¦wietny kontakt z BGŻ Optima

Data: 2011-12-12 19:40:59
Autor: gregor
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
W dniu 2011-12-12 16:14, Robert pisze:
Tak, tak - macie rację: tytułowe "¦wietny" powinno być w cudzysłowiu ;-)

Napisałem 6 dni temu (!) email przez stronę kontaktow± banku, opisuj±c
problem i zaznaczaj±c, że wybrałem tak± formę kontaktu, bo dodzwonienie
się na podany nr telefonu jest niemal niemożliwe... Podałem swój telefon
kontaktowy.
Dzi¶ dostałem odpowiedĽ. Konkretn± i pomocn± ;-)
"(...) w celu wyja¶nienia sprawy prosimy o kontakt pod nr 801-280-280".

No rewelacja!
:-)

Dlaczego co 2 w±tek jest o BGŻ ? aż tak bardzo zależy Wam na 1% więcej niż w innych bankach ? ja mam 5,25% w polbanku w "marmurku" i 0 problemów od 2 lat

nie rozumiem Was aż tak sk±pi jeste¶cie czy co ?

gregor

Data: 2011-12-12 19:17:20
Autor: xbartx
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Dnia Mon, 12 Dec 2011 19:40:59 +0100, gregor napisał(a):

Dlaczego co 2 wątek jest o BGŻ ? aż tak bardzo zależy Wam na 1% więcej
niĹĽ w innych bankach ? ja mam 5,25% w polbanku w "marmurku" i 0
problemĂłw od 2 lat

Jeżeli masz na myśli konto "Mocno Oszczędzające" to o ile mnie pamięć nie myli jest tam już tylko 4,75%.
Co do BGZO to zawsze tak jest jak wchodzi coś nowego, aczkolwiek też mam wrażenie, że tym razem jest tego trochę więcej a większość obraca się wokół tych samym tematów na okrągło, jakby nie można popatrzeć do archiwum. A już posty w stylu "jest godzina 00:00:01 niedziela, zalogowałem się do konta i nie widzę swoich 7 groszy odsetek" rzeczywiście można by sobie darować.

Data: 2011-12-12 21:02:11
Autor: gregor
Ĺšwietny kontakt z BGĹ» Optima
W dniu 2011-12-12 20:17, xbartx pisze:

Jeżeli masz na myśli konto "Mocno Oszczędzające" to o ile mnie pamięć nie
myli jest tam juĹĽ tylko 4,75%.
Co do BGZO to zawsze tak jest jak wchodzi coĹ› nowego, aczkolwiek teĹĽ mam
wrażenie, że tym razem jest tego trochę więcej a większość obraca się
wokół tych samym tematów na okrągło, jakby nie można popatrzeć do
archiwum. A juĹĽ posty w stylu "jest godzina 00:00:01 niedziela,
zalogowałem się do konta i nie widzę swoich 7 groszy odsetek"
rzeczywiście można by sobie darować.

"codzienny sukces" 5,25 do konca 15 stycznia a pozniej 5% i trzeba sie zglosic osobiscie w "marmurku" zeby pozmieniac konta ...

(zadna rewelacja) ale w porownaniu z tymi tematami, ze jakies problemy i przezywanie, ze przelew nie doszedl w dniu kiedy byl wyslany to jest zenujace co za roznica przy 10 tys to zaledwie 100 zł zaden majatek a nerów chyba więcej (i wcale nikogo nie przekonuje do polbanku)

gregor

Data: 2011-12-13 08:26:00
Autor: Q
Ĺšwietny kontakt z BGĹ» Optima
"codzienny sukces" 5,25 do konca 15 stycznia a pozniej 5% i trzeba sie zglosic osobiscie w "marmurku" zeby pozmieniac konta ...

Przeciez porownywanie tych 2 produktow jest bez sensu.

Data: 2011-12-13 08:45:28
Autor: xbartx
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Dnia Mon, 12 Dec 2011 21:02:11 +0100, gregor napisał(a):

[...]

No ten "codzienny sukces" od 5k i jeden przelew wewnętrzny w miesiącu darmowy - także tak sobie.
BGZO - tak jak wspomniałem, za dużo kręcenia się wokół tego samego tematu a wręcz IMO histerii. Ja właśnie się zalogowałem i założyłem lokatę szybko i sprawnie. Ostatnio dzwoniłem na ich partyline i na stronie pokazało czas oczekiwania na połączenie 1 min 50 s a czekałem gdzieś 2 i pół minuty nie więcej. Niestety nie sprawdzam czy o 16.00 są moje przelewy i czy o 00:00 dopisały się moje odsetki, więc nic więcej nie napiszę "ciekawego" ;)

--
xbartx

Data: 2011-12-12 19:53:51
Autor: marfi
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Użytkownik "gregor" <gregor@szu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jc5hri$kqg$1inews.gazeta.pl...

Dlaczego co 2 w±tek jest o BGŻ ? aż tak bardzo zależy Wam na 1% więcej niż w innych bankach ? ja mam 5,25% w polbanku w "marmurku" i 0 problemów od 2 lat

nie rozumiem Was aż tak sk±pi jeste¶cie czy co ?

  Mam wrażenie, że to "płatne pachołki" napierdalaj± spamem.

--
marfi

Data: 2011-12-12 20:48:47
Autor: sqlwiel
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
W dniu 2011-12-12 19:53, marfi pisze:
[...]

Ta, zwłaszcza, że wszyscy pisz± jednolicie "mam konto w BGŻ Optima i zero problemów, jestem bardzo zadowolony"
:D

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2011-12-12 21:14:39
Autor: marfi
¦wietny kontakt z BGŻ Optima
Użytkownik "sqlwiel" <jak-login@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jc5lr0$5cp$1inews.gazeta.pl...
[...]

  Mam Ci napisać, że płatne pachołki s± z obu stron aby¶ zrozumiał?
No to masz:
  "Mam wrażenie, że napierdalaj± się płatne pachołki z obu stron - bgż i przerażonej konkurencji" :))))))))))

--
marfi

¦wietny kontakt z BGŻ Optima