Święto Wszystkich Oldtimerów

Data: 2011-10-30 19:36:11
Autor: Artur Maśląg
Święto Wszystkich Oldtimerów
W dniu 2011-10-29 23:21, Rabbit McCroolick pisze:
Przez cały rok stoją w stodołach lub garażach. Ale z okazji Wszystkich
Świętych są z nabożnym skupieniem wyciągane z ciepłych pieleszy przez swoich
wiekowych właścieli, by zrobić przedświąteczne zakupy i dojechać szczelnie
wypełnonym rodzinką, kwiatami i zniczami na cmentarz.

Wiedziałem, wiedziałem. Teraz tylko czekać na wysyp opowieści
poświątecznych o wyczynach kapeluszy...

To 1 listopada ładnych kilka lat temu po raz pierwszy zobaczyłem na własne
oczy Syrenę 101

101? Pokaz zdjęcia.

a dziś z kolei widziałem, rzadko dziś spotykaną Skodę 1000MB
na parkingu pod Biedronką,

1000MB? Gdybyś o Octavii pisał to tak....

Data: 2011-10-31 00:23:40
Autor: to
Święto Wszystkich Oldtimerów
begin Artur Maśląg
[...]

Ty jeden jesteś ponadto lub przeciwnie -- w samym środku -- bo być może sam do tego stada kapeluszy należysz.

Data: 2011-10-31 00:29:28
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:j8k5gc$7s2$1mx1.internetia.pl...

Wiedziałem, wiedziałem. Teraz tylko czekać na wysyp opowieści
poświątecznych o wyczynach kapeluszy...

Ale co wiedziałeś? Że masz problem z czytaniem tekstu ze zrozumieniem? Nie piszę o ludziach, ale o starych samochodach, które w te dni pojawiają się na drogach częściej niż zazwyczaj.

101? Pokaz zdjęcia.

Tak, 101 i to było największe zaskoczenie. Było to w erze "przedcyfrowej" o telefonach z aparatem nie wspominając, więc żadnej fotki nie mam. Uwierz mi, że potrafię odróżniać modele Syren.

1000MB? Gdybyś o Octavii pisał to tak....

Gdzie ty mieszkasz? Choć mieszkam w jednym z najbiedniejszych polskich województw, to na "ścianie zachodniej" nawet Fiat 126p to rzadkość a 125p to już zupełnie biały kruk.

Data: 2011-10-31 01:36:13
Autor: Maciek
Dnia Mon, 31 Oct 2011 00:29:28 +0100, Rabbit McCroolick napisał(a):

Gdzie ty mieszkasz? Choć mieszkam w jednym z najbiedniejszych polskich województw, to na "ścianie zachodniej" nawet Fiat 126p to rzadkość a 125p to już zupełnie biały kruk.

Hmmm... A w Malopolsce widuje sie niewiele 125p, ale bardzo duzo 126p. --
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-10-31 01:40:30
Autor: Krzysiek Kielczewski
ÂŚwiĂŞto Wszystkich OldtimerĂłw
On 2011-10-30, Rabbit McCroolick <bilgates@wp.pl> wrote:

Gdzie ty mieszkasz? ChoÌ mieszkam w jednym z najbiedniejszych polskich województw, to na "œcianie zachodniej" nawet Fiat 126p to rzadkoœÌ a 125p to ju¿ zupe³nie bia³y kruk.

Ja obecnie o wiele częsciej spotykam 125p niż 126p. Może więcej
miłośników?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-10-31 09:00:09
Autor: Artur Maśląg
On 2011-10-30, Rabbit McCroolick<bilgates@wp.pl>  wrote:

Gdzie ty mieszkasz? ChoĂŚ mieszkam w jednym z najbiedniejszych polskich
województw, to na "œcianie zachodniej" nawet Fiat 126p to rzadkoœÌ a 125p to
juÂż zupeÂłnie biaÂły kruk.

Ja obecnie o wiele częsciej spotykam 125p niż 126p. Może więcej
miłośników?

Ja widuję jedno i drugie i mam wrażenie, że 126p jest więcej.
Tak czy inaczej - widuję i to całkiem sporo choć stolica
i okolice do najbiedniejszych nie należą.

