Święty Antoni Smoleński

Data: 2017-03-28 19:36:56
Autor: 27:1
Święty Antoni Smoleński
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114871,21558220,macierewicz-przemawia-na-pikniku-nato-wtedy-nad-glowami-zolnierzy.html#Czolka3Img

Minister obrony narodowej spotkał się z żołnierzami uczestniczącymi w pikniku NATO w Piotrkowie Trybunalskim. W ramach pikniku odwiedzający mają okazję zobaczyć m.in. siedmiometrowe amerykańskie transportery opancerzone Stryker, transportery Rosomak, czołg "Leopard" oraz blisko stu żołnierzy w pełnym ekwipunku. Na uczestników imprezy czeka wojskowa grochówka. Ale wprawne oko mogło wypatrzeć w Piotrkowie też transparent przygotowany na przyjazd Antoniego Macierewicza. "Św. Antoni Smoleński" - głosi napis tuż nad głowami polskich żołnierzy."

Było już "błogosławione łono" to może być i śnięty Antoni czy inna fatimska tajemnica. Przychlastów w PiS nie brakuje.

CL

Data: 2017-03-28 12:24:27
Autor: Zenek Kapelinder
Święty Antoni Smoleński
I tyle pizdziak twojego co sobie popiszesz w przerwach miedzy elektrowstrzasami. Leczenie przynosi skutek bo coraz krotsze teksty piszesz.

Data: 2017-03-28 21:42:45
Autor: Trefniś
Święty Antoni Smoleński
W dniu .03.2017 o 21:24 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

I tyle pizdziak twojego co sobie popiszesz w przerwach miedzy  elektrowstrzasami. Leczenie przynosi skutek bo coraz krotsze teksty  piszesz.

To jest krzyk rozpaczy!
Wypada im współczuć...

--
Trefniś

Data: 2017-03-28 22:11:32
Autor: 27:1
Święty Antoni Smoleński
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yxts1jgvmtaby1tncap.home...
[...]

Wal się PiS-owski przygłupie. Módl się do św. Antoniego Smoleńskiego! ;-)))

CL

Data: 2017-03-28 22:32:48
Autor: Trefniś
Święty Antoni Smoleński
W dniu .03.2017 o 22:11 27:1 <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Naucz się cytować, niedorozwoju!
Pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Data: 2017-03-28 22:50:45
Autor: u2
Święty Antoni Smoleński
W dniu 2017-03-28 o 22:32, Trefniś pisze:
Naucz się cytować, niedorozwoju!
Pozdrowienia od ani.

pajdak robi doskonałą robotą jak swetru, kiju i schetynu:)))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-03-28 23:21:09
Autor: Trefniś
Święty Antoni Smoleński
W dniu .03.2017 o 22:50 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2017-03-28 o 22:32, Trefniś pisze:
Naucz się cytować, niedorozwoju!
Pozdrowienia od ani.

pajdak robi doskonałą robotą jak swetru, kiju i schetynu:)))))))

No właśnie pisałem - mają biegunkę z ilością postów...
Klizmafilia? Koprofilia?
:)

--
Trefniś

Data: 2017-03-29 00:19:06
Autor: u2
Święty Antoni Smoleński
W dniu 2017-03-28 o 23:21, Trefniś pisze:
No właśnie pisałem - mają biegunkę z ilością postów...
Klizmafilia? Koprofilia?

pajdak daje pajdy jak rasowy pajdziu:))))))))

Data: 2017-03-28 22:10:52
Autor: 27:1
Święty Antoni Smoleński

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:10f643ea-166c-4c97-9ec4-8eb0ec3f257cgooglegroups.com...
I tyle pizdziak twojego co sobie popiszesz w przerwach miedzy elektrowstrzasami. Leczenie przynosi skutek bo coraz krotsze teksty piszesz.

Sam jesteś piździak PiS-owski głąbie! Modlisz się już do Św. Antoniego Smoleńskiego?

CL

Data: 2017-03-29 08:38:11
Autor: A. Filip
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> pisze:
Użytkownik "27:1" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości
[...]

Widziałem ten transparent nad głowami żołnierzy. To już nie jest śmieszne!
To jest chore! Uciekinierzy z psychuszki zajęli się obroną państwa.

<ironia> Za ministra psychiatry (Klich PO) było lepiej.  WP z zabójczą
skutecznością eliminowało wrogów choćby i byli prezydentami. </ironia>

Data: 2017-03-29 09:00:51
Autor: A. Filip
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Co mi tu wracasz do czasów Klicha? Nie widzisz, co się dzieje? To
jakieś szaleństwo!

Tylko powrót do standardów ministra psychiatry CIEBIE uratuje? :-)

To co robi Macierewicz jest dużym błędem/zagrożeniem jeśli RP3 grozi
spore zagrożenie z groźbą  "niewystarczającego+" wsparcia ze strony NATO
w ciągu najbliższych 10 lat.  Jeśli grozi to likwidacja poboru była
GIGANTYCZNYM błędem.