安ie瘸 karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian

Data: 2012-11-22 22:12:11
Autor: xbartx
安ie瘸 karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian

No i sprawa si wyjania ;)
Oto odpowied驕 Dialcom24pl operatora portalu Przelewy24:

"Ryzyko m.in. ocenia sam Polcard. Na podstawie tego wsp籀czynnika przepuszczamy albo i nie niekt籀re transakcje. Generalnie to do nas nale髒y decyzja, czy puci czy zablokowa dan wpat, nawet gdy Polcard oznaczy j wysokim stopniem fraudu. Taka polityka po naszej stronie powoduje, 髒e wsp籀czynnik fraudowy w naszym systemie praktycznie spad do zera. Mo髒emy oczywicie ignorowa ostrze髒enia Polcardu i puszcza takie transakcje, jednak髒e tylko i wycznie na Pastwa odpowiedzialno. Zdaj sobie spraw, 髒e nikt nie bdzie reklamowa w banku patnoci za gaz, kt籀ry zu髒y. Jednak髒e nie podejmiemy takiego ryzyka. Je髒eli mamy puszcza ka髒d (nawet oznaczon jako ryzykown) transakcj prosz o oficjalne stanowisko PGNiG w tej sprawie. Odnonie informacji, 髒e bya to pierwsza transakcja kart Klienta. Mo髒liwe, 髒e miao to wanie wpyw na taki wynik. Mo髒liwe, 髒e karta jest prepaidowa, co kwalifikuje j jako ryzykown. Mo髒liwe te髒, 髒e z adresu IP Klienta by dokonany kiedy fraud na kartach. Tych kilka czynnik籀w a tak髒e jeszcze kilka innych ma wpyw na ten wsp籀czynnik ryzyka."

Hmmm a髒 mnie korci, tylko nie wiem czy jest sens, 髒eby napisa do MC, jak to w kocu jest z tym paceniem ich kart mniej wicej jak w tej popularnej raklamie. Bo z tego co czytam powy髒ej wychodzi, 髒e by mo髒e Polcard, oczywicie midzy innymi, monitoruje r籀wnie髒 np. facebooka i jak nie mam tam konta, to znaczy wedug nich, i髒 nie istniej, wic jestem carderem tudzie髒 crackerem i fraudu chc dokona ;)
Transakcj niby blokuj a blokada pojawia si oczywicie na koncie i na tydzie mamy lokat bezbelkow he he. Mo髒e przed paceniem powinni kaza wypeni kr籀tk ankiet "czy aby na pewno si nadaj aby zapaci swoj kart w Polcard", wiadomo nikt ankiet za bardzo nie lubi ale przy wikszych kwotach ma to sens, 髒eby blokada na koncie tydzie nie wisiaa na lokacie bezbelkowej.

--
xbartx

Data: 2012-11-23 02:01:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
安ie瘸 karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian

"xbartx" k8m7vr$k30$1@node1.news.atman.pl

No i sprawa si wyja郾i豉 ;)
Oto odpowied Dialcom24pl operatora portalu Przelewy24:

Nie mo積a tego weryfikowa za pomoc SMS闚?
Czy szansa ;) jednoczesnej kradzie篡 karty
i telefonu jest a tak du瘸? Mo瞠 da這by si
to weryfikowa jakim PINem?...

Data: 2012-11-23 06:06:38
Autor: Olgierd
安ie瘸 karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 23:12:12 UTC+1 u篡tkownik xbartx napisa:

Hmmm a mnie korci, tylko nie wiem czy jest sens, 瞠by napisa do MC, jak  to w ko鎍u jest z tym p豉ceniem ich kart mniej wi璚ej jak w tej popularnej raklamie. Bo z tego co czytam powy瞠j wychodzi,

Napisz do odbiorcy p豉tno軼i, 瞠by zmieni dostawc us逝g p豉tniczych. Powa積ie.
Polcard rozlicza szereg innych p豉tno軼i, aczkolwiek robi to ewentualnie bezpo鈔ednio -- bez r騜nych nak豉dek -- wi璚 PGNiG (czy jaka sp馧ka zale積a) 鄉ia這 mo瞠 wej嗆 z nimi w bezpo鈔ednie stosunki.

Dialcom jest dla cienias闚. Powa積ie.

--
Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2012-11-23 16:33:27
Autor: xbartx
安ie瘸 karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian
Dnia Fri, 23 Nov 2012 06:06:38 -0800, Olgierd napisa(a):

W dniu czwartek, 22 listopada 2012 23:12:12 UTC+1 u髒ytkownik xbartx
napisa:

Hmmm a髒 mnie korci, tylko nie wiem czy jest sens, 髒eby napisa do MC,
jak to w kocu jest z tym paceniem ich kart mniej wicej jak w tej
popularnej raklamie. Bo z tego co czytam powy髒ej wychodzi,

Napisz do odbiorcy patnoci, 髒eby zmieni dostawc usug patniczych.
Powa髒nie.
Polcard rozlicza szereg innych patnoci, aczkolwiek robi to ewentualnie
bezporednio -- bez r籀髒nych nakadek -- wic PGNiG (czy jaka sp籀ka
zale髒na) miao mo髒e wej z nimi w bezporednie stosunki.

Dialcom jest dla cienias籀w. Powa髒nie.

By mo髒e. Aczkolwiek dzisiaj spr籀bowaem za zupenie co innego zapaci inn kart na innej stronie internetowej, nawet z pracy to zrobiem czyli inny komputer i inne IP. I co? He he err49 czyli "ju ar fakin kard bastard" :) Mo髒e ja wisz w Polcardzie na gazetce "Tych klient籀w nie obsugujemy?".

--
xbartx

安ie瘸 karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian