安i皻o Trzech Ciuli

Data: 2012-01-07 12:11:02
Autor: Bogdan Idzikowski
安i皻o Trzech Ciuli
-- -- - 安i皻o Trzech Ciuli odnios這 spektakularny sukces. W wielu miastach wys豉no na ulice ciulowe procesje, kt鏎e do嗆 skutecznie dezorganizowa造 篡cie okolicznym mieszka鎍om.

Wszystko w imi podtrzymywania legend o raczej nieistniej帷ych kr鏊ach k豉niaj帷ych si w pas prawdopodobnie nieistniej帷emu hipisowi z Judei. Bo pami皻ajcie, 瞠 w鈔鏚 naukowc闚 zdania s podzielone i mniej wi璚ej po這wa zajmuj帷ych si tematem jest przekonana, 瞠 Jesus to wytw鏎 fantazji, a w najlepszym wypadku sporz康zony na potrzeby religii du穎 p騧niejszy zlepek wielu r騜nych postaci.

To co niepokoi, to fakt i mimo up造wu lat i wiek闚 jeden z bajkowych kr鏊i nadal jest czarny, a Jezus nadal jest 砰dem. Nikt jako tego do tej pory nie zmieni, nikt nie wpad na pomys, 瞠 dalej tak by nie mo瞠, 瞠 rani to nasze poczucie smaku i uczucia jak najbardziej te rani. Po co nam dodatkowy 砰d i Murzyn skoro wko這 tego czego coraz wi璚ej?  Przeto misja przed katolick Polsk wielka, doprowadzi to wszystko do stanu r闚nowagi, bo tak瞠 bajki musz mie sw鎩 pozytywny wyd德i瘯.

Na ciulowych procesjach nie zabrak這 ciuli dostojnych, w tym mistrz闚 ceremonii w postaci wszelkiej ma軼i biskup闚. Pomachali 豉pk, s這dki u鄉iech wys豉li a potem pochowali si po katach by porz康nie si napi, bo ostatecznie zimo by這 i pic si chce. W ten spos鏏 dzie zosta odfajkowany. Ciulowi Kropiwnickiemu dzi瘯uje za d逝gi weekend.?
sobota, 07 stycznia 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/01/2526.html

--
Jaros豉w-Zbawiciel Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"

Data: 2012-01-07 12:54:40
Autor: jadrys
wito ...
-- -- -

Daby sobie spok籀j Bogdan z wklejaniem tekst籀w pisanych przez walczcego ateist-oszooma. Idiota krytykuje mimo 髒e nie ma 髒adnej alternatywy dla przedmiotu swojej krytyki.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt籀r nale髒y walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-01-07 13:20:52
Autor: Bogdan Idzikowski
wito ...

U髒ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:je9bns$p43$1node2.news.atman.pl...
-- -- -

Daby sobie spok籀j Bogdan z wklejaniem tekst籀w pisanych przez walczcego ateist-oszooma. Idiota krytykuje mimo 髒e nie ma 髒adnej alternatywy dla przedmiotu swojej krytyki.

Ty, cho nie masz racji, brniesz ze swoj mioci do komunizmu.
Facet ma racj i punktuje idiotyzmy. Nie wszystko co pisze, wklejam. Jedynie te teksty, o kt籀rych sdz, 髒e ma w nich racj. I to mi wolno (a mo髒e nie wolno?).

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied驕"

Data: 2012-01-07 13:35:44
Autor: XL
安i皻o ...
Dnia Sat, 7 Jan 2012 13:20:52 +0100, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Ty, cho nie masz racji, brniesz ze swoj mi這軼i do komunizmu.

A co Ty masz do komunizmu?
Bo widz, 瞠 podobnie jak 90 procent ludzi r闚nie ograniczonych jak Ty, nie
odr騜niasz go od SOCJALIZMU, skarla貫j, kalekiej karykatury komunizmu.
--
XL

Data: 2012-01-07 14:03:28
Autor: Leprechaun
安i皻o ...

U篡tkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:14yxiw7xqp77m$.12apadiq8jczr.dlg40tude.net...
[...]

Pluj, pluj, pluj. Jakie to katolickie!!!

BomBel

Data: 2012-01-07 17:07:42
Autor: stevep
安i皻o ...
Dnia 07-01-2012 o 13:35:44 XL <ikselk@gazeta.pl> napisa(a):

[...]

A ty jak widzisz t r騜nic:"ka盥emu wg jego pracy", czy ka盥emu wg jego  potrzeb"?

--
stevep
U篡wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-07 18:55:05
Autor: XL
安i皻o ...
Dnia Sat, 07 Jan 2012 17:07:42 +0100, stevep napisa(a):

[...]

