Święto Państwowe czy Kościelne?

Data: 2009-08-15 18:29:11
Autor: Zirhan
Święto Państwowe czy Kościelne?
Czy 15 sierpnia jest świętem Państwowym, czy Kościelnym?

Dłuższy czas błądziłem po Googlach by wyjaśnić mój dylemat.
Czy 15 sierpnia jest świętem Państwowym czy tylko kościelnym.
Odpowiedzi jasnej nie znalazłem. Jedyne co, to były one ukryte w spisie dni ustawowo wolnych od pracy.
Hola, hola, 25 i 26 grudnia też są wolne od pracy, ale to nie są święta Państwowe, lecz kościelne.
Dlaczego więc nie mogę znaleźć jasnej definicji tych obecnych świąt?
Wnioski prowadzą do jednego.
Jeżeli coś jest objęte kamuflażem, to nie jest jednoznaczne!begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1
end:vcard

Data: 2009-08-15 18:35:55
Autor: Slawomir Stoff

"Zirhan" <zirhan@nospam.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h66noj$2fs$1inews.gazeta.pl...
[...]

   To jest akurat dosyc prosta sprawa:
   Przynajmniej 1 na 4 zupakow w WP
   uwaza za swoje swieto rocznice bitwy
   pod Lenino.

   Tak wiec 15. Sierpnia jako panstwowe
   swieto polskich sil zbrojnych obchodzone
   tego samego dnia w II RP nie ma szans.

   Zyjeta przeciez w PRL v.2.0!

   AR

Święto Państwowe czy Kościelne?