"Świńska" czyli jaka? Czy c zeka nas podobna pandemia grypy ( "hiszpa nka") tej z lat 1918/1919

Data: 2009-11-03 09:23:07
Autor: jadrys
"Świńska" czyli jaka? Czy c zeka nas podobna pandemia grypy ( "hiszpa nka") tej z lat 1918/1919
Antenka pisze:

A może to zwykła ściema i reaktywowanie uśpionnego wirusa "hiszpanki",
ku wielkiej radości zachodnich koncernów produkujących szczepionkę
przeciwko tzw. "świńskiej grypie"? Tego nie należy wykluczyć.
Jest jeszcze inne wytłumaczenie, które skłania osobę wierzącą do
refleksji, że być może to "bicz Boży".

Antenka ;-?

Na kogo ten "bicz Boży"?  Czyżby Bóg stosował odpowiedzialność zbiorową?

Data: 2009-11-03 00:28:54
Autor: Antenka
On 3 Lis, 09:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka ;-?

Na kogo ten "bicz Boży"?  Czyżby Bóg stosował odpowiedzialność zbiorową?

Odpowiedzialność zawsze jest indywidualna . Ale patrząc na biblijną
Sodomę i Gomorę, gdzie nie było żadnego "sprawiedliwego", kara
dotknęła wszystkich mieszkańców jednocześnie. ;-)

Antenka

Data: 2009-11-03 09:46:10
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Ee tam, nie mogło tak być! Na pewno w tej Sodomie był niejeden sprawiedliwy. A tu spotkała ich "sprawiedliwość" iście hitlerowska. :-(   Przecież "Holokaust" to nic innego dla Żydów jak Sodoma i Gomora.. :-(

Data: 2009-11-03 01:01:46
Autor: Antenka
On 3 Lis, 09:46, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

sprawiedliwy. A tu spotkała ich "sprawiedliwość" iście hitlerowska.
:-(   Przecież "Holokaust" to nic innego dla Żydów jak Sodoma i Gomora..
:-(

Jadrysiu, co z Tobą? :-(( Pamiętaj, że my poznaniacy jesteśmy odporni
na każde paskudztwo nawet na A/H1/N1 ;-). Bądź zatem zdrów! :-))

Antenka

P.s. Grypa przede wszystkim atakuje niedożywionych, osłabionych,
przemęczonych no i takich, którzy mają słaby genotyp. Skoro moi
przodkowie przetrwali "hiszpankę", to chyba mi nic nie grozi ;-).
Z tego co wiem, nikt z mojej rodziny nie padł wtedy na wspomnianą
grypę ( wiedza zaczerpnięta z aktów zgonów przy robieniu genealogii)

Data: 2009-11-04 20:19:49
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Ja raz w życiu miałem grypę (normalną) , ale miałem pecha ja "przeziębić", więc były powikłania, m.in. zapalenie spojówek..

Data: 2009-11-04 20:53:37
Autor: matador
jadrys pisze:

Ja raz w życiu miałem grypę (normalną) , ale miałem pecha ja "przeziębić", więc były powikłania, m.in. zapalenie spojówek..

Całe szczęście, że tylko spojówki. Teraz może się to skończyć tak:

http://grypa666.files.wordpress.com/2009/10/swineflu.jpg

;-)

matador.

Data: 2009-11-04 21:36:09
Autor: jadrys
matador pisze:
jadrys pisze:

[...]

Ale sympatyczny. Trochę Jurka Urbana przypomina.

Data: 2009-11-04 21:40:20
Autor: matador
jadrys pisze:
matador pisze:
jadrys pisze:

[...]

Może to być. Na pierwszy rzut oka, skojarzyłem z Barackiem, ale za jasny...

matador.

"Świńska" czyli jaka? Czy c zeka nas podobna pandemia grypy ( "hiszpa nka") tej z lat 1918/1919