Swinie jebane...

Data: 2009-07-20 13:15:28
Autor: Jonasz
Swinie jebane...
Tanie panstwo na czas kryzydu wg PO :)
-- -

Kto myślał, że to koniec sporu o nagrody dla zarządu spółki PL.2012 - ten się przeliczył. Każdy z prezesów dostał po 110 tysięcy złotych premii. Minister sportu Mirosław Drzewiecki tłumaczył to tym, że dobrym menedżerom trzeba dobrze płacić. Ostatecznie jednak zaapelował do członków zarządu o oddanie pieniędzy. Okazuje się jednak, że trudniej jest nagrody zwrócić niż wziąć.

http://www.sport.pl/pilka/1,80056,6839050,PL_2012__Jednak_nie_oddadza_premii_.html

Data: 2009-07-20 13:48:35
Autor: jadrys
Swinie jebane...
Jonasz pisze:
[...]

Czego chcesz? To się nazywa kapitalizm.. Zabierają biednym a dają pod kapitalistyczny ryj, wiecznie nie nażartym świniom przy korycie.. A niektórzy ludzie nie mają na chleb ...

Data: 2009-07-20 17:16:42
Autor: Hans Kloss
Swinie jebane...
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Czego chcesz? To się nazywa kapitalizm..
Ciebie chyba pogieło. W kapitalizmie pieni±dze się ZARABIA, dzieki pomysłowo¶ci, inwencji i wyzyskowi ludu pracuj±cego miast i wsi. A skręcanie kasy w postaci nagród premii, talonów na samochody czy pralki itditp to nierozł±czne atrybuty socjalizmu, tego realnego. W którym zreszt± żyjemy, jak dowodzi opisany w tytułowym po¶cie przewał.
J-23

Data: 2009-07-20 20:17:32
Autor: jadrys
Swinie jebane...
Hans Kloss pisze:
[...]

Przecież oni te pieni±dze ZAROBILI, premia jest czę¶ci± poborów..  I Hans nie miej jakich¶ w±tpliwo¶ci - to co jest obecnie w Polsce to Twój ulubiony  kapitalizm, Fortuny powstawiaj± z dnia na dzień, wyzysk jest, bezrobotni i nędzarze też...

Data: 2009-07-20 18:50:41
Autor: Hans Kloss
Swinie jebane...
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Przecież oni te pieni±dze ZAROBIL
LOL

premia jest czę¶ci± poborów..
Taaa.. ci towarzysze dostaj±cy za komuny talony na samochody od waadzy ludowej też je "zarabiali", dokładnie w ten sam sposób.
Hans nie miej jakich¶ w±tpliwo¶ci - to co jest obecnie w Polsce to Twój ulubiony  kapitalizm,

Przeczytaj sobie życiorys Henryka Forda, J.P. Morgana albo choćby Wilusia Gatesa to ci może dać jakie¶ pojęcie co oznaczaj± słowa "kapitalizm" i "zarabiać".
Bo koryciarstwo, wiszenie u państwowej klamki i przeładunek publicznych pieniedzy w prywatne kieszenie z kapitalizmem nie maja wspólnego NIC- to czysty socjalizm, rzekłbym nawet że to owego socjalizmu esencja.
J-23

Data: 2009-07-20 21:09:13
Autor: jadrys
Swinie jebane...
Hans Kloss pisze:
[...]

Jeżeli czekasz na kapitalizm XIX i XX wieczny, to raczej się nie doczekasz. Nigdzie na ¶wiecie nic takiego nie jest już praktykowane. Dzięki (niestety dla Ciebie) Leninowi oczywi¶cie...

Data: 2009-07-20 21:38:31
Autor: Hans Kloss
Swinie jebane...
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Jeżeli czekasz na kapitalizm XIX i XX wieczny,

Nie ma czego¶ takiego jak "17stowieczny" czy "dwudziestopieciowieczny" "kapitalizm. "Kapitalizm" jest jeden- swobodny przepływ towarów, usług, idei i ludzi czyli gospodarka RYNKOWA i polityczny system WOLNO¦CIOWY był i jest możliwy zawsze i wszedzie.

