¦wieża karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian

Data: 2012-11-21 18:30:25
Autor: xbartx
¦wieża karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian

Odnośnie tego postu:

właśnie dostałem nową kartę z Synka. Aktywacja i od razu próba zapłacenia rachunku za gaz. I co?

-- -- -
Płatność do: PGNiG Oddział Dolnośląski (11805)
Kwota: 39.09 PLN (w tym 0.60 PLN opł. serwisowej)
Wersja polska English version German version Spainish version Italian version
Zostało: - minut

Transakcja niekompletna, do chwili obecnej nie otrzymaliśmy potwierdzenia poprawnej wpłaty.

Opis błędu: Zbyt wysoki wynik oceny ryzyka transakcji przeprowadzonej przez PolCard. (err49)
-- -- -

Cholera nowa świeża karta, tfu dziewica, ma zbyt wysoką ocenę ryzyka przy płatności na zawrotną kwotę 39,09 zł. To jaka karta nie ma? Oto jest pytanie ;)

--
xbartx

Data: 2012-11-21 22:54:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
¦wieża karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian

"xbartx" k8j6k1$g8t$1@node1.news.atman.pl

Cholera nowa ¶wieża karta, tfu dziewica, ma zbyt wysok± ocenę ryzyka przy
płatno¶ci na zawrotn± kwotę 39,09 zł. To jaka karta nie ma? Oto jest
pytanie ;)

Nie żal Ci dziewicy SyneCkowej na gaz? Zagazowuje się
obecnie kartami Citiego -- 10% zwrotu w wypadku fotokasy.
(ale wcze¶niej trzeba zarejestrować się)

Data: 2012-11-21 14:14:59
Autor: Piotr Hołda
W dniu ¶roda, 21 listopada 2012 22:54:52 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
> [...]

Nie żal Ci dziewicy SyneCkowej na gaz? Zagazowuje się

obecnie kartami Citiego -- 10% zwrotu w wypadku fotokasy.

A co Mu szkodzi zrobić lokatę najpierw w Citi a potem w Syncu t± sam± faktur±?

Data: 2012-11-21 23:25:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
¦wieża karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian

"Piotr Hołda" 2bef8277-c0d5-4d41-af4c-3923377166ff@googlegroups.com

Nie żal Ci dziewicy SyneCkowej na gaz? Zagazowuje się
obecnie kartami Citiego -- 10% zwrotu w wypadku fotokasy.

: A co Mu szkodzi zrobić lokatę najpierw w Citi a potem
: w Syncu t± sam± faktur±?

A następnie jeszcze w Agrikoli Łukasza?...

Data: 2012-11-22 22:12:11
Autor: xbartx
¦wieża karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian

No i sprawa się wyjaśniła ;)
Oto odpowiedĹş Dialcom24pl operatora portalu Przelewy24:

"Ryzyko m.in. ocenia sam Polcard. Na podstawie tego współczynnika – przepuszczamy albo i nie niektóre transakcje. Generalnie to do nas należy decyzja, czy puścić czy zablokować daną wpłatę, nawet gdy Polcard oznaczy ją wysokim stopniem fraudu. Taka polityka po naszej stronie powoduje, że współczynnik fraudowy w naszym systemie praktycznie spadł do zera. Możemy oczywiście ignorować “ostrzeżenia” Polcardu i puszczać takie transakcje, jednakże tylko i wyłącznie na Państwa odpowiedzialność. Zdaję sobie sprawę, że nikt nie będzie reklamować w banku płatności za gaz, który zużył. Jednakże nie podejmiemy takiego ryzyka. Jeżeli mamy puszczać każdą (nawet oznaczoną jako ryzykowną) transakcję – proszę o oficjalne stanowisko PGNiG w tej sprawie. Odnośnie informacji, że była to pierwsza transakcja kartą Klienta. Możliwe, że miało to właśnie wpływ na taki wynik. Możliwe, że karta jest “prepaidowa”, co kwalifikuje ją jako ryzykowną. Możliwe też, że z adresu IP Klienta był dokonany kiedyś fraud na kartach. Tych kilka czynników a także jeszcze kilka innych ma wpływ na ten współczynnik ryzyka."

