"¦wistak" o Marszu Niepodleg³o¶ci w programie "Bli¿ej"...

Data: 2012-11-17 22:04:30
Autor: Jusuf
"¦wistak" o Marszu Niepodleg³o¶ci w programie "Bli¿ej"...
Warto te¿ obserwowaæ w czasie ogl±dania zachowania rzecznika policji... Chwilami by³o mi go wprost ¿al... Oj... ¶wistak... Ca³y czas "zawija³ te sreberka", oj zawija³... Czy kto¶ wierzy, ¿e faktycznie ¶wistak zawija sreberka? Ja te¿ nie wierzê...

Obejrza³em w³a¶nie program J. Pospieszalskiego "Bli¿ej", w którym dla mnie najbardziej ¿enuj±cym go¶ciem by³ rzecznik KG Policji.

http://www.youtube.com/watch?v=oT88gQU5u1I

Wpierw raczy³ stwierdziæ, ¿e w dzia³aniach policji podczas Marszu Niepodleg³o¶ci nie widzia³ nic zdro¿nego a oskar¿enia o prowokacjê uzna³ za absurdalne. Ca³y czas stara³ siê udowodniæ, ¿e  policja dzia³a³a w obronie w³asnej i odpowiada³a na atak zaproszonych przez organizatorów chuliganów i pseudokibiców.

W swoich t³umaczeniach zupe³nie biedaczek siê pogubi³... Opowiada³, ¿e przyjecha³o niemal 1500 chuliganów i bandytów, którzy podobno zostali zidentyfikowani przez policjê jeszcze przed marszem... Podobno te¿ szykowali sobie materia³y agresji w postaci kostek brukowych i kamieni... W nawi±zaniu do tego stwierdzenia J. Pospieszalski zada³ bardzo trafne pytanie: Czy nie mo¿na by³o, przy tak licznych oddzia³ach policyjnych (kilka tysiêcy funkcjonariuszy, w tym zamaskowanych), unieszkodliwiæ tych chuliganów w³a¶nie przed marszem? Rzecznik stwierdzi³, ¿e im uciekli pomiêdzy bloki... (sic!).

Nie tylko powy¿sze by³o ¶mieszne oraz ¿enuj±ce w wypowiedziach i wystêpie rzecznika policji. Odpowiadaj±c na zarzut M. Kowalskiego (rzecznika ONR), ¿e policja by³a prowokatorem i atakowa³a samych siebie pocz±³ mówiæ co¶ o "¶wistaku zawijaj±cego sreberka"... Riposta rzecznika ONR by³a krótka i trafna: "To niech Pan dalej zawija te sreberka"!...

Ale dla mnie wprost kuriozalne by³o pokazanie przez niego na zdjêciach zarekwirowanych niby chuliganom (przed marszem) pa³ek i ochraniaczy na szczêki. Pokaza³ te¿ jakie¶ zdjêcie z plamami krwi, które pochodzi³y podobno z ran zaatakowanego przez chuliganów policjanta... Przypomnia³o mi siê jak za Stanu Wojennego pokazywano w TVP zarekwirowane niby dzia³aczom Solidarno¶ci materia³y wybuchowe, pistolety, gazrurki, itp... Dzisiaj wiemy (a wtedy te¿ wiedzieli¶my), ze zosta³y one podrzucone przez komunistyczne: wojsko i policjê...

Polecam obejrzenie programu w ca³o¶ci.  Równie¿ tej czê¶ci dotycz±cej chyba prowokacyjnych dzia³añ policji na kilka dni i godzin przed marszem a szczególnie faktu umorzenia postêpowania wobec policjanta, który w ubieg³ym roku kopa³ i katowa³ bezbronnego cz³owieka...

[...]

P.S.

Zatrzymano 176 osób, zarzuty postawiono 5 osobom. W marszu uczestniczy³o oko³o 100 tys. osób. Zarzuty postawiono wiêc wobec 0,005% uczestników marszu a Marsz Niepodleg³o¶ci po zakoñczeniu niemal pewnej i nieudanej prowokacji policji swobodnie i spokojnie przeszed³ ulicami Warszawy...

Mam te¿ nadziejê (mo¿e p³onn±), ¿e byæ mo¿e jednak rzecznik policji powiedzia³ - z jego punktu widzenia -  w du¿ej mierze prawdê i jego formacja postara siê to udowodniæ a sprawa ewentualnej prowokacji policji zostanie wyja¶niona i winni próby udaremnienia legalnego marszu ukarani... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-18 10:11:02
Autor: Przemys³aw M.
"¦wistak" o Marszu Niepodleg³o¶ci w programie "Bli¿ej"...
Dnia Sat, 17 Nov 2012 22:04:30 +0100, Jusuf napisa³(a):

[...]

I co, ul¿y³a ci ¶wiadomo¶æ, ¿e J.Pospieszalski to heros, a rzecznik mia³ka
swinia? Tutaj pokazywano wyra¼nie, ¿e tzw marsz zdominowali nacjonali¶ci, a
czasem u¿ywano zamiennie okre¶lenia chuligani, bandyci, kibole sugeruj±c,
¿e s± to zwolennicy J.Kaczyñskiego, który by nie byæ kojarzony z tymi
zamieszkami wyjecha³ na ten czas do Krakowa.

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-11-18 10:35:39
Autor: Jusuf
"Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k8a8q7$8t5$1dont-email.me...
[...]

Nie ¿adni nacjonali¶ci, tylko narodowcy i narodowcy nie maj± nic wspónego z Kaczyñskim, który jest antynarodowy, je¶li chodzi o Polskê. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

"¦wistak" o Marszu Niepodleg³o¶ci w programie "Bli¿ej"...