 Nigdzie na ¶wiecie nic takiego nie jest już praktykowane.
No i co z tego? Jeszcze nie tak dawno "demokracja" nie była juz nigdzie praktykowana, a jednak powróciła.
Dzięki (niestety dla Ciebie) Leninowi oczywi¶cie...
Tzw "Lenin" był psychopatycznym idiot±, morderc± o mózgu zeżartym przez syfilis. Był zniezdolny zawi±zać sobie samodzielnie sznurowadeł a co dobiero zniszczyć system wolnorynkowy.
Wolna konkurencja w gospodarce i swobody obywatelskie s± konsekwentnie niszczone nie przez żadnych leninów tylko przez DEMOKRACJE. To ona powoduje że boukunopodobna hołota okrada twórcze i pracowite jednostki z owoców ich pracy oraz czyni z nich swoich niewolników.
Trzeba zniszczyć demokrację, tylko wtedy jest szansa że na powrót staniemy się ludĽmi wolnymi.
J-23

Data: 2009-07-21 16:25:55
Autor: jadrys
Swinie jebane...
Hans Kloss pisze:
[...]

Gdyby taki był, to pierwszy bym stan±ł w jego obronie. My¶lę że Lenin również.. W rzeczywisto¶ci ten kapitalizm polega na wyzysku słabszych,  na żerowaniu na nich, na zawłaszczaniu zasobów naturalnych na własno¶ć itd. itp. Tak Hans dzisiaj kapitali¶ci nie mog± sobie pozwolić na prowadzenie siedemnastowiecznego wyzysku.

 Nigdzie na ¶wiecie nic takiego nie jest już praktykowane.

No i co z tego? Jeszcze nie tak dawno "demokracja" nie była juz nigdzie praktykowana, a jednak powróciła.

Sam chyba w to nie wierzysz..

[...]

Nie zapominaj że był wodzem rewolucji, to On poci±gn±ł lud do walki.

[...]

Ta "demokracja" to współczesny kapitalizm. Nie wiem dlaczego niektórym się kojarzy z socjalizmem.
Też jestem za zniszczeniem tej "demokracji".

Data: 2009-07-21 20:00:13
Autor: Hans Kloss
Swinie jebane...
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Ta "demokracja" to współczesny kapitalizm. Nie wiem dlaczego niektórym się kojarzy z socjalizmem.
Też jestem za zniszczeniem tej "demokracji".

Po prostu z tzw "kapitalizmem" ten system nie ma prawie nic wspólnego, z socjalizmem- prawie wszystko bo jest jedn± z jego mutacji.
Jak to zmierzyć, zwazyć albo w inny sposób ocenić? Bardzo prosto, i to w dodatku ilosciowo.
Kluczem jest tu pojęcie tzw. redystrybyucji dochodu. Jeżeli całym dochodem wypracowanym przez ciebie dysponujesz tylko i wyłacznie ty to % redystrybucji twojego dochodu wynosi całe zero, a system gospodarczy tego typu nazywamy 100% gospodarka rynkow±, czy, jak sobie wolisz, stuprocentowtym kapitalizmem. Kazdy obywatel zyje wtedy w przestrzeni idealnej wolno¶ci ekonomicznej.
Odwrotnie, jeżeli  cały wypracowany przez ciebie dochód jest konfiskowany przez państwo a potem dzielony "po uwazaniu" ("kazdemu według potrzeb" ROTFL) między różnych bardzo potrzebuj±cych kasy obywateli to % redystrybucji twojego dochodu wynosi równe 100, a ty żyjesz w przestrzeni idealnego zniewolenia ekonomicznego, w  stuprocentowym socjalizmiem czyli w tzw komunizmie.
Oczywi¶cie wszystkie praktykowane dotad systemy ekonomiczne były hybryd± ww skrajnych koncepcji, nawet w ¶wietlanym dla ludzkosci wieku XIX pewien % (nie wiem, dwa , trzy...góra 5) dochodów podlegał w cywilizowanych krajach procesowi redystrybucji, w zwiazku z czym ówczesny ustrój gospodarczy najszybciej rozwijaj±cych się gospodarek naszej cywilizacji mozna by nazwać "kapitalizmem 95%-owym".
Poszukaj danych o tym, jaki przeciętnie % dochodu jest dzi¶ odbierany obywatelowi pod postaci± podatku to dowiesz się ile % socjalizmu zawiera dzisiejszy polski ustrój gospodarczy. Ja ostawiam w ciemno 80%, żyjemy w 80%-
owym socjalizmie, nie s±dzę żebym pomylił się tu o więcej niż 5%.
J-23 --

