Swiety mikołaj ?? :-)

Data: 2009-12-08 20:18:51
Autor: PawelC
Swiety mikołaj ?? :-)
Taka ciekawostka...
kilka tygodni temu jakiś gówniarz (bo raczej nie była to stłuczka) rozwalił mi na parkingu przed sklepem lewą tylną lampę w mojej Carisma'ie. Lakier nie został draśnięty - poszły same szybki i jedna żarówka.
Zgłosiłem szkodę i na policje (marna szansa odnalezienia sprawcy, ale z obywatelskiego obowiązku powiadomiłem), zaraz potem że auto miało wykupione AC (ostatni rok świetności) powiadomiłem swojego ubezpieczyciela.
Tak, z kolejnej pro-formy zaczekałem grzecznie dwa dni na rzeczoznawce, facet przyszedł, zrobił zdjęcia mojej "caruni" z wszystkich stron, obsłuchał nawet silnik, że o badaniu całości lakiera nie wspomnę.
Podpisaliśmy papierki, rozjechali się w swoje strony, przy czym ja zaraz   najpierw na auto złom, gdzie czekała na mnie już taka przygotowana lampa, a potem do swojego mechanika, celem wymiany... nie żebym sam nie potrafił wykręcić i wkręcić dwóch szybek w samochodzie, ile dawno się z nim nie widziałem :)
Kosztowało mnie to wszystko 150 plus pół litra.
Zapomniałem o całej historii, aż do dzisiaj, gdy nie co zdziwiony przyszło odszkodowanie z "insiury" na kwotę 1500 z groszami.
Nie wiem czy takie w Polsce są standardy - pierwszy raz odkąd mam prawko i samochód (a będzie tego 15 lat) miałem tego typu styczność z ubezpieczalnią, ale powiem tak... mnie się to podoba :)

Data: 2009-12-08 20:51:21
Autor: glang
Swiety mikołaj ?? :-)
Taka ciekawostka...
[...]

pogadamy jak pójdziesz znowu po AC na nastepny samochód i się okaże że straciłeś wszystkie zniżki i bedzie drożej o 2500 :)))))))
czego nikomu nie życzę
pzdr
GL

Data: 2009-12-09 00:25:29
Autor: Moon
Swiety mikołaj ?? :-)
PawelC wrote:
Taka ciekawostka...
> [...]
prawko i samochód (a będzie tego 15 lat) miałem tego typu styczność z
ubezpieczalnią, ale powiem tak... mnie się to podoba :)

LOL!
W przyszłym roku zapłacisz 5 stówek więcej za ubezpieczenie i już bedzie ci się to mniej podobać:)

moon

Data: 2009-12-09 08:03:54
Autor: Krzysiek Kielczewski
Swiety mikołaj ?? :-)

Data: 2009-12-09 09:21:54
Autor: Lagod
Swiety mikołaj ?? :-)

Data: 2009-12-09 09:47:09
Autor: LEPEK
Swiety mikołaj ?? :-)

Data: 2009-12-09 11:22:40
Autor: Moon
Swiety mikołaj ?? :-)

Data: 2009-12-09 11:39:10
Autor: Krzysiek Kielczewski
Swiety mikołaj ?? :-)

Data: 2009-12-09 16:03:34
Autor: J.F.
Swiety mikołaj ?? :-)
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com>
On 2009-12-08, Moon <munip79@yahoo.com> wrote:
[...]

Czyli będzie jakieś osiem stów do przodu, panie IQ 140.

A za dwa lata moglby zaplaci 3 stowki wiecej i juz tylko 5 stow do przodu :-)

Takie drobne szkody potrafia byc relatywnie drogie, chyba ze sie juz ma max znizki i po szkodzie tylko przez rok podniosa ..

J.

Data: 2009-12-09 16:14:53
Autor: Krzysiek Kielczewski
Swiety mikołaj ?? :-)
On 2009-12-09, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

LOL!
[...]

Dalej do przodu. I te pięć stówek przez dwa lata będzie miał w swojej
kieszeni.

Takie drobne szkody potrafia byc relatywnie drogie, chyba ze sie juz ma max znizki i po szkodzie tylko przez rok podniosa ..

Przy przebiciu 1500 kontra 200 to prawie zawsze będzie do przodu.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-12-09 09:32:38
Autor: Kapsel
Swiety mikołaj ?? :-)

Data: 2009-12-09 10:37:56
Autor: Paweł W.
Swiety mikołaj ?? :-)

Data: 2009-12-09 16:16:05
Autor: J.F.
Swiety mikołaj ?? :-)
Użytkownik "PawelC" <pablo35CUTTHIS@gazeta.pl> napisał
[...]

A teraz zadzwon do ASO i zapytaj sie ile bedzie kosztowala taka drobna naprawa.

Choc mysle ze to jakis blad w ich programie .. a moze kosztorysy mu sie pomylily, albo cos tam jeszcze uszkodzonego zauwazyl.

Mnie ostatnio drzwi wgnietli - propozycja 1800zl, na naprawe w ASO nie starczy, na drzwi ze szrotu z duuuza nawiazka.

J.

Swiety mikołaj ?? :-)