Osio趾u, a jak Ty niby chcia豚y mierzy prac? Po socjalistycznemu? - tzn
"robotniczym potem"?
3-)
--
XL

Data: 2012-01-08 06:46:04
Autor: stevep
安i皻o ...
Dnia 07-01-2012 o 18:55:05 XL <ikselk@gazeta.pl> napisa(a):

[...]

Krynico m康ro軼i ty moja jedyna, podejrzewasz mnie o autorstwo tych  debilizm闚?

Data: 2012-01-07 18:08:05
Autor: jadrys
wito ...
W dniu 2012-01-07 13:35, XL pisze:
Dnia Sat, 7 Jan 2012 13:20:52 +0100, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Ty, cho nie masz racji, brniesz ze swoj mioci do komunizmu.
A co Ty masz do komunizmu?
Bo widz, 髒e podobnie jak 90 procent ludzi r籀wnie ograniczonych jak Ty, nie
odr籀髒niasz go od SOCJALIZMU, skarlaej, kalekiej karykatury komunizmu.

W rzeczy samej, - Bodziu nie ma pojcie o czym pisze.

Data: 2012-01-07 19:10:31
Autor: Dirko
安i皻o ...
U篡tkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomo軼i news:je9u3o$dq8$2node2.news.atman.pl...
[...]
W rzeczy samej, - Bodziu nie ma poj璚ie o czym pisze.

    Jak sobie pomy郵 ile jest 鈍i徠 katolickich, kt鏎e mog造by, ba powinny by 鈍i皻ami pa雟twowymi, to mnie jasny szlag trafia.

Data: 2012-01-07 19:33:58
Autor: Leprechaun
安i皻o ...

U篡tkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisa w wiadomo軼i news:jea1qr$cou$1news.vectranet.pl...
[...]

E tam. Ja takie 鈍i皻a traktuje jako dzie wolny. Czy s pa雟twowe czy ko軼ielne ma這 mnie to obchodzi.

BomBel

Data: 2012-01-07 21:54:34
Autor: jadrys
wito ...
W dniu 2012-01-07 19:10, Dirko pisze:

     Jak sobie pomyl ile jest wit katolickich, kt籀re mogyby, ba powinny
by witami pastwowymi, to mnie jasny szlag trafia.

Ale to przecie髒 nie ma wielkiego znaczenia, - pastwowe czy kocielne. Liczy si wolny od pracy dzie.

Data: 2012-01-08 07:24:31
Autor: stevep
安i皻o ...
Dnia 07-01-2012 o 21:54:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

W dniu 2012-01-07 19:10, Dirko pisze:

     Jak sobie pomy郵 ile jest 鈍i徠 katolickich, kt鏎e mog造by, ba  powinny
by 鈍i皻ami pa雟twowymi, to mnie jasny szlag trafia.

Ale to przecie nie ma wielkiego znaczenia, - pa雟twowe czy ko軼ielne.  Liczy si wolny od pracy dzie.

To normalne u komucha wy陰cznie w豉sna korzy嗆.

Data: 2012-01-07 18:54:43
Autor: Jacek Bia造
安i皻o ...
On 7 Sty, 13:35, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Bo widz, 瞠 podobnie jak 90 procent ludzi r闚nie ograniczonych jak Ty, nie
odr騜niasz go od SOCJALIZMU, skarla貫j, kalekiej karykatury komunizmu.

To niezupe軟ie jest tak. Idee socjalistyczne s du穎 starsze od
Marksa. Powstawa造 g堯wnie w 鈔odowiskach europejskich pracodawc闚,
kt鏎zy w jaki spos鏏 chcieli ucywilizowa zdziczenie proletariatu
masowo nap造wajacego ze wsi do miast (Owen). Pocz徠kowo socjalisci
byli goszczeni na salonach wielkich tego 鈍iata (jak ka盥a zreszt
'nowinka', kt鏎a dawa豉 temat do dykusji i anegdot). Dopiero idee
walki klas zaogni造 sytuacj.
Karol Marks zwulgaryzowa idee socjalist闚, kt鏎ych nazwa utopistami.
Przeciwstawia im sw鎩 'socjalizm naukowy' b璠帷y w istocie
judeochrze軼ija雟ka herezj. Boga zast徙i dzieiwietnastowiecznym
poj璚iem materii, boski plan zbawienia materializmem historycznym, a
reszta pozosta豉 bez wiekszych zmian. W陰cznie z czerwonym
Armagedonem, jaki mia zniszczy 鈍iat przed nastaniem nowego.

jb

Data: 2012-01-07 18:07:56
Autor: jadrys
wito ...

[...]

Nie wmawiaj mi rzeczy kt籀rych nie robi.

Na jakiej podstawie twierdzisz 髒e facet ma wicej racji ni髒 ci kt籀rych "punktuje"? - I to w sowach urgajcych jakiejkolwiek kulturze..

Oczywicie 髒e ci wolno myle, jednak przed wygoszeniem uwag czy wklejeniem cudzych tekst籀w warto by byo gdyby si nad ich sensem zastanowi. To naprawd nic nie kosztuje.

Data: 2012-01-07 19:04:01
Autor: Bogdan Idzikowski
wito ...

U髒ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:je9u3o$dq8$3node2.news.atman.pl...

[...]

Warto by byo gdyby ty si nad sensem s籀w tego faceta zastanowi. To naprawd nic nie kosztuje. Pojcie kultury jest wzgldne.

Oczywicie 髒e ci wolno myle, jednak przed wygoszeniem uwag czy wklejeniem cudzych tekst籀w warto by byo gdyby si nad ich sensem zastanowi. To naprawd nic nie kosztuje.

Zastanowiem si nad sensem s籀w tego faceta i dlatego kopiuj.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied驕"

Data: 2012-01-07 21:54:27
Autor: jadrys
wito ...

[...]

Oczywicie 髒e przeczytaem to, ale zastanawia nie byo si nad czym, bya to krytyka dla samej krytyki. Nic konstruktywnego co by mogo skoni do zastanowienia.
No tak, bluzganie i pogardliwe uwagi nt. przedmiotu kultu innych ludzi to kultura przez du髒e K.

[...]

Jednak nie podejrzewaem ci o a髒 tak bezmylno. Pomyl sam, facet si nabija z wiary kt籀ra przetrwaa ju髒 ponad 2000 lat. I na dodatek ma si bardzo dobrze.

Data: 2012-01-07 18:17:51
Autor: Jacek Bia造
安i皻o Trzech Ciuli

U篡tkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w
wiadomo軼i news:4f08284d$0$1459$65785112news.neostrada.pl...
-- -- - 安i皻o Trzech Ciuli odnios這 spektakularny sukces. W wielu miastach
wys豉no na ulice ciulowe procesje,

Nie wiedzia貫m Bogu, 瞠 jeste taki cham. Przecie nikt ci na to nie
ka瞠 chodzi, jak kiedy na poch鏚 pierwszomajowy. Nikt tam nikogo na
si喚 nie sp璠za.
Kiedy na tej grupie optowa貫m za przywr鏂eniem tego - jak sie dzi
okaza這 - bardzo zdrowego 鈍i皻a. Dlaczego? 安i皻o Trzech Kr鏊i
wyprowadza polskie duszne Bo瞠 Narodzenie na 鈍ieze powietrze.
Osobi軼ie nie jestem katolikiem i generalnie wol teatr uliczny od
uroczystej nasiad闚ki przy tradycyjnie polskim niezdrowym jedzeniu.

 kt鏎e do嗆 skutecznie dezorganizowa造
篡cie okolicznym mieszka鎍om.

To mo瞠 wr鏂i do komuszych pochod闚, gdy nawet piwa nie mozna by這
sie napi? Po stokro wol uliczne hepeningi, gdzie ludzie s
autentyczni i swietnie sie bawi. Lecz jak wida, najwiecej to swieto
sprawia rado軼i dzieciom. Trzeba by zabitym komuchem pokroju Gom馧ki,
aby czego takiego zabrania.

Wszystko w imi podtrzymywania legend o raczej nieistniej帷ych kr鏊ach

Legenda o trzech m璠rcach ze Wschodu wydaje si najbardziej
prawdopodobna w ca貫j chrze軼ija雟kiej mitologii. Ot騜 na Wschodzie
(gdzie prawie ka盥e 鈍i皻o ma uliczny charakter) ludzie wierz w
reinkarnacj. I je郵i gdzie mia si odrodzi kto wa積y, najpierw
pojawiaj si wys豉nnicy (najcz窷ciej przebrani za kupc闚) z
przedmiotami zmar貫go i w ten spos鏏 sprawdzaj dziecko (dok豉dnie
tak histori opisa Dalajlama w swojej biografii). Wolno mi wierzy,
瞠 podobie雟two do owianych w mitologi chrze軼ija雟kich 'trzech
kr鏊i' nie jest przypadkowe. Tymbardziej, 瞠 po ich przybyciu dziecko
zosta這 z domu zabrane.

