Swietny znawca Ukrainy - ks. Isakowicz- Zaleski o EURO 2012

Data: 2012-05-01 12:45:16
Autor: Obserwator
Swietny znawca Ukrainy - ks. Isakowicz- Zaleski o EURO 2012
http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-ks-isakowicza-zaleskiego/27669-bojkot-euro-nie-jestem-fanem-tymoszenko-jednak-metody-uzywane-wobec-niej-sa-nie-do-zaakceptowania

* Ostatnie wybory prezydenckie na Ukrainie były - używając znanego określenia
Korwina Mikke - wyborami między dżumą a cholerą. Z jednej bowiem strony Julia
Tymoszenko, wspierana przez nacjonalistów i czcicieli zbrodniarzy z UPA, z
drugiej Wiktor Janukowycz, wspierany przez obóz postkomunistyczny i prorosyjski. W wyborach tych, które przebiegły w miarę poprawnie wygrał ten ostatni.

Nigdy nie byłem fanem *pięknej* Julii, bo to osoba wyrachowana i bezwzględna.
Jednak metody jakimi postępuję z nią jej konkurent są nie do zaakceptowania.
Dlatego też cieszę się, że w jej obronie podniosły się głosy polityków
europejskich.

Jako pierwszy zareagował mój idol, prezydent Niemiec Joachim Gauck, który
oznajmił, że w takiej sytuacji na EURO 2012 na Ukrainie nie pojedzie.                     To się nazywa mieć klasę! Szkoda, ze w Polsce nie mamy prezydenta czy premiera jego miary. Po nim
odezwały się głosy innych polityków.*

--

Swietny znawca Ukrainy - ks. Isakowicz- Zaleski o EURO 2012