"Świetny mecz Gortata, Polak zszokował kolegów"

Data: 2009-03-28 12:53:02
Autor: Rasheed
"Świetny mecz Gortata, Polak zszokował kolegów"
http://sport.onet.pl/0,1248727,1942613,wiadomosc.html

"Sześć z 10 punktów nasz zawodnik uzyskał na początku czwartej kwarty, kiedy najpierw wykonał wsad, potem trafił do kosza po Alley-oopie po zagraniu z JJ Redickiem, a następnie pewnie wykonał dwa rzuty osobiste."

Tylko ze wszedzie w boxscore'ach Gortat mial 0/3 z osobistych. Skad Oni biora te informacje??? Gdzie byli rodzice sie pytam!!!

Rasheed

Data: 2009-03-28 13:14:41
Autor: Tomasz Radko
Rasheed pisze:
[...]

Ale o co Ci chodzi? Czy jest gdzieś napisane, że on te osobiste trafił?   Np. ja wykonuję osobiste bardzo pewnie - co nie przeszkadza mi chybiać 8 na 10 (jak mam dobry dzień i rozgrzeję rękę).

pzdr

TRad

Data: 2009-03-28 13:55:07
Autor: Rasheed
"Tomasz Radko" <trad@interia.pl> wrote in message news:gql3gp$v2j$1news.interia.pl...
Rasheed pisze:
[...]

hehe, tez tak sobie to wymyslilem :)

Rasheed

Data: 2009-03-28 16:29:16
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Ale o co Ci chodzi? Czy jest gdzieś napisane, że on te osobiste trafił?

Jest. Wyjasniaja skad sie wzielo 6 punktow Marcina: wsad, alley-oop i
dwa osobiste. Gdyby nie byly one trafione nie byloby to 6 punktow.
Chyba, ze wsad i alley-oop byly za 3 punkty wtedy szacuneczek ;-)

Swoja droga, pochwaly dla Gortata sie naleza. Kolejny fajny mecz.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-28 17:22:10
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
[...]

Nieprawda. Napisali, że zdobył sześć punktów, że zaliczył dwa wsady, i że pewnie wykonał dwa osobiste. Nigdzie nie jest napisane, że je trafił.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-28 18:08:08
Autor: wiLQ

> dwa osobiste.

Nieprawda. Napisali, że zdobył sześć punktów, że zaliczył dwa wsady, i że pewnie wykonał dwa osobiste. Nigdzie nie jest napisane, że je trafił.

Gdzie napisali, ze zaliczyl dwa wsady?
A co do trafienia osobistych jest to dosyc wyraznie zasugerowane.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-28 18:10:27
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
[...]

Na to mogę się zgodzić. Ale nigdzie nie jest napisane wprost. W sądzie by się wybronili.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-28 19:08:10
Autor: wiLQ
> [...]

Na to mogę się zgodzić. Ale nigdzie nie jest napisane wprost. W sądzie by się wybronili.

Zarzuty nie sa za powazne - jedyne co im grozi to mniej czytelnikow ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-28 17:33:06
Autor: Mariusz Kruk
"Świetny mecz Gortata, Polak zs zokował kolegów"
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "wiLQ"
Jest. Wyjasniaja skad sie wzielo 6 punktow Marcina: wsad, alley-oop i
dwa osobiste. Gdyby nie byly one trafione nie byloby to 6 punktow.

Ehhh... A nie łatwiej zobaczyć
http://www.nba.com/games/20090327/MILORL/playbyplay.html niż gdybać?
druga kwarta:
9:15  Gortat Hook Shot: Missed
8:09  Gortat Layup Shot: Made (2 PTS)
6:59  Gortat Free Throw 1 of 2 missed
6:59  Gortat Free Throw 2 of 2 missed
trzecia kwarta:
5:33  Gortat Hook Shot: Missed
czwarta kwarta:
10:22 Gortat Alley Oop Dunk Shot: Made (4 PTS)
9:09  Gortat Reverse Layup Shot: Made (6 PTS)
8:47  Gortat Layup Shot: Made (8 PTS)
8:47  Gortat Free Throw 1 of 1 missed
1:15  Gortat Tip Shot: Missed
1:15  Gortat Tip Shot: Made (10 PTS)

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Microsoft  Office  2000: Pośpiech zostawiasz
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. innym

Data: 2009-03-28 17:49:37
Autor: wiLQ
Mariusz Kruk napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

>Jest. Wyjasniaja skad sie wzielo 6 punktow Marcina: wsad, alley-oop i
>dwa osobiste. Gdyby nie byly one trafione nie byloby to 6 punktow.

> [...]

Przeciez w dyskusji nie chodzi o to co zrobil Gortat, a o sens cytatu...

[...]

... i okazuje sie byc jeszcze bardziej bzdurny skoro Gortat dwoch
osobistych w 4 kwarcie nie tylko nie trafil, ale nawet nie rzucal ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-28 18:00:19
Autor: Mariusz Kruk
> [...]
http://www.nba.com/games/20090327/MILORL/playbyplay.html niż gdybać?
Przeciez w dyskusji nie chodzi o to co zrobil Gortat, a o sens cytatu...

Ale rozpatrujecie go w kontekście rozbieżności pomiędzy nim, a
boxscore'ami.

[...]

Oj tam. Że zacytuję Pewuca - "Pisać recenzję jak się pisało film to
każdy głupi potrafi".

--
  Kruk@ -\                   | Kto  pyta głupca, nie błądzi tylko do pierw-
          }-> epsilon.eu.org | szego skrzyżowania.(Wojtek Moszko)

Data: 2009-03-28 13:57:46
Autor: Szczepan Radzki
Rasheed pisze:
[...]

Tak z innej beczki, polecam opcję odsłuch w onecie. Jeśli ktoś ma gorszy dzień 'lektorka' to zmieni ;)

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-28 18:10:56
Autor: Mariusz Kruk
"Świetny mecz Gortata, Polak zszokował kolegów"
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rasheed"
[...]

BTW, chyba nas ktoś podczytuje. ;-)
Już wycięli tę informację o osobistych.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Marzenie  ćmy:  życie  na świeczniku.(Wojtek
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. Moszko)

Data: 2009-03-29 13:28:23
Autor: Rasheed
"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote in message news:slrngssmh0.nmv.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Oby!! Wyjdzie im to tylko na dobre :)

Rasheed

"Świetny mecz Gortata, Polak zszokował kolegów"