Data: 2011-10-31 08:55:23
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-31 00:29, Rabbit McCroolick pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg"<futrzak@polbox.com>  napisał w wiadomości

Wiedziałem, wiedziałem. Teraz tylko czekać na wysyp opowieści
poświątecznych o wyczynach kapeluszy...

Ale co wiedziałeś?

No przecież napisałem - wysyp opowieści o kapeluszach. To stwierdzenie
faktu, nie polemika.

Że masz problem z czytaniem tekstu ze zrozumieniem?

Wręcz przeciwnie.

Nie
piszę o ludziach, ale o starych samochodach, które w te dni pojawiają się na
drogach częściej niż zazwyczaj.

A ja piszę o podtekstach i stereotypach. O samochodach też.

[...]

Napisałeś parę lat temu, to jak najbardziej era cyfrowa. Jeżeli było
to 20 lat temu to już brzmi inaczej. Tak czy inaczej szkoda, że
fotek nie masz.

[...]

Polska centralna - maluchów ci u nas dostatek, kwadratów takowoż.
Co rzadkich modeli Skód - wystarczy wybrać się za naszą południową
granicę i tam tych cudów sporo jeździ, stąd 1000MB to nie rarytas.

Data: 2011-11-01 00:48:35
Autor: Rabbit McCroolick
Święto Wszystkich Oldtimerów

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:j8lk9b$4s0$1inews.gazeta.pl...
częściej niż zazwyczaj.

A ja piszę o podtekstach i stereotypach.

Nie taka była moja intencja.

Napisałeś parę lat temu, to jak najbardziej era cyfrowa. Jeżeli było
to 20 lat temu to już brzmi inaczej.

Nie wyraziłem się dość jasno. Era cyfrowa - miałem na myśli powszechność aparatów cyfrowych.Cyfrówki stały się dobrem powszechnie występującym nie dalej jak 6 - 7 lat temu (moją pierwszą zakupiłem w 2003 r. i tanio nie było)

Polska centralna - maluchów ci u nas dostatek, kwadratów takowoż.

No to u mnie jest zupełnie inaczej, ale bywam ze względów rodzinnych w powiecie przysuskim oraz drzewickim i nie zuważyłem w ostatnich czasach zbyt wielu Polskich Fiatów na drogach.

Co rzadkich modeli Skód - wystarczy wybrać się za naszą południową
granicę i tam tych cudów sporo jeździ, stąd 1000MB to nie rarytas.

Zabawne. Ja mam zdecydowanie bliżej do Czech, ale to Ty mi o czeskich pojazdach opowiadasz;-) Otóż 1000MB we współczesnych Czechach, też nie jest często widywanym pojazdem ani nawet 100. Owszem 105, 120 i 130 jeszcze trochę jeździ (zwłaszcza 120) ale wcześniejsze modele to rarytasy. Nawet pierwszego w życiu Veloreksa widziałem w Polsce a nie w Czechosłowacji.

Data: 2011-10-31 01:39:10
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-10-30, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Wiedziałem, wiedziałem. Teraz tylko czekać na wysyp opowieści
poświątecznych o wyczynach kapeluszy...

Mówisz i masz:

1) DK, teren niezabudowany: 45km/h przez dwa kilometry za
dziadkiem w felicji, niestety nie było jak i gdzie bezpiecznie
wyprzedzić.

2) Ekspresówka, dwa pasy, osobówka wyprzedza osobówkę - przez
kilometr...

Ale za to cisza na CB, brak "przedstawicieli handlowych", mało TIRów -
dało się żyć. Pierwszy raz wyjeżdżałem w trasę w okolicach pierwszego
listopada - bałem się, że będzie gorzej. Na pięćset kilometrów ze dwa
razy ktoś mi zajechał drogę, ze dwa razy trafiłem na miszcza "ja się
nie dam wyprzedzić" i tylko raz się zastanawiałem czy nie będę musiał
uciekać na pobocze, ale zdążył się koleś schować zanim zacząłem uciekać.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Święto Wszystkich Oldtimerów