół tych samym tematów na okrągło, jakby nie można popatrzeć do
archiwum. A juĹĽ posty w stylu "jest godzina 00:00:01 niedziela,
zalogowałem się do konta i nie widzę swoich 7 groszy odsetek"
rzeczywiście można by sobie darować.

"codzienny sukces" 5,25 do konca 15 stycznia a pozniej 5% i trzeba sie zglosic osobiscie w "marmurku" zeby pozmieniac konta ...

(zadna rewelacja) ale w porownaniu z tymi tematami, ze jakies problemy i przezywanie, ze przelew nie doszedl w dniu kiedy byl wyslany to jest zenujace co za roznica przy 10 tys to zaledwie 100 zł zaden majatek a nerów chyba więcej (i wcale nikogo nie przekonuje do polbanku)

gregor

Data: 2011-12-13 08:26:00
Autor: Q
Ĺšwietny kontakt z BGĹ» Optima
"codzienny sukces" 5,25 do konca 15 stycznia a pozniej 5% i trzeba sie zglosic osobiscie w "marmurku" zeby pozmieniac konta ...

Przeciez porownywanie tych 2 produktow jest bez sensu.

Data: 2011-12-13 08:45:28
Autor: xbartx
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Dnia Mon, 12 Dec 2011 21:02:11 +0100, gregor napisał(a):

[...]

No ten "codzienny sukces" od 5k i jeden przelew wewnętrzny w miesiącu darmowy - także tak sobie.
BGZO - tak jak wspomniałem, za dużo kręcenia się wokół tego samego tematu a wręcz IMO histerii. Ja właśnie się zalogowałem i założyłem lokatę szybko i sprawnie. Ostatnio dzwoniłem na ich partyline i na stronie pokazało czas oczekiwania na połączenie 1 min 50 s a czekałem gdzieś 2 i pół minuty nie więcej. Niestety nie sprawdzam czy o 16.00 są moje przelewy i czy o 00:00 dopisały się moje odsetki, więc nic więcej nie napiszę "ciekawego" ;)

--
xbartx

Data: 2011-12-12 19:53:51
Autor: marfi
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Użytkownik "gregor" <gregor@szu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jc5hri$kqg$1inews.gazeta.pl...

Dlaczego co 2 w±tek jest o BGŻ ? aż tak bardzo zależy Wam na 1% więcej niż w innych bankach ? ja mam 5,25% w polbanku w "marmurku" i 0 problemów od 2 lat

nie rozumiem Was aż tak sk±pi jeste¶cie czy co ?

  Mam wrażenie, że to "płatne pachołki" napierdalaj± spamem.

--
marfi

Data: 2011-12-12 20:48:47
Autor: sqlwiel
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
W dniu 2011-12-12 19:53, marfi pisze:
[...]

Ta, zwłaszcza, że wszyscy pisz± jednolicie "mam konto w BGŻ Optima i zero problemów, jestem bardzo zadowolony"
:D

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2011-12-12 21:14:39
Autor: marfi
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Użytkownik "sqlwiel" <jak-login@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jc5lr0$5cp$1inews.gazeta.pl...
[...]

  Mam Ci napisać, że płatne pachołki s± z obu stron aby¶ zrozumiał?
No to masz:
  "Mam wrażenie, że napierdalaj± się płatne pachołki z obu stron - bgż i przerażonej konkurencji" :))))))))))

--
marfi

Data: 2011-12-13 08:28:52
Autor: Q
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Tak, tak - macie rację: tytułowe "¦wietny" powinno być w cudzysłowiu ;-)

....a nie "cudzysłowie"? :)

Napisałem 6 dni temu (!) email przez stronę kontaktow± banku, opisuj±c

Ojtam ojtam - ja czekalem ponad 7 dni na zmiane rachunku powiazanego...
I jestem pewien, ze moje maile i telefony tak naprawde nie mialy zadnego wplywu :).

Data: 2011-12-13 16:28:35
Autor: Robert
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
"Q" napisał: