[pzdr] Swift WPI - Pulawska - Piaseczno

Data: 2009-09-14 20:29:38
Autor: DoQ
[pzdr] Swift WPI - Pulawska - Piaseczno
Witam,

Pozdrowka dla kierownika upolowanego dzis o 19:20 j/w. :)
Milo bo daaaawno nie widzialem oklejonego autka.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-09-14 23:12:03
Autor: Artur Miller

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:h8m2lr$c6r$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam,

Pozdrowka dla kierownika upolowanego dzis o 19:20 j/w. :)
Milo bo daaaawno nie widzialem oklejonego autka.

3 lata jezdzilem Puławską w te i nazad i nikogo nie widziałem z naklejką ...

@

Data: 2009-09-14 23:18:03
Autor: DoQ
Artur Miller pisze:

Pozdrowka dla kierownika upolowanego dzis o 19:20 j/w. :)
Milo bo daaaawno nie widzialem oklejonego autka.
3 lata jezdzilem Puławską w te i nazad i nikogo nie widziałem z naklejką ...

No to zupelnie jak ja :]

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-09-14 23:28:37
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:h8mc2m$i0k$1atlantis.news.neostrada.pl...
Artur Miller pisze:

[...]

    Ja dzis widzalem dwa pojazdy z naklejkami, ale na "oko" wygladaly jakby te naklejki zostaly po poprzednich wlascicielach.

PZDr
Adam

[pzdr] Swift WPI - Pulawska - Piaseczno