Świeżak, pierwszy sprzęt...

Data: 2012-05-22 08:47:18
Autor: Grzybol
Świeżak, pierwszy sprzęt...
Użytkownik <stysial@op.pl> napisał w wiadomości
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Dupa tam. Kup se to na co Cie stac i co Ci sie podoba. Jak jestes myslacy to sie nauczysz na kazdym i nic Ci nie bedzie. Jak jestes debil to zabijesz sie na komarze. Podzial jest tylko taki. Reszta to bajki i pierdolenie tych co im sie wydaje ze umieja jezdzic. Wiem co pisze. Ponad 30 lat na moturach, zero wyjebki. Smieszy mnie jak mlody ktory przejechal 5 tys km plastikiem doradza, gimnastykuje sie, tlumaczy komus zeby zaczynal od 125 bo na 600 sie zabije itd. Tak jakby kurwa to jakas magia byla. Podczas jazdy motocyklem podobnie jak podczas jebania, po prostu trza myslec - wiecej rad nie potrzebujesz. Tego sie trzymaj i bedziesz zyl wiecznie:-)

--
Grzybol

Data: 2012-05-22 00:34:31
Autor: stysial
Świeżak, pierwszy sprzęt...
On 22 Maj, 08:47, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:

[...]

Gdzie tu można kliknąć "I like it!"? ;)

Dzięki wielkie.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2012-05-22 08:31:37
Autor: amos
Świeżak, pierwszy sprzęt...
On 22 Maj, 09:34, stys...@op.pl wrote:
> Dupa tam. Kup se to na co Cie stac i co Ci sie podoba.

Gdzie tu można kliknąć "I like it!"? ;)

Grzybola sie albo lubi albo nienawidzi.
Fajnie, ze ma coraz wiecej fanow. Moze w koncu funpage sie dorobi :)

--
amos

Data: 2012-05-22 15:55:10
Autor: stysial
Świeżak, pierwszy sprzęt...
Nie mam pojęcia kim jest człowiek podpisujący się nickiem "Grzybol", ale jedną wiadomością mi podpasował wystarczająco. Miejmy nadzieje że tego nie spieprzy ;)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2012-05-23 01:55:13
Autor: $heikh el $hah
Świeżak, pierwszy sprzęt...
W dniu 2012-05-23 00:55, stysial@op.pl pisze:
Miejmy nadzieje że tego nie spieprzy ;)

Miejmy nadzieję, że Ty się nie rozpieprzysz, idąc za jego radą.
Chociaż, mnie to w sumie zwisa i powiewa, skoro nie myślisz. :)

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-22 09:13:51
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Świeżak, pierwszy sprzęt...
Grzybol napisał(a):

podobnie jak podczas jebania, po prostu trza myslec

ale o czym???

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-05-22 16:58:38
Autor: Grzybol
Świeżak, pierwszy sprzęt...
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisał w wiadomości
Grzybol napisał(a):
podobnie jak podczas jebania, po prostu trza myslec
ale o czym???

Przecież to logiczne: podczas jazdy moturem myslec o jebaniu, a podczas jebania myslec o jebaniu... i wogole myslec o jebaniu:-)

--
Grzybol

Data: 2012-05-22 18:42:07
Autor: siny
Świeżak, pierwszy sprzęt...

Grzybol napisał(a):
podobnie jak podczas jebania, po prostu trza myslec
ale o czym???

Przecież to logiczne: podczas jazdy moturem myslec o jebaniu, a podczas jebania myslec o jebaniu... i wogole myslec o jebaniu:-)

grzybowa skwasniala bo w cieple stala

Data: 2012-05-23 13:41:17
Autor: Roman Niewiarowski
Świeżak, pierwszy sprzęt...

ale o czym???

o czyms malo przyjemnym, zeby dluzej jebac.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-05-23 17:58:43
Autor: Grzybol
Świeżak, pierwszy sprzęt...
Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:4fbcccde$0$1221$65785112news.neostrada.pl... W dniu

Kwintesencja jebania:-)

--
Grzybol

Świeżak, pierwszy sprzęt...