   (ciach....) Kropiwnickiemu dzi瘯uje za d逝gi weekend.?

No wi璚 o co chodzi?
jb

Data: 2012-01-07 20:23:37
Autor: kefirh
wito Trzech Ciuli
-- -- - wito Trzech Ciuli odnioso spektakularny sukces. W wielu
miastach wysano na ulice ciulowe procesje, kt籀re do skutecznie
dezorganizoway 髒ycie okolicznym mieszkacom.
[...]

A jakie to "髒ycie" dezorganizoway miastowemu bydu?
(Chyba 髒ucie, trawienie i wydalanie.)
Je髒eli procesja przeszkodzia w jakim wa髒niejszym aspekcie, to daj przykad.

W sumie to masz racj jeli idzie o Hipokryzj.
Ale szczekasz jak gminny przymu na wymarzonej su髒bie.

k.

--
Jak dugo jeszcze policja bdzie tolerowaa dom schadzek przy ulicy Widok 10 mieszkanie 12, III pitro dzwoni trzy razy?

Data: 2012-01-08 08:07:48
Autor: Jacek Bia造
安i皻o Trzech Ciuli
On 7 Sty, 12:11, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Teraz hipisowi?
Kiedy s造sza貫m, 瞠 Jezus by pierwszym komunist. P騜niej przesta貫m
chodzi do ko軼io豉, wi璚 nie wiem jak naprawd jest..
jb

Data: 2012-01-08 17:39:01
Autor: Bogdan Idzikowski
安i皻o Trzech Ciuli

U篡tkownik "Jacek Bia造" <jacekbialy0@tlen.pl> napisa w wiadomo軼i news:4491064c-6758-4571-aa3e-7185ab4c47cep4g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Nie pro軼iej p鎩嗆 do ko軼io豉, by si przekona, jak naprawd jest.. ni 篡 w ci庵貫j niepewno軼i?

--
Jaros豉w-Zbawiciel Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"

Data: 2012-01-08 09:34:18
Autor: jr
安i皻o Trzech Ciuli
On 8 Sty, 17:39, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U篡tkownik "Jacek Bia造" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w wiadomo軼inews:4491064c-6758-4571-aa3e-7185ab4c47cep4g2000vbt.googlegroups.com...
> [...]

Kiedy s造sza貫m, 瞠 Jezus by pierwszym komunist. P騜niej przesta貫m
chodzi do ko軼io豉, wi璚 nie wiem jak naprawd jest..

=========================================>
Nie pro軼iej p鎩嗆 do ko軼io豉

O to chodzi, 瞠 w kosciele ju sie dowiedzia貫m...

, by si przekona, jak naprawd jest.. ni
篡 w ci庵貫j niepewno軼i?

Nie b康撚e ty 鄉ieszny
jb

Data: 2012-01-08 18:42:43
Autor: Bogdan Idzikowski
安i皻o Trzech Ciuli

U篡tkownik "jr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisa w wiadomo軼i news:d6f12b11-acd4-4ae0-af10-53e9ba0ab3e4o14g2000vbo.googlegroups.com...
> [...]

chodzi do ko軼io豉, wi璚 nie wiem jak naprawd jest..

Nie pro軼iej p鎩嗆 do ko軼io豉

O to chodzi, 瞠 w kosciele ju sie dowiedzia貫m...

1. Ty zawsze musisz mie racj.
2. Je郵i nie masz racji patrz pkt. 1.

"Kiedy s造sza貫m, 瞠 Jezus by pierwszym komunist. P騜niej przesta貫m chodzi do ko軼io豉, wi璚 nie wiem jak naprawd jest.." Przesta貫? Nie przesta貫? Jedno i drugie?

--
Jaros豉w-Zbawiciel Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"

Data: 2012-01-08 11:32:30
Autor: jr
安i皻o Trzech Ciuli
On 8 Sty, 18:42, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U篡tkownik "jr" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w wiadomo軼inews:d6f12b11-acd4-4ae0-af10-53e9ba0ab3e4o14g2000vbo.googlegroups.com...
> [...]

> =========================================>
> Nie pro軼iej p鎩嗆 do ko軼io豉

O to chodzi, 瞠 w kosciele ju sie dowiedzia貫m...

Nie b康撚e ty 鄉ieszny

1. Ty zawsze musisz mie racj.

Kazdy ma prawo bronic swoich racji, a ty jeste 鄉ieszny, bo wszystko
bierzesz na powa積ie.

2. Je郵i nie masz racji patrz pkt. 1.

"Kiedy s造sza貫m, 瞠 Jezus by pierwszym komunist. P騜niej przesta貫m
chodzi do ko軼io豉, wi璚 nie wiem jak naprawd jest.." Przesta貫? Nie
przesta貫? Jedno i drugie?

