Świętojebliwa ze zboczeńcami.

Data: 2014-01-18 16:01:10
Autor: stevep
Świętojebliwa ze zboczeńcami.
# Anna Grodzka powiedziała IAR, że zapisuje się do tego zespołu  parlamentarnego, gdyż chce, tak jak jego członkowie, walczyć z ideologią  gender.
- Jestem przeciwniczką rozwoju ideologii gender. Gender jest nauką,  czynienie z tego ideologii jest nieporozumieniem  - wyjaśniła Grodzka.  Dodała, że jest za rodziną, rozumianą jednak nie tylko jako kobieta i  mężczyzna.
Posłanka ma nadzieję, że w zespole parlamentarnym nie będzie traktowana  jako persona non grata. - Jestem osobą, która lubi próbować rozmawiać,  dyskutować, jestem otwarta  - zapewnia.
Zespół parlamentarny "Stop ideologii gender" powstał w ubiegłym tygodniu.  Beata Kempa z Solidarnej Polski poinformowała, że celem zespołu jest  obrona tożsamości płciowej człowieka i praca na rzecz wprowadzania zmian  legislacyjnych mających na celu obronę praw tradycyjnej rodziny i  wspieranie polityki prorodzinnej.
Kiedy zespół powstawał, w jego skład weszło 15 posłów Solidarnej Polski i  jeden senator.
Artykuł pochodzi z kategorii: Polska
Przejdź na początek artykułu
Ze strony:
http://tnij.org/qrfrch4