Hmmm aż mnie korci, tylko nie wiem czy jest sens, żeby napisać do MC, jak to w końcu jest z tym płaceniem ich kartą mniej więcej jak w tej popularnej raklamie. Bo z tego co czytam powyżej wychodzi, że być może Polcard, oczywiście między innymi, monitoruje również np. facebooka i jak nie mam tam konta, to znaczy według nich, iż nie istnieję, więc jestem carderem tudzież crackerem i fraudu chcę dokonać ;)
Transakcję niby blokują a blokada pojawia się oczywiście na koncie i na tydzień mamy lokatę bezbelkową he he. Może przed płaceniem powinni kazać wypełnić krótką ankietę "czy aby na pewno się nadaję aby zapłacić swoją kartą w Polcard", wiadomo nikt ankiet za bardzo nie lubi ale przy większych kwotach ma to sens, żeby blokada na koncie tydzień nie wisiała na lokacie bezbelkowej.

--
xbartx

Data: 2012-11-23 02:01:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
¦wieża karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian

"xbartx" k8m7vr$k30$1@node1.news.atman.pl

No i sprawa się wyja¶niła ;)
Oto odpowiedĽ Dialcom24pl operatora portalu Przelewy24:

Nie można tego weryfikować za pomoc± SMSów?
Czy szansa ;) jednoczesnej kradzieży karty
i telefonu jest aż tak duża? Może dałoby się
to weryfikować jakim¶ PINem?...

Data: 2012-11-23 06:06:38
Autor: Olgierd
¦wieża karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 23:12:12 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

Hmmm aż mnie korci, tylko nie wiem czy jest sens, żeby napisać do MC, jak  to w końcu jest z tym płaceniem ich kart± mniej więcej jak w tej popularnej raklamie. Bo z tego co czytam powyżej wychodzi,

Napisz do odbiorcy płatno¶ci, żeby zmienił dostawcę usług płatniczych. Poważnie.
Polcard rozlicza szereg innych płatno¶ci, aczkolwiek robi to ewentualnie bezpo¶rednio -- bez różnych nakładek -- więc PGNiG (czy jaka¶ spółka zależna) ¶miało może wej¶ć z nimi w bezpo¶rednie stosunki.

Dialcom jest dla cieniasów. Poważnie.

--
Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2012-11-23 16:33:27
Autor: xbartx
¦wieża karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian
Dnia Fri, 23 Nov 2012 06:06:38 -0800, Olgierd napisał(a):

W dniu czwartek, 22 listopada 2012 23:12:12 UTC+1 uĹĽytkownik xbartx
napisał:

Hmmm aż mnie korci, tylko nie wiem czy jest sens, żeby napisać do MC,
jak to w końcu jest z tym płaceniem ich kartą mniej więcej jak w tej
popularnej raklamie. Bo z tego co czytam powyĹĽej wychodzi,

Napisz do odbiorcy płatności, żeby zmienił dostawcę usług płatniczych.
PowaĹĽnie.
Polcard rozlicza szereg innych płatności, aczkolwiek robi to ewentualnie
bezpośrednio -- bez różnych nakładek -- więc PGNiG (czy jakaś spółka
zależna) śmiało może wejść z nimi w bezpośrednie stosunki.

Dialcom jest dla cieniasĂłw. PowaĹĽnie.

Być może. Aczkolwiek dzisiaj spróbowałem za zupełnie coś innego zapłacić inną kartą na innej stronie internetowej, nawet z pracy to zrobiłem czyli inny komputer i inne IP. I co? He he err49 czyli "ju ar fakin kard bastard" :) Może ja wiszę w Polcardzie na gazetce "Tych klientów nie obsługujemy?".

--
xbartx

¦wieża karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian