¦wietny kontakt z BGŻ Optima

Data: 2011-12-12 16:28:16
Autor: Kamil Jońca
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
"Robert" <robert@poczta.naOnecie.pl> writes:

Tak, tak - macie rację: tytułowe "¦wietny" powinno być w cudzysłowiu ;-)

Ja się skontaktowałem z nimi 2 czy 3 krotnie, odpowiedĽ była za każdym
razem następnego dnia, zrobili co trzeba. Więc nie jest Ľle.

KJ

GNU is Not Unix

Data: 2011-12-12 16:46:42
Autor: Robert
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
"Kamil "Jońca"" napisał:
Ja się skontaktowałem z nimi 2 czy 3 krotnie, odpowiedĽ była za każdym
razem następnego dnia, zrobili co trzeba. Więc nie jest Ľle.

No to pozazdro¶cić.
Mam nadzieję, że:
- nie będe miał więcej potrzeby pilnego kontaktu,
- je¶li już bedę musiał pisać, to też potraktuj± mnie "normalnie" (czytaj: odpowiedĽ przyjdzie szybko i będzie sensowna).

Data: 2011-12-12 23:49:17
Autor: Piotr Gralak
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Kamil Jońca napisał(a):
[...]

a mi dzi¶ zjadło kasę. walczyłem w ci±gu dnia z zakładaniem lokat, co chwilę bł±d, spróbuj póĽniej. spoko, nie takie rzeczy nie wyprowadzały mnie z równowagi :) no i od czasu do czasu jednak się udawało co¶ założyć. ostateczny rezultat walki to kasa z konta zeszła a lokata nie założyła się. różne cuda widziałem, różne badziewne systemy przerabiałem, ale to pierwszy taki bank, w którym kasa znikła w czarnej dziurze. gratulacje.

PG

Data: 2011-12-12 23:51:33
Autor: Piotr Gralak
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Piotr Gralak napisał(a):

[...]

hmmm... odnalazła się w trakcie pisania posta. w przerwie między błędami przed chwil± system pokazywał mniej lokat, a teraz (dalej w przerwie między błędami) pokazuje więcej. zaczynam bać się tego banku...

Data: 2011-12-13 10:22:08
Autor: Anna Kozłowska
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Piotr Gralak <gral74@gazeta.pl> napisał(a):
Kamil Jońca napisał(a):
> razem następnego dnia, zrobili co trzeba. Więc nie jest Ľle.

PG

Witam,

W celu wyja¶nienia opisywanej sprawy prosimy o przesłanie imienia i nazwiska
wraz z numerem telefonu na adres, który znajduje się tutaj:
//www.bgzoptima.pl/media/default.aspx

Pozdrawiam,
Anna Kozłowska,
Zespół prasowy BGŻOptima

Data: 2011-12-13 14:50:08
Autor: xbartx
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Dnia Tue, 13 Dec 2011 10:22:08 +0000,  Anna KozĹ‚owska napisaĹ‚(a):

Witam,

W celu wyjaśnienia opisywanej sprawy prosimy o przesłanie imienia i
nazwiska wraz z numerem telefonu na adres, ktĂłry znajduje siÄ™ tutaj:

Podpisuje się Pani jako osoba z zespołu prasowego BGŻO z adresem email bgzoptima@NOSPAM.gazeta.pl - trochę słabo to wygląda. --
xbartx

Data: 2011-12-13 16:08:28
Autor: Anna Kozłowska
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Dnia Tue, 13 Dec 2011 10:22:08 +0000,  Anna KozĹ&#65533;owska napisaĹ&#65533;(a):

> Witam,
> nazwiska wraz z numerem telefonu na adres, ktĂłry znajduje siÄ&#65533; tutaj:
> //www.bgzoptima.pl/media/default.aspx
> Anna KozĹ&#65533;owska,
> ZespĂłĹ&#65533; prasowy BGĹ»Optima

Podpisuje siÄ&#65533; Pani jako osoba z zespoĹ&#65533;u prasowego BGĹ»O z adresem email bgzoptima@NOSPAM.gazeta.pl - trochÄ&#65533; sĹ&#65533;abo to wyglÄ&#65533;da.

Witam,

Żeby odpowiadać na posty użytkowników w Usenet, musiałam się zarejestrować na
forum i taki mail został mi przypisany. W postach z pro¶b± o kontakt podawałam
linka do danych zamieszczonych na stronie BGŻOptima.

Pozdrawiam,
Anna Kozłowska,
Zespół prasowy BGŻOptima

Data: 2011-12-13 20:38:16
Autor: Q
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Żeby odpowiadać na posty użytkowników w Usenet, musiałam się zarejestrować na
forum i taki mail został mi przypisany. W postach z pro¶b± o kontakt podawałam
linka do danych zamieszczonych na stronie BGŻOptima.

Nazwa konta a adres zwrotny to dwie rozne rzeczy
a konfiguracja Outlooka jest prostsza niz zalozenie lokaty u Was...

W ogole ma Pani konto w BGZOptima?
I jak tam? Zadowolona? ;)

Data: 2011-12-13 22:53:30
Autor: xbartx
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Dnia Tue, 13 Dec 2011 16:08:28 +0000,  Anna KozĹ‚owska napisaĹ‚(a):

Żeby odpowiadać na posty użytkowników w Usenet, musiałam się
zarejestrować na forum i taki mail został mi przypisany. W postach z
prośbą o kontakt podawałam linka do danych zamieszczonych na stronie
BGŻOptima.

Żeby pisać na grupie/grupach w usenecie nie trzeba się nigdzie rejestrować. Wystarczy tylko skonfigurować dobrze czytnik i korzystać z serwera, który pozwoli wysyłać i odbierać wiadomości. Pani nie zarejestrowała się na forum tylko na gazeta.pl aby korzystać z ich serwera (bramki) do usenetu.
Od czasu do czasu pisuje na grupę "Zespół BZWBK", dla którego stworzono chyba specjalny adres mailowy "zespol_bzwbk@bzwbk.pl" - to już wygląda bardziej sensownie.

Data: 2011-12-13 15:11:18
Autor: Q
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
[...]

Tylko po co?
Mi zmieniliscie rachunek powiazany po ponad 7 dniach,
mimo, ze wysylalem maile i dzwonilem.
Eh...

¦wietny kontakt z BGŻ Optima