¦wie¿e spojrzenie na Revolut, czyli karta wielowalutowa wchodzi pod strzechy

Data: 2019-01-15 00:31:14
Autor: jakdorobic.com
¦wie¿e spojrzenie na Revolut, czyli karta wielowalutowa wchodzi pod strzechy
Na temat Revolut napisano ju¿ naprawdê du¿o. Nie da siê ukryæ, i¿ brytyjski fintech zmienia aktualnie swoje oblicze. Na koniec 2018 roku mia³ w Polsce 300 tys. klientów. Plany na koniec 2019 roku? Pó³ miliona osób. Aby to osi±gn±æ, jego u¿ytkownikami przestan± byæ ju¿ tylko mi³o¶nicy nowych technologii, lecz musi siê ona otworzyæ równie¿ na standardowych u¿ytkowników us³ug p³atniczych. Takich, mniej obeznanych :) Czy da sobie radê? Pomóc ma w tym m.in. polski support, polskie numery kont, przet³umaczenie aplikacji, wydawanie kart w Polsce oraz europejska licencja bankowa.

Wiêcej na ten temat: https://jakdorobic.com/revolut/

Data: 2019-01-15 09:53:27
Autor: Jacek Maciejewski
¦wie¿e spojrzenie na Revolut, czyli karta wielowalutowa wchodzi pod strzechy
Dnia Tue, 15 Jan 2019 00:31:14 -0800 (PST), jakdorobic.com napisa³(a):

Wiêcej na ten temat: https://jakdorobic.com/revolut/

Podoba mi siê to. Szkoda ¿e tego nie by³o z 10 lat temu, kiedy jeszcze
podró¿owa³em.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-16 02:57:03
Autor: MK
¦wie¿e spojrzenie na Revolut, czyli karta wielowalutowa wchodzi pod strzechy
W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 09:31:15 UTC+1 u¿ytkownik jakdorobic.com napisa³:
[...]

Produkt dla osob o malym obyciu w swiecie finansów. Od lat istnieja karty bankowe, które pozwalaj± na dokonywanie platnosci na ca³ym swiecie po kursach organizacji p³atniczych. Teraz marketing inwestuje w slowo "multiwalutowy" i stad ta popularnowsc. Ja sam polecam zwykle karty bankowe, gdzie nie trzeba siê zastanawiaæ w jakiej walucie siê placi :).

MK

Data: 2019-01-16 07:10:32
Autor: Dawid Rutkowski
¦wie¿e spojrzenie na Revolut, czyli karta wielowalutowa wchodzi pod strzechy
W dniu ¶roda, 16 stycznia 2019 12:17:05 UTC+1 u¿ytkownik MK napisa³:

[...]

Jakie to karty jakich banków (czy te¿ fintechów)?
Ile kosztuje ich posiadanie?
Jak wygl±da sprawa zagranicznych bankomatów?

Data: 2019-01-16 12:26:43
Autor: Jacek Maciejewski
¦wie¿e spojrzenie na Revolut, czyli karta wielowalutowa wchodzi pod strzechy
Dnia Wed, 16 Jan 2019 02:57:03 -0800 (PST), MK napisa³(a):

po kursach organizacji p³atniczych

Co to niby znaczy? Bez sprejdu, po kursie ¶rednim jak w Revolucie?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-16 05:35:22
Autor: gtoni13
¦wie¿e spojrzenie na Revolut, czyli karta wielowalutowa wchodzi pod strzechy

jakdorobic.com spamerze, sprawdz temat a nie pisz bzdur !
Revolut jest dobry, ALE NIE MA darmowych przelewow, nawet SEPA !!
Poczytaj sprawdz a potem pisz.
Tak samo MK piszerz bzdury - niech nikt nie korzysta z jego opini !
Zwykle karty i kurs organizacji platniczych - bzdura.
Tylko NIEKTURE karty i to w szczegolnych okolicznosciach.
A tak dodatkowo Revolut to po kursie miedzybankowym, to jest co innego
Najpierw poczytajcie potem przemyslcie a dopiero potem piszcie, nie piszcie
BZDUR !

Data: 2019-01-16 10:56:13
Autor: gtoni13
¦wie¿e spojrzenie na Revolut, czyli karta wielowalutowa wchodzi pod strzechy
Po rocznym uzytkowaniu Revoluta nie widze w nim juz zadnych plusów, rewolucji,
w porownaniu do Kantoru Aliorowego, z ktorego tez korzystam.
Po ostatnich zmianach, brak SEPA i perspektywie brexitu plusy to tylko
marketingowy belkot !
1. Brak darmowych przelewów bankowych, nawet SEPA, tylko SWITF.
2. Bezplatne platnosci karta, jak wszedzie np paypal o ile odbiorca je akceptuje. To jedna zaleta.
3. Przewalutowanie bez szalu, przed chwila sprawdzone:
   Revolut euro 4,2826 zl
   Kantor A "   4,2957  "
   MC           4,2946
Wiec roznica tylko na 2 miejscu po przecinku - zadna rewelacja
4. Brak obslugi kasowej. Olbrzymia zaleta kantoru moge w PL wybrac fizyczne
euro, dolary itd na pierwsze platnosci za granica. Szukanie za granica bankomatu po przekroczeniu by kupic paliwo czi winiete to nie proste.
5. Obsluga konta tylko przez apka, to dla mnie wielki MINUS.
Po zgubieniu czy kradziezy telefonu daje zlodziejowi jak na talerzu konto do
zhakowania. Zapewnienia bankow o bezpieczenstwie to mrzonka. Jak rozbije telefon to jestem bez banku. Obsluga przez strone to co innego, moge pozyczyc tel czy pc i inkognito zrobic co potrzeba.
5. Dochodzi do tego niespodziewane blokowanie konta, zglaszane na forach.
Nie obslugiwanie kart Revoluta przez czesc bankomatow, problem z euronetem.
Na poczatek to wystarczy - Revolut zostaje u mnie tylko jako zapasowy,
wracam do innych kart i kont.
gtoni

¦wie¿e spojrzenie na Revolut, czyli karta wielowalutowa wchodzi pod strzechy