?wi?to Niepodleg?o?ci - szansa na wyzwolenie dla Polski

Data: 2014-02-22 14:04:24
Autor: boukun
?wi?to Niepodleg?o?ci - szansa na wyzwolenie dla Polski
Patrząc na Ukrainę nasuwa się pytanie, czy jest równiez szansa dla Polski na wyzwolenie spod naszego reżimu, bandy okragłostołowej i złodziei naszych emerytur?
Gdyby tak 11 listopada narodowcy polscy, którzy rok rocznie w liczbie ponad 100 tysięcy zjeżdzają do Warszawy zablokowali stolicę, utworzyli na Placu Niepodległości barykady... Byłaby szansa...
Skoro narodowcy ukraińscy narzucają swoją wolę na Ukrainie i tam jest to możliwe, to dlaczego nie w Polsce?

Przeciez władze polskie już dawno straciły kontakt z polską rzeczywistością...

Przypomnijmy sobie, co nie tak dawno w polskiej telewizji za propagandę uprawiano, przytaczano wypowiedzi ukraińskich opozycjionistów (opozycjonistki), że Ukraińcy chcą zerwać z układem powstałym po rozpadzie Związku Radzieckiego z 1991 roku... Układem wąskiej grupy ludzi i ich spadkobiercami...

A my co? Nie chcemy zerwać z układem okragłostołowym Kiszczaka i Jaruzela z 1989 roku? Nie mamy dość, żeby nami poniewierali i niszczyli nas resortowe dzieci tego układu? Hasło, republikę okrągłego stołu trzeba obalić, jest wciąż alktualne...

To idzie ruk cuk. Dzisiaj w nocy reżimowe dziennikarzyny podniecają się, że kto by to parę lat temu pomyślał, że Ukraina zrobi powstanie, że tam byli tak potulni obywatele... Poczekajmy, dziś jeszcze reżim nas okrada bez pardonu z emerytur, likwiduje nam miejsca pracy, zbroi się, wydaje miliardy na zbrojenie, zawiera układy z obcymi państwami w celu udostęponienia im baz woskowych na terenie naszego pństwa i umożliwienia obcym wojskom interwencji zbrojnej na terenie Polski... Na niewiele im to się może zdać, te represje narodu polskiego i odbieranie nam od ust... Każda warownia może upaść i każdy reżim można szybko obalić, a im więcej represji, im więcej się władza będzie dozbrajać, im bardziej będą nam przez to zaciskać pasa, tym szybciej szykuje się jej kres...
Co dziś wydaje się niemożliwe, jutro może być rzeczywistością...

boukun

Data: 2014-02-22 13:59:45
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sat, 22 Feb 2014 14:04:24 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Czerwony żydek ze Świdnicy znowu zmienił agitkę, dzisiaj szuka chętnych
którzy dla żydowskiego nieroba wywalczą wcześniejszą emeryturę i przyjaźń
ze związkiem radzieckim.

Synek Dawidek nosi na szyi złotą gwiazdkę Dawidka czy ukrywacie
się obaj, tak jak reszta waszej gminy w Świdnicy?

Data: 2014-02-22 21:43:13
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:7jcb7j2q712r.ba691wpbvb08.dlg40tude.net...
[...]

Ty kundel już masz wcześniejszą, mundurową emeryturę?

boukun

Data: 2014-02-22 14:47:29
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sat, 22 Feb 2014 21:43:13 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Mam, dlatego takie czerwone ścierwo jak ty tęskniące za PRLem, Rosją i
Putinem ma poglądy skrajnie odmienne ode mnie.

Data: 2014-02-22 22:17:46
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:2d6ud995m52y$.1wyb0498y0gtj.dlg40tude.net...
[...]

