Święto Trójcy Przenajświętszej [1 kl.]

Data: 2014-06-15 11:03:56
Autor: abc
Święto Trójcy Przenajświętszej [1 kl.]
Części zmienne Mszy Świętej na dany dzień˝ (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html > Msza Święta > Uroczystość Świętej Trójcy

Na uroczystość Świętej Trójcy czyta nam Kościół Święty Ewangelię według św.
Mateusza, Mt 28, 18-20

"Wtedy Jezus podszedł do nich i przemówił tymi słowami: Dana Mi jest wszelka
władza w niebie i na ziemi. Idzcie i nauczajcie wszystkie narody, udzielając
im chrztu w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego.

Uczcie je zachowywać wszystko, co wam przykazałem. A oto Ja jestem z wami
przez wszystkie dni, aż do skończenia świata."

Stałe części Mszy Świętej są ty
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

Święto Trójcy Przenajświętszej [1 kl.]