¦winska grypa nas nie ima³a-SUKCES PO lski i ministra zdrowia

Data: 2010-08-12 08:10:32
Autor: kroovka
¦winska grypa nas nie ima³a-SUKCES PO lski i ministra zdrowia
Afera coraz wieksza a PO nie da³o sie nabraæ i nie ponie¶lismy strat miiardowych jak na ¶wiecie.

PO da³o przyklad rozs±dku - brawo!

Dochodzenie w Stanach i krajach europejskich pokazuje jak inne kraje POza POlsk± ida na postronku przemys³u farmaceutycznego.

Kubu¶ Puchatek nie w ka¿dym kraju da³ siê nabraæ prosiaczkowi

kroovka

Data: 2010-08-12 11:59:00
Autor: Dieter
¦winska grypa nas nie ima³a-SUKCES PO lski i ministra zdrowia
Nie ciesz sie tak. WHO wlasnie oglosila, ze na swiecie zaczyna szalec Goraczka Zachodniego Nilu i to nie zart. Jesienia bedzie ladowania gawiedzi ciag dalszy.

http://www.rynekzdrowia.pl/Uslugi-medyczne/Goraczka-Zachodniego-Nilu-przyszla-do-USA-z-Grecji,100678,8.html

D.

U¿ytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:47f6.000011fc.4c639058@newsgate.onet.pl...

Data: 2010-08-12 12:14:03
Autor: kroovka
¦winska grypa nas nie ima³a-SUKCES PO lski i ministra zdrowia
PIS-walnê w te bakterie i nie bedzie pandemii.

Na tym forum juz chyba nie wolno PISaæ inaczej?

PO tym komunikacie o 3 czy 4 przypadkach choroby nie mo¿na mówic o zagro¿eniu...to przemys³ farmaceutyczny szykuje nowe bajki dla durnych krajów UE i dla Stanów, dla odciagniecia uwagi od rzeczy wa¿niejszych.

Ty D. masz g³owe na karku, wiec nie POddawaj sie tej smiesznocie. PISac mozesz bo Ciebie to te¿ bawi, mnie te¿.

Zobacz jaka jest teraz znowu groxna gru¼licas na swiecie a my ja olalismy, mamy ja w D.   Sorry, to nie jest wycieczka osobista..hehe

Data: 2010-08-12 12:35:49
Autor: Dieter
¦winska grypa nas nie ima³a-SUKCES PO lski i ministra zdrowia
Najlepsze jest to, ze znowu ludzie sie na to zlapia, podobnie jak na szalone krowy, SARS, swinska, ptasia grype i pyly wulkaniczne.

D.

U¿ytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:47f6.0000121d.4c63c96b@newsgate.onet.pl...

Data: 2010-08-12 12:37:33
Autor: Dieter
¦winska grypa nas nie ima³a-SUKCES PO lski i ministra zdrowia
Zapomnialem o globalnym ociepleniu, dziurze ozonowej i corocznej tresurze pt. przestawianie zegarkow.

D.

U¿ytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i40iq7$cfa$1@news.onet.pl...