Święto Najświętszego Serca Pana Jezusa [1 kl.]

Data: 2013-06-07 20:20:08
Autor: abc
Święto Najświętszego Serca Pana Jezusa [1 kl.]
Części zmienne Mszy św. na dany dzień (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html > Msza Święta >
Uroczystość Najświętszego Serca Pana Jezusa

Na Uroczystość Najświętszego Serca Pana Jezusa czyta nam Kościół Święty
Ewangelię według św. Jana,  J 19, 31-37 :

"Ponieważ był to dzień Przygotowania, aby zatem ciała nie pozostawały na
krzyżu w szabat - ów bowiem dzień szabatu był wielkim świętem - Żydzi
prosili Piłata, aby ukrzyżowanym połamano golenie i usunięto ich ciała.

Przyszli więc żołnierze i połamali golenie tak pierwszemu, jak i drugiemu,
którzy z Nim byli ukrzyżowani.

Lecz gdy podeszli do Jezusa i zobaczyli, że już umarł, nie łamali Mu goleni,
tylko jeden z żołnierzy włócznią przebił Mu bok i natychmiast wypłynęła krew
i woda.

Zaświadczył to ten, który widział, a świadectwo jego jest prawdziwe. On wie,
że mówi prawdę, abyście i wy wierzyli.

Stało się to bowiem, aby się wypełniło Pismo: Kość jego nie będzie złamana.
I znowu na innym miejscu mówi Pismo: Będą patrzeć na Tego, którego
przebili."

Stałe części Mszy Świętej są tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2013-06-07 21:26:12
Autor: pluton_
Święto Najświętszego Serca Pana Jezusa [1 kl.]
Na Uroczystość Najświętszego Serca Pana Jezusa

A dlaczego nie ma uroczystosci na rzecz sledziony,
jelita grubego ani trzustki ?

Nullification

Data: 2013-06-07 21:19:35
Autor: u2
W dniu 2013-06-07 21:26, pluton_ pisze:
Na Uroczystość Najświętszego Serca Pana Jezusa

A dlaczego nie ma uroczystosci na rzecz sledziony,
jelita grubego ani trzustki ?

bo zwykle juz za pozno na ratowanie was szambonurow ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-07 21:37:02
Autor: pluton_
Święto Najświętszego Serca Pana Jezusa [1 kl.]

> A dlaczego nie ma uroczystosci na rzecz sledziony,
> jelita grubego ani trzustki ?

bo zwykle juz za pozno na ratowanie was szambonurow ...-;)

ty sie pedal nie wcinaj ze zwoim umazanym kufnem
u2beckim fiutem w dyskusje miedzy abc a kulturalnym czlowiekiem .

Nullification

Data: 2013-06-07 21:29:14
Autor: u2
W dniu 2013-06-07 21:37, pluton_ pisze:
bo zwykle juz za pozno na ratowanie was szambonurow ...-;)
ja pedal zawsze sie wcinam ze zwoim umazanym kufnem

LOL