Święty Antoni - opiekun zagubionych

Data: 2010-08-28 00:22:20
Autor: u2
Święty Antoni - opiekun zagubionych
... apeluje do Polonii :

http://www.rp.pl/artykul/459542,528042.html

" Szef zespołu parlamentarnego ds. katastrofy smoleńskiej Antoni
Macierewicz wezwał Polaków mieszkających w USA do głosowania w
nadchodzących wyborach na polityków, którzy poprą w Kongresie wniosek o
międzynarodowe śledztwo w sprawie katastrofy smoleńskiej.

Rezolucję w tej sprawie złożył 30 czerwca br. w Komisji Spraw
Zagranicznych Izby Reprezentantów Kongresu USA republikański kongresman
z Nowego Jorku Peter King.

Antoni Macierewicz do Stanów Zjednoczonych przybył z Kanady. Po Chicago,
gdzie przebywał od początku tygodnia, udał się na zachodnie wybrzeże
USA. "Jest to robocza wizyta. Zostałem zaproszony przez Radio Maryja i
Solidarność z Los Angeles i San Francisco" - powiedział w rozmowie PAP.

Poseł PiS tłumaczył, że chodzi mu o przekazanie Polonii informacji na
temat prac zespołu parlamentarnego ds. katastrofy smoleńskiej. "Polonia,
z którą się spotykam, nie jest w stanie zrozumieć, dlaczego rzecznik
prasowy rządu Paweł Graś powiedział, że premier i rząd nie będą
współpracować z zespołem, który reprezentuje jedną czwartą polskiego
parlamentu" - powiedział Macierewicz.

Podczas pobytu w Chicago poseł PiS spotkał się z prezesem Kongresu
Polonii Amerykańskiej (KPA) Frankiem Spulą. "Było to oficjalne spotkanie
i uzyskałem obietnice, że Kongres poprze to stanowisko związane z
koniecznością powołania międzynarodowej komisji" - powiedział.

O wsparciu rezolucji w tej sprawie szef zespołu parlamentarnego ds.
katastrofy smoleńskiej rozmawiał także w Chicago z demokratycznym
kongresmanem z Illinois Mike'iem Quigleyem. "Kongresman powiedział, że
się z nią zapozna i że jest nadzieja, że ją poprze" - wskazał
Macierewicz. Dodał, że podobne rozmowy prowadził z politykami w Kanadzie.

"Macierewicz, który bywał już kilkakrotnie w Stanach Zjednoczonych, nie
zna Polonii i bardzo przecenia możliwości jej oddziaływania na
amerykańskie centra polityczne" - powiedział PAP Piotr Domaradzki,
redaktor naczelny wydawanego w Chicago "Dziennika Związkowego".

Poseł PiS z Chicago udał się na zachodnie wybrzeże USA, gdzie odwiedzi
Polonię w San Francisco i Los Angeles. Wizytę w Stanach Zjednoczonych
zakończy w Waszyngtonie."

Data: 2010-08-27 22:49:46
Autor: b0niek
Święty Antoni - opiekun zagubionych
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...>
[...]

Hehe, piękne, jeden z głównych ideologów pisowskiego betonu jedzie do
hameryki, żeby indoktrynować trochę mniej rozgarniętych rodaków, specjalistów
od azbestu, drobnych kombinatorów i prostych ciułaczy dolców.
W dodatku dzielny pan Antek przyznaje, że dzielna polonia za cholerę nie
orientuje się i nie rozumie współczesnej polskiej rzeczywistości.
Pasują do siebie jak ulał, lgnie swój do swego.
Nic dziwnego, że później te przygłupy tłumnie głosują na jarkacza.

Data: 2010-08-28 00:53:20
Autor: u2
W dniu 2010-08-28 00:49, b0niek pisze:
[...]

Widzisz, jankesi nie są tacy głupi jak ty, ruski sprzedawczyku.

Dlatego Antek jedzie odetchnąć trochę wolnością w hameryce.

Data: 2010-08-27 23:00:59
Autor: b0niek
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Nic dziwnego, że później te przygłupy tłumnie głosują na jarkacza.

Widzisz, jankesi nie są tacy głupi jak ty, ruski sprzedawczyku.

Bo jankesi nie głosują na jarkacza, białoruski matołku.

Dlatego Antek jedzie odetchnąć trochę wolnością w hameryce.

Tylko niech uważa, żeby się tym azbestem zbytnio nie zaciągał, bo później
będzie trwonił naszą kasę z NFZ lecząc raka płuc.

Data: 2010-08-28 01:02:36
Autor: u2
W dniu 2010-08-28 01:00, b0niek pisze:
> [...]

Tylko niech uważa, żeby się tym azbestem zbytnio nie zaciągał, bo później
będzie trwonił naszą kasę z NFZ lecząc raka płuc.

Nie pierdol pełoska mendo.

Data: 2010-08-27 23:08:16
Autor: b0niek
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Bo jankesi nie głosują na jarkacza, białoruski matołku.
> Tylko niech uważa, żeby się tym azbestem zbytnio nie zaciągał, bo później
> będzie trwonił naszą kasę z NFZ lecząc raka płuc.

Nie pierdol pełoska mendo.

Na pewno nie wiesz jak to jest, pisowska cioto.

Data: 2010-08-28 01:09:49
Autor: u2
W dniu 2010-08-28 01:08, b0niek pisze:
Nie pierdol pełoska mendo.
Na pewno nie wiesz jak to jest, pisowska cioto.

Za to ty wiesz :)

Data: 2010-08-27 23:17:06
Autor: b0niek
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Na pewno nie wiesz jak to jest, pisowska cioto.

Za to ty wiesz :)

Zieeeeew.

Data: 2010-08-28 01:18:40
Autor: u2
Święty Antoni - opiekun zagubionych
W dniu 2010-08-28 01:17, b0niek pisze:
Za to ty wiesz :)
Zieeeeew.

No to żłoba mendo.

Data: 2010-08-28 01:31:11
Autor: pluton
[...]

Antek, musisz wystrugac kszyrza, postawic go gdzies na srodku ulicy,
skombinowac kilku obroncow kszyrza i wezwac Obame do negocjacji
w sprawie tego sledztwa.

Nullification

Święty Antoni - opiekun zagubionych