¦wiêto Trzech Ciuli

Data: 2012-01-08 08:07:48
Autor: Jacek Bia³y
¦wiêto Trzech Ciuli
On 7 Sty, 12:11, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
-- -- - ¦wiêtoTrzechCiuliodnios³o spektakularny sukces. W wielu miastach
wys³ano na ulice ciulowe procesje, które do¶æ skutecznie dezorganizowa³y
¿ycie okolicznym mieszkañcom.

Wszystko w imiê podtrzymywania legend o raczej nieistniej±cych królach
k³aniaj±cych siê w pas prawdopodobnie nieistniej±cemu hipisowi z Judei.

Teraz hipisowi?
Kiedy¶ s³ysza³em, ¿e Jezus by³ pierwszym komunist±. Pó¿niej przesta³em
chodziæ do ko¶cio³a, wiêc nie wiem jak naprawdê jest..
jb

Data: 2012-01-08 17:39:01
Autor: Bogdan Idzikowski
¦wiêto Trzech Ciuli

U¿ytkownik "Jacek Bia³y" <jacekbialy0@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4491064c-6758-4571-aa3e-7185ab4c47cep4g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Nie pro¶ciej pój¶æ do ko¶cio³a, by siê przekonaæ, jak naprawdê jest.. ni¿ ¿yæ w ci±g³ej niepewno¶ci?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-08 09:34:18
Autor: jr
¦wiêto Trzech Ciuli
On 8 Sty, 17:39, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "Jacek Bia³y" <jacekbia...@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:4491064c-6758-4571-aa3e-7185ab4c47cep4g2000vbt.googlegroups.com...
> [...]

Kiedy¶ s³ysza³em, ¿e Jezus by³ pierwszym komunist±. Pó¿niej przesta³em
chodziæ do ko¶cio³a, wiêc nie wiem jak naprawdê jest..

=========================================>
Nie pro¶ciej pój¶æ do ko¶cio³a

O to chodzi, ¿e w kosciele ju¿ sie dowiedzia³em...

, by siê przekonaæ, jak naprawdê jest.. ni¿
¿yæ w ci±g³ej niepewno¶ci?

Nie b±d¼¿e ty ¶mieszny
jb

Data: 2012-01-08 18:42:43
Autor: Bogdan Idzikowski
¦wiêto Trzech Ciuli

U¿ytkownik "jr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d6f12b11-acd4-4ae0-af10-53e9ba0ab3e4o14g2000vbo.googlegroups.com...
> [...]

Nie pro¶ciej pój¶æ do ko¶cio³a

O to chodzi, ¿e w kosciele ju¿ sie dowiedzia³em...

, by siê przekonaæ, jak naprawdê jest.. ni¿

1. Ty zawsze musisz mieæ racjê.
2. Je¶li nie masz racji patrz pkt. 1.

"Kiedy¶ s³ysza³em, ¿e Jezus by³ pierwszym komunist±. Pó¿niej przesta³em chodziæ do ko¶cio³a, wiêc nie wiem jak naprawdê jest.." Przesta³e¶? Nie przesta³e¶? Jedno i drugie?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-08 11:32:30
Autor: jr
¦wiêto Trzech Ciuli
On 8 Sty, 18:42, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "jr" <jacekbia...@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:d6f12b11-acd4-4ae0-af10-53e9ba0ab3e4o14g2000vbo.googlegroups.com...
> [...]

> Nie pro¶ciej pój¶æ do ko¶cio³a

O to chodzi, ¿e w kosciele ju¿ sie dowiedzia³em...

, by siê przekonaæ, jak naprawdê jest.. ni¿

Kazdy ma prawo bronic swoich racji, a ty jeste¶ ¶mieszny, bo wszystko
bierzesz na powa¿nie.

2. Je¶li nie masz racji patrz pkt. 1.

"Kiedy¶ s³ysza³em, ¿e Jezus by³ pierwszym komunist±. Pó¿niej przesta³em
chodziæ do ko¶cio³a, wiêc nie wiem jak naprawdê jest.." Przesta³e¶? Nie
przesta³e¶? Jedno i drugie?

A có¿ to Idzikowski? Znowu przes³uchanie?
Skojarz ze sob± dwa zdania, które zacytowa³e¶, to zobaczysz pointê.

jb

Data: 2012-01-08 20:03:12
Autor: jadrys
Święto Trzech Ciuli

Kiedyś słyszałem, że Jezus był pierwszym komunistą.