A c騜 to Idzikowski? Znowu przes逝chanie?
Skojarz ze sob dwa zdania, kt鏎e zacytowa貫, to zobaczysz point.

jb

Data: 2012-01-08 20:03:12
Autor: jadrys
wito Trzech Ciuli

Kiedy syszaem, 髒e Jezus by pierwszym komunist.

Prawda.

Data: 2012-01-08 11:35:25
Autor: jr
安i皻o Trzech Ciuli
On 8 Sty, 20:03, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Kiedy s造sza貫m, 瞠 Jezus by pierwszym komunist.

Prawda.

Prorok si znalaz!...
(od sierpa i m這ta)

jb

Data: 2012-01-08 23:10:15
Autor: jadrys
wito Trzech Ciuli
W dniu 2012-01-08 20:35, jr pisze:

Kiedy syszaem, 髒e Jezus by pierwszym komunist.
Prawda.

Prorok si znalaz!...
(od sierpa i mota)

jb

Jasne, a nie od machlojek bankowych i spekulacji giedowych.

Data: 2012-01-08 14:55:02
Autor: Jacek Bia造
安i皻o Trzech Ciuli
On 8 Sty, 23:10, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Prorok si znalaz!...
> (od sierpa i m這ta)

> jb

Jasne, a nie od machlojek bankowych i spekulacji gie責owych.

Wyt逝macz ci, sk康 sie wzi窸y spekulacje gie責owe.
Ch這p posadzi buraki, ale nie wie, jaki b璠zie urodzaj i ile za nie
dostanie, gdy w pocie czo豉 bedzie je zbiera. Zamiast martwi si
przez p馧 roku, czy dobrze zrobi, nie sadz帷 np. ziemniak闚,
sprzedaje swoje buraki zanim jeszcze wyros造, to znaczy na pniu po ju
ustalonej cenie. No ale jakiej cenie i i komu sprzedaje? Ano w豉snie
gie責owemu spekulantowi, kt鏎y za otrzymane od ch這pa pieni康ze trzyma
w r瘯u kontrakt futures sprzeda篡 burak闚 na okre郵ony dzie i po
okreslonej cenie.
Ch這p mo瞠 teraz ora i sia nie martwi帷 sie ju o nic. Zmartwienie
ryzykiem bior na siebie spekulanci, kt鏎zy si specjalizuj w
szacowaniu przysz造ch cen z najprzer騜niejszych informacji. Najlepiej
gdy ich jest du穎, wtedy statystyka sprawia, 瞠 ceny kontraktu
odpowiadaj warto軼i realnej (kt鏎ej nie wyliczy nikt).
Pierwszymi gie豉mi by造 w豉郾ie gie貪y towarowo-rolne, gdy w
ronictwie ryzyko jest najwieksze a kto kto je lubi, bierze je sobie
na kark. Spekulacja gie責owa nie jest zaj璚iem tw鏎czym, lecz
niezbednym, aby rynki nie buja造 w ob這kach. Pierwswze sygna造
wszelkich zjawisk id zawsze od spekulant闚. I w豉郾ie ceny przez nich
generowane m闚i prostemu ch這pu, co w tym roku b璠zie si op豉ca.

jb

Data: 2012-01-08 20:36:28
Autor: XL
wito Trzech Ciuli
Dnia Sun, 08 Jan 2012 20:03:12 +0100, jadrys napisa(a):

Kiedy s造sza貫m, 瞠 Jezus by pierwszym komunist.

Prawda.

Tak, prawda.
Potem zrobiono z Jego idei socjalizm... bo ludzie potrafi dla korzy軼i
obrzyga ka盥 ide.
--
XL

Data: 2012-01-08 23:10:22
Autor: jadrys
wito Trzech Ciuli
W dniu 2012-01-08 20:36, XL pisze:
Dnia Sun, 08 Jan 2012 20:03:12 +0100, jadrys napisa(a):

Kiedy syszaem, 髒e Jezus by pierwszym komunist.
Prawda.
Tak, prawda.
Potem zrobiono z Jego idei socjalizm... bo ludzie potrafi dla korzyci
obrzyga ka髒d ide.

Czarne owce zawsze si znajd, i w ka髒dym rodowisku.

Data: 2012-01-09 05:31:17
Autor: stevep
安i皻o Trzech Ciuli
Dnia 08-01-2012 o 18:42:43 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa(a):

[...]

j.b. to najbardziej klasyczny przypadek pieniacza.