Sam jesteś ścierwem kundel i to PZPRowskim, ciąszącym się jak głupi, że ma PRL-bis, w wydaniu syjonistycznym...

boukun

Data: 2014-02-22 15:22:24
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sat, 22 Feb 2014 22:17:46 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Ja czerwony żydku nigdy nie chwaliłem Gierka i PRL-u, ty ścierwo robisz to
regularnie, ja nigdy nie chwaliłem Putina i ruskiego komuszego systemu, ty
ścierwo za tym tęsknisz i agitujesz.

Data: 2014-02-22 22:43:35
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:kwf0dbzolnjf.14pv00uwue7bn$.dlg40tude.net...
[...]

Boś głupi, prymitywny kundel... PRL dał nam życie, gdyby nie PRL, nie było by nas na świecie...

Od kiedy to w Rosji masz dzisiaj komuszy system? Tam po pierestrojce jest ten sam kurewski kapitalizm co w zniewolonej Polsce, tyle, że tam kradną przede wszystkim swoi...

Komuszy system masz tępaku w Polsce, i ty go, i te kurwy resiortowe, ścierwo chwalisz...

boukun

Data: 2014-02-22 15:53:27
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sat, 22 Feb 2014 22:43:35 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Już żydku zmieniłeś bajkę? Teraz jesteś dobrym PZPRowskim ścierwem?

Od kiedy to w Rosji masz dzisiaj komuszy system?

Od zawsze żydku, w Rosji rządzi komuch Putin a wybory to farsa tak jak w
PRl-u

Tam po pierestrojce jest ten sam kurewski kapitalizm co w zniewolonej Polsce, tyle, że tam kradną przede wszystkim swoi...

Dlatego obrzezany kretynie nawołujesz do wyzwolenia Polski przez Putina i
tęsknisz za ruskim dobrobytem? W tym twoim przepitym, durnym łbie wóda
wybija ci bruzdy, przestań pić bo zdechniesz pod płotem jak koledzy, a
rewolucji i tak nie dożyjesz.

Data: 2014-02-22 23:05:19
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:xcgcjw12efb2$.1untx4gmctc24.dlg40tude.net...
[...]

Już ci powiedziałem głupi Piotrusiu, że gorszego PZPRowskiegio scierwa od ciebie nie ma w  na grupie... Nic ci nie da rzucanie prymitywnych inwektyw w moją stronęm, żeby odwrócić uwagę od żydokomuszków zniewalających Polskę...

Od kiedy to w Rosji masz dzisiaj komuszy system?

Od zawsze żydku, w Rosji rządzi komuch Putin a wybory to farsa tak jak w
PRl-u

Co ciebie głupi Piotrusiu obchodzi Rosja i Putin i co ty z tym przygłupie na pl.soc.polityka? Dlaczego udajesz, że ustawki okraglostołowej bandy to nie farsa i coś nowego? Przecież w Polsce rządzą resortowe dzieci PRLu, PRL ma ciągłość debilu i to ten w najgorszym wydaniu, ten kiszczakowsko-jaruzelski...

Dlatego, dokładnie dlatego kundel...

boukun

Data: 2014-02-22 16:09:31
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sat, 22 Feb 2014 23:05:19 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Przestań chlać żydwoski kretynie.

Data: 2014-02-22 23:12:01
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:162uuboq7dd31$.14iv1zvzpys42$.dlg40tude.net...
[...]

Moje personalia kundel znasz, facjatę też, chcesz cokolwiek tu znaczyć, sam się ujawnij, a potem szczekaj żydokomuszku...

boukun

Data: 2014-02-22 16:14:37
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sat, 22 Feb 2014 23:12:01 +0100, boukun napisał(a):

[...]

:))))  O czy tym razem bredzisz śmieciu? Twoje personalia są tutaj tyle
warte co twoja koszerna gęba.

Data: 2014-02-22 23:24:41
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:1ptbewi0pskk$.k98yl3ixpaal$.dlg40tude.net...
[...]

