[ERA] Swobodne rozmowy - gdzie haczyk? :)

Data: 2009-02-26 14:54:39
Autor: Henryk
[ERA] Swobodne rozmowy - gdzie haczyk? :)
Jeśli jestem w domu i aktywuje się nr domowy, to czy polączenia na numer
komórkowy przekierowywane są na domowy?
Czy będąc poza domem mam do wykorzystania tylko te 30 /lub więcej/ min, czy
mogę korzystać z tego 1000 min?

Data: 2009-02-26 16:04:25
Autor: SDD

Użytkownik "Henryk " <henkor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go6aff$12o$1inews.gazeta.pl...
Jeśli jestem w domu i aktywuje się nr domowy, to czy polączenia na numer
komórkowy przekierowywane są na domowy?

Co przez to rozumiesz?
Przeciez i tak masz *jeden* telefon i nie jestes w stanie rozroznic, czy ktos, kto dzwoni do Ciebie wybral numer komorkowy czy stacjonarny. Jak wiec rozumiesz owo przekierowanie, o ktore pytasz?

Pozdrawiam
SDD

[ERA] Swobodne rozmowy - gdzie haczyk? :)