Świeże mięsko wzięło nogi za pas...

Data: 2009-08-29 14:10:39
Autor: Tzva Adonai
Świeże mięsko wzięło nogi za pas...
Dziesięcioletnia żona uciekła od 80-letniego męża. Do powrotu zmusił
ją ojciec. O tej przerażającej historii z Arabii Saudyjskiej czytamy w
"Rzeczpospolitej". Dziewczynka opuściła męża tuż po ślubie. Przez
dziesięć dni ukrywała się w domu ciotki. Potem musiała wrócić do 80-
latka.

Foto nowożeńców: http://www.wp.pl/i/ivar/F/200908/66792.jpg

Data: 2009-08-29 14:18:42
Autor: Antenka
On 29 Sie, 23:10, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Pedofilia w czystej postaci blee

Antenka

Data: 2009-08-29 23:24:27
Autor: Slavinka

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

E tam! Jak kochać - to sto lat i dłużej...

Data: 2009-08-29 14:27:31
Autor: Tzva Adonai
On 29 Sie, 23:24, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:

E tam! Jak kochać - to sto lat i dłużej...

Przyznaj się, ile polskich dzieci wydymałeś w swoim nazbyt długim
kacapsko-esbeckim żywocie, czerwona kurwo panslawistyczna...

Data: 2009-08-29 14:27:51
Autor: Antenka
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:423379fc-3c6b-4abd-9fd7-144db10e08c9o35g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

Pedofilia w czystej postaci blee

Antenka

E tam! Jak kochać - to sto lat i dłużej...

Ale dlaczego 10-letnie dziecko? To jest chore.

Antenka

Data: 2009-08-29 23:32:03
Autor: Lorn
Antenka pisze:
[...]

Chore dla nas... Przestańmy swe chrześcijańskie pierdzielenie przenosić na kraje innego wyzwania... Taki ich obyczaj. :>

Data: 2009-08-29 23:33:51
Autor: Slavinka

> [...]

Antenka

E tam! Jak kochać - to sto lat i dłużej...

Ale dlaczego 10-letnie dziecko? To jest chore.

Widziałaś tę dziesięciolatkę? Moja szwagierka urodziła córkę w wieku 13 lat.
A tam szybciej dojrzewają. Tysiące lat praktyki. Inna sprawa - czy on ja
używał? Chyba nie, skoro uciekła. Inaczej spodobałoby się...

Data: 2009-08-30 00:51:56
Autor: Antenka
[...]

To prawda, że wcześniej dojrzewają no i bardzo wcześnie się starzeją -
uroki klimatu południa. A co może się spodobać 10-latce, w starym,
stetryczałym, pomarszczonym dziadku? Chyba długa siwa broda...hehe

Antenka

Data: 2009-08-30 10:24:41
Autor: Slavinka

[...]

Są takie, które lubią dojrzałych bogatych facetów, zwłaszcza bezdzietnych,
lub których dzieci odpłynęły na swoje.

Data: 2009-08-30 01:50:36
Autor: Antenka
On 30 Sie, 10:24, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:2ba562cc-300e-4336-bbb8-82be06cbff75v2g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

Antenka

Są takie, które lubią dojrzałych bogatych facetów, zwłaszcza bezdzietnych,

Dojrzałych tak i bezdzietnych ::D Woadomo o co chodzi hihi

Antenka

Data: 2009-08-30 01:54:25
Autor: Tzva Adonai
On 30 Sie, 10:50, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Dojrzałych tak i bezdzietnych ::D Woadomo o co chodzi hihi

Nie brzydzi cię rozmowa z tym starym kacapskim dzieciojebcą?...

http://pu.i.wp.pl/?k=MTAyODAzMTMsMzIyMzQz&f=Salut.JPG

Data: 2009-08-30 02:05:07
Autor: Antenka
On 30 Sie, 10:54, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> [...]

> Dojrzałych tak i bezdzietnych ::D Woadomo o co chodzi hihi

Nie brzydzi cię rozmowa z tym starym kacapskim dzieciojebcą?...

Nie, dlaczego? Kto to jest? Pan Slavista? :)  Prawdę powiedziawszy
gustuję w trochę młodszych hihi i  nie będę się rozwodzić dlaczego, bo
musiałabym przytoczyć kawłek mojego życia - nie będę się przecież
publicznie obnażać. ;-) A tak na marginesie martwię się o twój stan -
wyluzuj.

Antenka

Data: 2009-08-29 23:26:14
Autor: Lorn
Slavinka pisze:
[...]

Byleby różnica wieku nie była stuletnia :> Co kraj to obyczaj...

Świeże mięsko wzięło nogi za pas...