Nie spamuj wątków szczekaczu, bo ja tak mogę do rana, na chuj ci to debilu, i tak ze mą nie wygrasz...

boukun

Data: 2014-02-22 16:31:42
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sat, 22 Feb 2014 23:24:41 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Chciałbyś czerwony żydku zeby cię sluchać i klaskać jak na wiecech Lenina?
Na to jesteś za głupi.

Data: 2014-02-22 23:40:44
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:n87od9g8tshp.1a1mzjczyyxhf$.dlg40tude.net...
[...]

Jednego durnego wolnego słuchacza znalazłem, jesteś jak ten głupi Piotruś, co żyć beze mnie i moich tekstów nie może...

boukun

Data: 2014-02-22 16:47:05
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sat, 22 Feb 2014 23:40:44 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Nie, nie potrafisz zydku ścierpieć kiedy ktoś ci przerywa te twoje
debilne tyrady, od wódy nabrałeś przekonania że masz zadatki na
wielkiego rewolucjonistę.

Data: 2014-02-23 00:17:51
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:11vs4nwv0kbd.sghzqxs7zuue$.dlg40tude.net...
[...]

Ależ nawijaj przygłupie, nie mam i tak nic innego do roboty, jak użerać się z takim anonimowym ścierwem jak ty... Tym bardziej, że nikogo taka dłuższa pyskówka takiego ścierwa jak ty nie interesuje ...

boukun

Data: 2014-02-22 17:22:45
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sun, 23 Feb 2014 00:17:51 +0100, boukun napisał(a):

Ależ nawijaj przygłupie, nie mam i tak nic innego do roboty, jak użerać się z takim anonimowym ścierwem jak ty... Tym bardziej, że nikogo taka dłuższa pyskówka takiego ścierwa jak ty nie interesuje ...

Nie ma problemu, moge ci czerwone ścierwo odświerzać tą krótką,
zapijaczoną, zydowską pamieć: Putin na prezydenta Polski! autor: boukun

"Jeśli Polacy nie mogą się sami rządzć w swoim kraju i nie mogą liczyć na
to, żeby Polak nimi rządził, to niech już lepiej Putin stanie na czele
polskiego rządu, wtedy będzie dbał o naród polski...

https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.soc.polityka/IytQNL9T_pk/HFV5G319bRQJ

Data: 2014-02-23 00:26:02
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:5kj2agt3sv8n$.16lsfbfun22qq.dlg40tude.net...
[...]

Szczera prawda żydokomuchu, szczera prawda...

boukun

Data: 2014-02-22 17:29:32
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sun, 23 Feb 2014 00:26:02 +0100, boukun napisał(a):

Szczera prawda żydokomuchu, szczera prawda...

Nie ma problemu, mogę ci czerwone ścierwo przy każdej okazji odświeżać tą
krótką, zapijaczoną, żydowską pamięć:

Data: 2014-02-23 00:37:59
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:1q292iqpz311p$.135xx2uicccs1$.dlg40tude.net...
[...]

Wy jesteście jak ten pest, pasożytujecie na zdrowej tkance polskiego narodu i
ssiecie go niemiłosiernie, trzeba was po prostu wykorzenić..., albo zagłodzić na
śmierć...

boukun

Data: 2014-02-23 02:07:49
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 00:37 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Masz racje twoja tkanka to tkanka "zdrowego" idioty, podobnie u kundla.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 02:06:08
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 00:17 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Bierz go boukun.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 02:03:09
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 23:12 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Eeee, razem ujadajcie, "w jedności siła".  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 02:01:38
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:43 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Na suki razem niepolecicie?  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 15:24:43
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lea84d$am2$1mx1.internetia.pl...
[...]

Masz popierdolone w tym łbie!

MW

Data: 2014-02-23 15:44:32
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lece4d$6f8$1news.albasani.net...

[...]

A masz coś do powiedzenia w temacie?

boukun

Data: 2014-02-23 15:58:03
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 15:44 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Mam, zrób sobie irokeza będziesz miał na łbie barykadę.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 17:24:02
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 14:04 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Spadaj idioto.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 20:49:00
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-22 14:04, boukun pisze:
[...]

Niestety, u nas taki wariant nie jest na tą chwilę możliwy. Ludzie z dołu, nie prędko przebiją się przez bufory rzekomej opozycji, złożonej a to z PiSu, solidarnych itd. tak że nie prędko ci najbardziej pokrzywdzeni będą mieli możliwość bezpośredniej konfrontacji z władzą która jest sprawcą ich nieszczęść.

Data: 2014-02-22 21:42:21
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:leauvv$c4h$1node2.news.atman.pl...
[...]

U nas ten wariant nie jest możliwy z jednego prostego powodu, międzynarodówka syjonistyczna nie ma w tym interesu, żeby swoich z bandy okrągłostołowej obalić...

A naród niestety za głupi, żeby sam się wyzwolić...

boukun

Data: 2014-02-23 01:51:12
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:42 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

To, że ty jesteś głupi to nie znaczy,że naród.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-24 11:53:27
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-22 21:42, boukun pisze:

[...]

Jeżeli już to raczej stawiałbym tu na macki imperialistycznego kapitalizmu niż na "syjonistów"..

Data: 2014-02-24 12:44:29
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 11:53 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

[...]

Serio, ja to kwestionuje- wszystkiemu począwszy od ukrzyżowania Chrystusa  winni są Jewreje.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 01:49:58
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 20:49 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

[...]

Najedz się grochówki i szykuj zamach "gazowy" kretynie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 07:40:28
Autor: leming.show
użytkownik boukun napisał:
Patrząc na Ukrainę nasuwa się pytanie, czy jest równiez szansa dla Polski na wyzwolenie spod naszego reżimu, bandy okragłostołowej i złodziei naszych emerytur?

Ciekawa wypowiedz, gosc mowi o babce ktora pisze do kosciolkowego pisma, ta babka mowila: "was Polakow nie bedzie".
http://www.youtube.com/watch?v=wozV9eoiVMs

Plan Adolfa H.
Judenland:
http://www.youtube.com/watch?v=ISpHAniVf-c A rzad nigdy nie bedzie polski, za duzo szpionow na lewicy i prawicy.

Data: 2014-02-23 16:48:51
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:40 <leming.show@gmail.com> pisze:

użytkownik boukun napisał:
[...]

I kretynów nie w rządzie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 16:57:12
Autor: boukun
Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:62f427a8-e295-401f-bb8c-2ad6315c8e3bgooglegroups.com...
użytkownik boukun napisał:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Idą nowe garnitury w starych chałatach. One zrobią wszystkim Polakom dobrze!!!
http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2012/01/05/ida-nowe-garnitury-w-starych-chalatach-one-zrobia-wszystkim-polakom-dobrze/#more-16763

boukun

Data: 2014-02-23 07:59:22
Autor: leming.show
użytkownik boukun napisał:

[...]

Ten telefon do RM "was Polakow nie bedzie" rownie dobrze moze byc sposobem na zrobienie kolo dupy komus niewygodnemu.

Data: 2014-02-23 08:09:55
Autor: leming.show
użytkownik boukun napisał:

Idą nowe garnitury w starych chałatach. One zrobią wszystkim Polakom dobrze!!!

Mialem okazje zaobserwowac to na zywo, jedni dymaja na kredyty, inni co budowali musieli wyjechac do niemca - wyjebani drogowcy pociagneli za soba sznurek upadlosci i dostalo sie calej budowlance, ci co cos uprawiali maja najgorzej. Dobroc jak widac splywa na nas zewszad, oczywiscie za wyplate kupie duzo mniej niz  10 lat temu, mimo zapewnien o fajnosci przyszlych rzadow.

Data: 2014-02-24 02:02:12
Autor: stevep

użytkownik boukun napisał:
[...]

A twoja jarmułka wyczyszczona?

--
stevep
-- -- -

?wi?to Niepodleg?o?ci - szansa na wyzwolenie dla Polski