Świńska grypa - widział ktoś ch ora świnię ?

Data: 2009-11-17 08:01:28
Autor: WW
Świńska grypa - widział ktoś ch ora świnię ?
Witam.

Grypa, którą nas się straszy, jak jeszcze niedawno hivem, jest podobno "świńska"
Czy widział ktoś świnie chore na swoja grypę?

Hiv, który przedstawiano jako koniec ludzkości, jakoś nas nie wykończył i zszedł po cichu z czołówek gazet.
Kto jeszcze wierzy, że hiv nas wykończy?
Firmy farmaceutyczne zarobiły, co miał zarobić.

Teraz ma nas wykończyć grypa.
Koncerny znowu zarobią.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-11-17 00:42:00
Autor: Antenka
On 17 Lis, 08:01, WW <wu...@vp.pl> wrote:
[...]

Proszę sobie poczytać o epidemiach grypy na świecie w wieku XX w
Wikioedii. Przecież ten rzekomy wirus "świńskiej grypy" A/H1/N1 to
jest nic nowego - to "grypa hiszpanka" - tak wynika z opisu.

Antenka

Data: 2009-11-17 03:50:17
Autor: J-23
[...]

widzialem kilka, ale dwunoznych

J-23 itede

Data: 2009-11-17 05:27:47
Autor: Marek
[...]

Ja widzalem: od kaszlu ogony im sie prostowaly.

Data: 2009-11-17 07:52:18
Autor: Antenka
On 17 Lis, 14:27, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
> [...]

> jest podobno "świńska"
> Czy widział ktoś świnie chore na swoja grypę?

Ja widzalem: od kaszlu ogony im sie prostowaly.

A ja myślałam, że chlew to lokomotywa parowa- taki gorąc buchał od
biednych gorączkujących świnek :D

Antenka

Świńska grypa - widział ktoś ch ora świnię ?