¦wir z Bi³goraja

Data: 2013-03-20 08:13:30
Autor: Przemys³aw M.
¦wir z Bi³goraja

Janusz Palikot:Tusk zawsze by³ cz³owiekiem niewierz±cym, ja nie przypominam
sobie ani razu, ¿eby Donald Tusk by³ na jakiej¶ mszy prywatnie.

http://www.youtube.com/watch?v=1rT7lRWno84&feature=player_embedded

--

Wasza ¦wi±tobliwo¶æ,

Z wielk± rado¶ci± pragnê przekazaæ Waszej ¦wi±tobliwo¶ci w imieniu Rz±du
Rzeczypospolitej Polskiej oraz moim w³asnym najszczersze gratulacje z
okazji wyboru na Tron Piotrowy.  Oby pe³niona przez Wasz± ¦wi±tobliwo¶æ
pos³uga przynios³a wszystkim ludziom obfite owoce duchowe oraz przyczyni³a
siê do pomna¿ania dobra, mi³o¶ci i pokoju.

Pragnê jednocze¶nie zapewniæ Ojca ¦wiêtego o woli i gotowo¶ci Polski do
dalszego umacniania wiêzi i wspó³pracy ze Stolic± Apostolsk± w obronie
kultury chrze¶cijañskiej w Europie i na ¶wiecie.

¯yczê Waszej ¦wi±tobliwo¶ci wytrwa³o¶ci w pe³nieniu misji kierowania
Ko¶cio³em Powszechnym.

Donald Tusk
Premier RP

Data: 2013-03-20 14:36:12
Autor: Bogdan Idzikowski
¦wir z Bi³goraja

U¿ytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kicci9$25j$1dont-email.me...

Janusz Palikot:Tusk zawsze by³ cz³owiekiem niewierz±cym, ja nie przypominam
sobie ani razu, ¿eby Donald Tusk by³ na jakiej¶ mszy prywatnie.

http://www.youtube.com/watch?v=1rT7lRWno84&feature=player_embedded

Jezus powiedzia³:
"Gdy siê modlicie, nie b±d¼cie jak ob³udnicy. Oni lubi± w synagogach i na rogach ulic wystawaæ i modliæ siê, ¿eby siê ludziom pokazaæ. Zaprawdê, powiadam wam: otrzymali ju¿ swoj± nagrodê. Ty za¶, gdy chcesz siê modliæ, wejd¼ do swej izdebki, zamknij drzwi i módl siê do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie."

rozbawiony i zorientowany

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-03-20 08:44:39
Autor: Przemys³aw M.
¦wir z Bi³goraja
Dnia Wed, 20 Mar 2013 14:36:12 +0100, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

http://kurierwilenski.lt/wp-content/uploads/2011/09/2011_wrzesien_06_Tusk_3.jpg
http://www.newsweek.pl/bins/Media/Pictures/6d/6d41/6d416b485815462696cd2090716d5e3e_thb14.jpg
http://jaksar.files.wordpress.com/2013/02/tusk-opc582atek.jpg

Data: 2013-03-20 16:30:02
Autor: Przemys³aw W.
¦wir z Bi³goraja
Dnia Wed, 20 Mar 2013 08:44:39 -0500, Przemysùaw M. napisaù(a):

Dnia Wed, 20 Mar 2013 14:36:12 +0100, Bogdan Idzikowski napisaù(a):

Uýytkownik "Przemysùaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaù w wiadomoúci news:kicci9$25j$1dont-email.me...

Janusz Palikot:Tusk zawsze byù czùowiekiem niewierzàcym, ja nie przypominam
sobie ani razu, ýeby Donald Tusk byù na jakiejú mszy prywatnie.

http://www.youtube.com/watch?v=1rT7lRWno84&feature=player_embedded

Jezus powiedziaù:
"Gdy siæ modlicie, nie bàdêcie jak obùudnicy.

[...]

No i co obùudna úwinio?

--

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie
 Józefa Piùsudskiego  zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã

Data: 2013-03-20 10:33:55
Autor: Przemys³aw M.
¦wir z Bi³goraja
Dnia Wed, 20 Mar 2013 16:30:02 +0100, Przemys³aw W. napisa³(a):

Dnia Wed, 20 Mar 2013 08:44:39 -0500, Przemys³aw M. napisa³(a):

[...]

No i co ob³udna ¶winio?

A co innego kundlu z Wa³brzycha? Wungla nazbiera³e¶ na obiad?
To czego jeszcze chcesz? Kopa w t± sucha w szwabsk± dupê?

Data: 2013-03-20 16:32:34
Autor: Przemys³aw W.
¦wir z Bi³goraja
[...]

Ten gnój i smieæ wa³brzyski podszywa siê pod mój alias! --
"Jedn± z zalet demokracji jest to, ¿e nikt kto zosta³ wybrany
nie jest g³upszy ni¿ ci co go wybrali. Im g³upszy jest ten wybrany, tym g³upsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-03-20 16:34:54
Autor: Przemys³aw W.
¦wir z Bi³goraja
Dnia Wed, 20 Mar 2013 08:13:30 -0500, Przemys³aw M. napisa³(a):

Janusz Palikot:Tusk zawsze by³ cz³owiekiem niewierz±cym, ja nie przypominam
sobie ani razu, ¿eby Donald Tusk by³ na jakiej¶ mszy prywatnie.

http://www.youtube.com/watch?v=1rT7lRWno84&feature=player_embedded

Zamknij mordê wa³brzyski gnoju!

Data: 2013-03-20 18:50:08
Autor: mkarwan