Data: 2009-07-20 13:55:44
Autor: rajcelem
Swinie jebane...
Jonasz pisze:
[...]

  swinie jebane w dupe przes psa która zaraz zdeH

Data: 2009-07-20 18:59:24
Autor: konserwator
Swinie jebane...

Użytkownik "Jonasz" <tarabuch@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h41jkm$fum$1inews.gazeta.pl...
[...]

I bardzo dobrze!
kazdy POwiec powinien dostac po 110 000 zł nagrody za to ze nalezy do PO!

Data: 2009-07-20 19:00:27
Autor: konserwator
Swinie jebane...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomo¶ci news:h427th$akg$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

By zylo sie lepiej!
wszystkim (powcom!~)

Data: 2009-07-20 19:43:04
Autor: Panslavista
Swinie jebane...
> [...]

I bardzo dobrze!
kazdy POwiec powinien dostac po 110 000 zł nagrody za to ze nalezy do PO!

Dot±d, aż przyjdzie Tumitak z Marsa!

Data: 2009-07-20 10:53:59
Autor: Antenka
Swinie jebane...
On 20 Lip, 19:43, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> napisał w wiadomo¶cinews:h427th$akg$1atlantis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Jonasz" <tarab...@gazeta.pl> napisał w wiadomo ci

> I bardzo dobrze!
> kazdy POwiec powinien dostac po 110 000 zł nagrody za to ze nalezy do PO!

Dot±d, aż przyjdzie Tumitak z Marsa!

A co, a jak!  "Tusk zasady ponoć ma!" .Pierwsza i najważniejsza
to :"By żyło się lepiej POpierdzielcom!". Druga zasada Tusku-Tusku:
"By żyło się jeszcze lepiej POpaprańcom!". No i trzecia: "By żyło się
jeszcze lepiej dzieciom, wnukom i prawnukom POpierdaczy!"
Bleeee...Patrz±c na to wszystko można mieć tylko odruch wymiotny:(((

Antenka

Data: 2009-07-21 13:06:41
Autor: magdaverakosiorek
Swinie jebane...
On Jul 20, 6:15 am, "Jonasz" <tarab...@gazeta.pl> wrote:
Tanie panstwo na czas kryzydu wg PO :)
-- -

Kto my¶lał, że to koniec sporu o nagrody dla zarz±du spółki PL.2012 - ten
się przeliczył. Każdy z prezesów dostał po 110 tysięcy złotych premii.
Minister sportu Mirosław Drzewiecki tłumaczył to tym, że dobrym menedżerom
trzeba dobrze płacić. Ostatecznie jednak zaapelował do członków zarz±du o
oddanie pieniędzy. Okazuje się jednak, że trudniej jest nagrody zwrócić niż
wzi±ć.

http://www.sport.pl/pilka/1,80056,6839050,PL_2012__Jednak_nie_oddadza...

Przepraszam, a kto te swinie jebal?
Chyba nie ty.