Prawda.

Data: 2012-01-08 11:35:25
Autor: jr
¦wiêto Trzech Ciuli
On 8 Sty, 20:03, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Kiedy¶ s³ysza³em, ¿e Jezus by³ pierwszym komunist±.

Prawda.

Prorok siê znalaz³!...
(od sierpa i m³ota)

jb

Data: 2012-01-08 23:10:15
Autor: jadrys
Święto Trzech Ciuli
W dniu 2012-01-08 20:35, jr pisze:

Kiedyś słyszałem, że Jezus był pierwszym komunistą.
Prawda.

Prorok się znalazł!...
(od sierpa i młota)

jb

Jasne, a nie od machlojek bankowych i spekulacji giełdowych.

Data: 2012-01-08 14:55:02
Autor: Jacek Bia³y
¦wiêto Trzech Ciuli
On 8 Sty, 23:10, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Prorok siê znalaz³!...
> (od sierpa i m³ota)

> jb

Jasne, a nie od machlojek bankowych i spekulacji gie³dowych.

Wyt³umaczê ci, sk±d sie wziê³y spekulacje gie³dowe.
Ch³op posadzi³ buraki, ale nie wie, jaki bêdzie urodzaj i ile za nie
dostanie, gdy w pocie czo³a bedzie je zbiera³. Zamiast martwiæ siê
przez pó³ roku, czy dobrze zrobi³, nie sadz±c np. ziemniaków,
sprzedaje swoje buraki zanim jeszcze wyros³y, to znaczy na pniu po ju¿
ustalonej cenie. No ale jakiej cenie i i komu sprzedaje? Ano w³asnie
gie³dowemu spekulantowi, który za otrzymane od ch³opa pieni±dze trzyma
w rêku kontrakt futures sprzeda¿y buraków na okre¶lony dzieñ i po
okreslonej cenie.
Ch³op mo¿e teraz oraæ i siaæ nie martwi±c sie ju¿ o nic. Zmartwienie
ryzykiem bior± na siebie spekulanci, którzy siê specjalizuj± w
szacowaniu przysz³ych cen z najprzeró¿niejszych informacji. Najlepiej
gdy ich jest du¿o, wtedy statystyka sprawia, ¿e ceny kontraktu
odpowiadaj± warto¶ci realnej (której nie wyliczy nikt).
Pierwszymi gie³ami by³y w³a¶nie gie³gy towarowo-rolne, gdy¿ w
ronictwie ryzyko jest najwieksze a kto¶ kto je lubi, bierze je sobie
na kark. Spekulacja gie³dowa nie jest zajêciem twórczym, lecz
niezbednym, aby rynki nie buja³y w ob³okach. Pierwswze sygna³y
wszelkich zjawisk id± zawsze od spekulantów. I w³a¶nie ceny przez nich
generowane mówi± prostemu ch³opu, co w tym roku bêdzie siê op³acaæ.

jb

Data: 2012-01-08 20:36:28
Autor: XL
Święto Trzech Ciuli
Dnia Sun, 08 Jan 2012 20:03:12 +0100, jadrys napisa³(a):

Kiedy¶ s³ysza³em, ¿e Jezus by³ pierwszym komunist±.

Prawda.

Tak, prawda.
Potem zrobiono z Jego idei socjalizm... bo ludzie potrafi± dla korzy¶ci
obrzygaæ ka¿d± ideê.
--
XL

Data: 2012-01-08 23:10:22
Autor: jadrys
Święto Trzech Ciuli
W dniu 2012-01-08 20:36, XL pisze:
Dnia Sun, 08 Jan 2012 20:03:12 +0100, jadrys napisał(a):

Kiedyś słyszałem, że Jezus był pierwszym komunistą.
Prawda.
Tak, prawda.
Potem zrobiono z Jego idei socjalizm... bo ludzie potrafią dla korzyści
obrzygać każdą ideę.

Czarne owce zawsze się znajdą, i w każdym środowisku.

Data: 2012-01-09 05:31:17
Autor: stevep
¦wiêto Trzech Ciuli
Dnia 08-01-2012 o 18:42:43 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

[...]

j.b. to najbardziej klasyczny przypadek pieniacza.
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

¦wiêto Trzech Ciuli