Świńska grypa w darmowej słuzbie zdrowia

Data: 2009-04-30 14:10:42
Autor: mrdevilyn
Świńska grypa w darmowej słuzbie zdrowia
Państwowy Szpital  we Wrocławiu. W izolatce brzęczy telefon komórkowy,
pacjent  podnosi się z łóżka i sięga do szafki.
- Czy pan Piepszykoski?
- Tak.
- Tu ordynator oddziału chorób zakaźnych. Drogi panie mamy już
ostateczne wyniki pańskich badań. Niestety jest pan chory na świńską
grypę.
- O Boże, mam nadzieję że zaczniecie mnie szybko leczyć?
- Eeeee..yyyyy.. oczywiście, tak tak, jasne że będziemy. Już nawet
opracowaliśmy na pańskie potrzeby specjalną dietę naleśnikową.
- A czy to pomoże ?
- A skąd ja mam wiedzieć? Może pomoże, może nie... - odpowiada
profesor - w każdym razie naleśniki to jedyna potrawa, która zmieści
się w szparze pod drzwiami.

Data: 2009-04-30 23:13:01
Autor: awe

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e9bc8b07-18c3-47b6-9bd0-49a2971cba98t36g2000prt.googlegroups.com...
[...]
lojezu ale dobre:-)
awe

Data: 2009-05-01 08:03:01
Autor: konserwator
[...]

:-)

rym

Świńska grypa w darmowej słuzbie zdrowia