Swoboda zawierania umow i kupon lotto za 3 mln zl

Data: 2010-10-07 12:46:54
Autor: januszek
Swoboda zawierania umow i kupon lotto za 3 mln zl
"Sąd okręgowy w Świdnicy będzie musiał ponownie rozpatrzyć sprawę mężczyzny, który żąda 3 mln zł odszkodowania od Carrefoura - zdecydował w czwartek wrocławski sąd apelacyjny. Zenon P. twierdzi, że wygrałby w totka 3 mln zł, gdyby pracownica kolektury w świdnickim Carrefourze nie odmówiła mu sprzedaży zakładu"... Całość: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,8477797,.html

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2010-10-07 15:02:11
Autor: Leszek
Swoboda zawierania umow i kupon lotto za 3 mln zl
In article <slrniargc2.1drk.januszek@gimli.mierzwiak.com>, januszek@polska.irc.pl says...>
"Sad okregowy w Swidnicy bedzie musial ponownie rozpatrzyc sprawe mezczyzny, który zada 3 mln zl odszkodowania od Carrefoura - zdecydowal w czwartek wroclawski sad apelacyjny. Zenon P. twierdzi, ze wygralby w totka 3 mln zl, gdyby pracownica kolektury w swidnickim Carrefourze nie odmówila mu sprzedazy zakladu"... Calosc: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,8477797,.html

j.

ale 100 tys. PLN wpisu pewnie zaplacil

Data: 2010-10-07 15:42:37
Autor: staszaiwa
[...]

Co¶ pachnie ¶ciem±.

Jaki problem było pój¶ć do innej kolektury?
Tym bardziej że 29 czerwca 2009 to poniedziałek, więc było na to mnóstwo czasu...

Data: 2010-10-07 15:46:17
Autor: staszaiwa
> [...]

Jaki problem było pój¶ć do innej kolektury?
Tym bardziej że 29 czerwca 2009 to poniedziałek, więc było na to mnóstwo czasu...

Mogło być tak:

Pracownica owej kolektury w Carrefourze była znajom± Zenona P.
Uzgodnili cały proceder własnie w celu wyłudzenia odszkodowania.
Pracownica złożyła pisemne o¶wiadczenie że nieprzyjmie zakładu - na pustym kuponie.
Zenon P. już po losowaniu - skre¶lił na nim liczby które własnie wtedy padły.

Data: 2010-10-07 15:53:51
Autor: szerszen
Swoboda zawierania umow i kupon lotto za 3 mln zl

Użytkownik <staszaiwa@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:7d75.00000cae.4cadce4d@newsgate.onet.pl...

Co¶ pachnie ¶ciem±.
Jaki problem było pój¶ć do innej kolektury?

a do tego kazal sie jeszcze podpisac jej na kuponie, niby teoretycznie mozliwe, ale tez mi jakos tak smierdzi kantem

Swoboda zawierania umow i kupon lotto za 3 mln zl