安inie przy medialnym korycie

Data: 2015-12-17 02:05:36
Autor: Mark Woydak
安inie przy medialnym korycie

Dziennikarze "gorszego sortu"?

Bardziej nienawidz PiS ni髒 kochaj Polsk?

To ju髒 przestaje by zabawne.

Serio.
 Bo wiecie, te wyzwiska, przepychanki, wrzaski o nazizmie albo o targowicy-
to taki tyci, niestety, polski standard ostatnich lat. Taka specyfika
naszej debaty. Podskakujce Giertychy, Lisy na Majdanie i te sprawy.

 Mo髒na si pooburza, poobra髒a itd. ale wszystko zostaje w rodzinie tak
naprawd. Ot taka nasza Polska, w niej 髒yjemy, tyle.

Ale to niestety wykracza ju髒 poza granice, nie tylko moralne, ale i
polityczne. Dziki ostrej dziaalnoci PO, ale g籀wnie medi籀w- Wyborczej,
TVN-u, Lis籀w wszelakich- decydenci UE serio m籀wi i pisz, 髒e w Polsce trwa
zamach stanu (Schulz), upada demokracja itd. itd.

 To realne, sukcesywne osabianie polskie pozycji, kompromitowanie wasnego
pastwa, robienie dobrze Putinowi.

W sensie wewntrznej polityki- a髒 tak du髒o to nie daje, poza straszeniem
Polak籀w, ale dla Moskwy

Serio tego nie widzicie? To najwikszy mo髒liwy prezent dla Moskwy.

 Ot taka sytuacja- spotkanie Dudy z Poroszenko- strategicznie fundamentalne,
policzek dla Rosji, zwaszcza teraz, gdy to imperium atakuje naszego
ssiada itd. itd.

 Podczas konfy pytanie zadaje misiak z Wyborczej- Wroski- o Trybuna
Konstytucyjny, sugerujc co najgorsze na temat Dudy. To zamanie wszelkich
standard籀w. Na takich spotkaniach dziennikarze nie pytaj o sprawy
wewntrzne z miliona przyczyn- g籀wny- by nie osabia pozycji wizerunkowej
i negocjacyjnej wasnego pastwa. Torpedowanie wizerunkowej i sojuszniczej
polityki Dudy- Wroski na pewno wzbudzi zachwyt rosyjskiej polskiej
kolumny w Polsce.

 Nawet Poroszence opada szczka, a, bd驕 co bd驕, ci髒ko nazwa Ukrain
krajem o wysokich standardach demokracji i debaty.

 W prawie tym samym czasie- Schulz wali swoje brednie.

 Putin musia z radoci n籀髒kami przebiera na Kremlu. Poroszenko- he he,
spotyka si z dyktatur.

Tak, dawajcie dalej, r籀bcie z najgro驕niejszego dla nas kraju w regionie
pomiewisko

 Serio nie widzicie, KODowcy, fani Lisa itd. jakie realne szkody to
przynosi? Naprawd- nie przeszkadza Wam robienie dobrze najwikszemu
zagro髒eniu dla Polski- czyli Moskwie?

 Sameul dobrze to okreli. Wroski zachowa si jak rosyjski dziennikarz.
Ja bym powiedzia ostrzej, jak kto, komu Rosja daje pienidze

Tyle 髒e wiem, 髒e Wroski robi to sam z siebie, nie potrzebuje za to kasy.
Jak i reszta tej ferajny. Jak Niesio walcy w PiS w proputinowskiej
gazecie, jak Lis wypakujcy si w niemieckiej telewizji, jak politycy PO
robicy wszystko, by osabi polsk pozycj w UE. Nie dla obcej kasy,
wikszo zapewne- sama z siebie. Nie wiem, serio, czy to lepiej, czy
gorzej.

Ale wiem, 髒e nie powinno si z takimi trzyma.

Dlatego, KODowcy i reszta- jedno pytanie- jestecie jak Lis, Wroski,
Niesio itd.- bardziej nienawidzicie PiS ni髒 kochacie Polsk?

Data: 2015-12-17 09:15:32
Autor: MarkWoydak
winie przy medialnym korycie
SPIERDALAJ PODSZYWACZU z eternal-september.org

Mark Woydak

--

U髒ytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.de> napisa w wiadomoci news:1k24ai8nr8ggu$.1vvct1xib9qyt$.dlg40tude.net...